Sorbo is een weekendje weg met dr lief. Hopelijk is ze niet vergeten om het boekje van te voren te posten!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:37 schreef snoopy het volgende:
@sorbo, hoe staat het ermee? Ga jij doorsturen naar mignonne?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:52 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Susie, ik ga echt asap weer verder in je boekje. Even roerige tijden in huize Backstage maar dat is geen excuus
ik heb het nog niet ontvangen, maar misschien komt het dan dinsdag.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Sorbo is een weekendje weg met dr lief. Hopelijk is ze niet vergeten om het boekje van te voren te posten!
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ooooooh! door een ongelukkig teen-incident van zoon nog niet toegekomen aan vertellen dat mijn boekje terug is!
Wat is het moooooooi! super! moet er nog even voor gaan zitten om het allemaal in me op te nemen.maar zo geweldig om door te bladeren al. en tranen weg te pinken
En? Heb je em? Hij is gisteren EINDELIJK verzonden. En dan nu een sprintje inzetten.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik heb het nog niet ontvangen, maar misschien komt het dan dinsdag.
nope, vandaag niets ontvangen, misschien morgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En? Heb je em? Hij is gisteren EINDELIJK verzonden. En dan nu een sprintje inzetten.
ik heb geen idee hoe dat stekken werkt hoor, en wanneer dat moet, of watdanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ooooh! wat een gaaf boekje! ik had het merendeel gezien bedacht ik me, maar echt, zo leuk. En natuurlijk Bramgeen idee waarom het me zo raakt, maar het is echt een van mijn lievelingse
Supertof! en natuurlijk binnenkort de grote wijnbes-aardbeien swap.
ha! dat komt goed uit, ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe dat stekken werkt hoor, en wanneer dat moet, of watdan
Ik vrees ervoor dat er een vloek rust op het boekje van Klumsy. Er is namelijk nog niets binnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef _Bar_ het volgende:
Summerbreeze het boekje van Klumsy is wederom op de post gegaan, ik weet niet of ik helemaal op tijd was, maar in elk geval hij is onderweg naar jou.
En jou boekje probeer ik van de week af te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |