abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_339150
Willen we nou juist ruzies of lol zien in het BB-huis?

Volgens mij is het stukken leuker om te kijken naar BB-2, als er een leuk sfeertje hangt. Net als in BB-1. De Bus werd minder goed bekeken en ik ben van mening dat dat ook te maken had met het vijandige sfeertje dat er hing.
Als je ziet wat er in het Spaanse BB-huis aan romances was en hoe goed het ook daar bekeken werd... nou dan is dat toch weer een bevestiging van mijn vermoeden.

Geef mij dus maar vrolijkheid en romances in BB-2 ipv ruzies a la Jerry Springer.

Wat is jullie mening?

pi_339153
lekkere wijven
of ze nou elkaars haar doen en knuffelen
of ze scheuren de kleren van elkanders lijf maakt me niks uit
als het maar lekkere wijven zijn
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_339176
Ik ben voor ruzies a la Springer. Driehoeksrelaties en de hele mikmak, alles uitzenden en dan heb ie een leuk programma. 3 maanden zoetsappig gezeur zit toch niemand op te wachten.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_339998
quote:
Op 13 september 2000 13:31 schreef Party-pooper het volgende:
3 maanden zoetsappig gezeur zit toch niemand op te wachten.
Ben ik dan echt zo anders dan de gemiddelde Nederlander?
pi_340004
ruzies, vechtpartijen, afslachtingen enz. is igg goed voor de kijkcijfers!!! hehehehe...
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_340020
Wat ik wil zien? Niet te veel huilende dames (dat gebeurt al bij Bus 2), niet te veel heren die zichzelf prominent naar voren plaatsen. Ik moet zeggen, ik heb wel genoten van Theo van Gogh met Emile Ratelband in het huis. Ik wil KINDERACHTIG! O Ga maar raar doen. Ik wil veel praten, veeeeeeel praten en dan het liefst zoals de Amerikanen dat deden: over slechte huwelijken, blank vs. zwart... alles wat in de maatschappij misloopt.

En het leukste: mensen die uit hun rol vallen! Iedereen probeert op z'n best te zijn vanwege de camera's, maar op een gegeven moment vallen ze door de mand. Willem was daar vorig jaar een mooi voorbeeld van . Daar wil ik veeeeeeel meer van!

Geen vermaak zo leuk als leedvermaak 8)

pi_340034
Hmmmm.......Als er maar veel keiharde discussies zijn gevolgt door of een stevige pot sex of een vechtpartij...of nog beter een vechtpartij terwijl ze neuken
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')