SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Duurt die lang?quote:
maar dan praat je wel makkelijker/losser voor een grote groep ( ik wel in ieder geval)quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja jij bent gewoon nog steeds boos en wil mij af zien gaan
lekker speechen met dubbele tong
Breathe in, breathe out..quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ben wel een beetje zenuwachtigik heb nog nooit hoeven speechen
grote groep heb ik niet per definitie moeite mee, het ligt er meer aan voor wiequote:Op woensdag 27 juni 2012 10:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar dan praat je wel makkelijker/losser voor een grote groep ( ik wel in ieder geval)
dus proost
Wat voor speech is het? Voor een jubileum of iets van meer epische proporties? Hier heb ik bijvoorbeeld veel aan gehad tijdens mijn vele reizen als troubadour vroeger:quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja jij bent gewoon nog steeds boos en wil mij af zien gaan
lekker speechen met dubbele tong
kijk! dat is wel een handige tipquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Breathe in, breathe out..
Als je dat onder controle hebt ben je al een heel eind. Succes!
Anders lijntje speed, dan ga je sneller praten, ben je sneller klaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
jongens bedankt voor de tips, maar het lijkt me allemaal geen fantastisch idee
Rijd jij ookquote:
Sommige lokale Fok! Angels hebben zoiets in de planning staan ja.quote:
Helaasquote:
hmm ja vooral op zo'n korte termijn lijkt me dat lastigquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat voor speech is het? Voor een jubileum of iets van meer epische proporties? Hier heb ik bijvoorbeeld veel aan gehad tijdens mijn vele reizen als troubadour vroeger:
Maar probeer daar maar eens een ondersteunend orkest voor te vinden.
Wil je achterop mijn Spartamet? Heeft ook een motor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben wel dol op bijna alles wat een motor heeft.
Ik zei bijna alles.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wil je achterop mijn Spartamet? Heeft ook een motor.
Ik heb een Yamaha, en hij is roodquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wil je achterop mijn Spartamet? Heeft ook een motor.
ik heb een motorquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus.. pak even een paar tellen voor je begint, even je ademhaling stabiliseren als je zenuwachtig bent, en dan pas beginnen.. Beter dan meteen uit de startblokken en het gevoel krijgen dat je keel dichtgeknepen wordt..quote:
Nice! Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
I admit defeatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |