Daar is het altijd tijd voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer tijd worden voor zoeen.
Ik wilde een rooie metallicquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef Lindytje het volgende:
Fuck this shit. Ik ga donderdag voor de W7's, maar ik ben natuurlijk al lang weer vergeten wie wat wilde
Magnetic ja, fail van mijn kantquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Check! Magnetic trouwens.... of metallic??
Die heeft het druk met batsen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef Lindytje het volgende:
Schaar wilde er een stuk of 4 geloof ik.... de rode, blauwe, paarse en oudroze...
Die van mij ookquote:
Mama hem laten maken?quote:
Het merendeel van mijn kleren is zo oud.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die van mij ookMaar dat is niet zo gek, aangezien dat ding al 3 jaar oud is ofzo
Mnee. Niet Ren, want die regelde het zelf al... Kweet niet wie wel dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
Er was nog iemand die magnetics wilde... Bambi, was jij dat toevallig?
quote:
Mijne is ook een joggingbroekquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mama hem laten maken?
[..]
Het merendeel van mijn kleren is zo oud.
Maar het is een joggingbroek, officieel pyjamabroek, en het elastiek is geknapt. Verder doet hij het prima. Alleen blijft hij nu niet zo goed hangen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijne is ook een joggingbroekDaar werk ik in, maar hij is echt versleten... Er zitten nu twee gaten waar mijn benen tegen elkaar komen
Zulke broeken zijn zo fijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is niet goed nee!
Mijne heeft wel wat losgetrokken naden denk ik, maar geen gaten. En ik kan hier geen afstand van doen denk ik, hij zit zo lekker.
Jaa.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zulke broeken zijn zo fijn![]()
Ik heb ook een joggingbroek voor thuis die ik het liefst dag en nacht aan heb!
D'aaw! Ik heb ook nog een echte joggingbroek, maar die zit veel strakker dus minder lekker.quote:
Eentje nemen met een touwtje aan de bovenkant, naast elastiekquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Mss het volgende:
Ik wil er wel nog altijd een, maar die krengen zakken bij mij altijd af.
Dat is een goed advies! Ik heb ook zo'n broek, die zakt anders echt gewoon van m'n kont af.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eentje nemen met een touwtje aan de bovenkant, naast elastiek
Zo'n touw waarmee ze vroegah mensen kielhaalden moet wel passenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eentje nemen met een touwtje aan de bovenkant, naast elastiek
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo'n touw waarmee ze vroegah mensen kielhaalden moet wel passen.
Dikke mensenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja sorry, dikkemensenhumor is hilarisch.
Van mij mag je heurquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Lindytje het volgende:
Ik zou het liefst mijn joggingbroek zaterdag meenemen
Maar daar zitten allemaal vlekken in die ik er nooit meer uitgewassen krijg enzo.. Ik neem wel een minder fijne broek mee.
Stinken vind ik bij dunne mensen ook niet kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dikke mensen
(vooruit, als ze niet hijgen en stinken![]()
)
Stinken kan bij niemand!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Stinken vind ik bij dunne mensen ook niet kunnen. Hijgen mag alleen mits sporten.
Hoe gaat het bij jou en het sporten eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stinken kan bij niemand!!
En dat idd. En niet als je op bent gestaan van je zitje in het bushokje, door de bus bent gelopen en weer neer ploft.
Nietes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:33 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, ik heb nog een reputatie van nette burger hoog te houden he!!!
Oh, wait
Huu, soms weet ik dat ik niet meer fris ruik en dan kan je nergens deo spuiten. Dat vind ik zo erg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stinken kan bij niemand!!
En dat idd. En niet als je op bent gestaan van je zitje in het bushokje, door de bus bent gelopen en weer neer ploft.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou en het sporten eigenlijk?
Ahh, en je begon zo goed. Maar het is lastig idd, ook qua tijd denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op mijn to-do-list van morgen staat: sportschool bellen. En dat is dan weer voor het eerst in 4 weken
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nietes.Met jullie ongeoorloofde stalling van vuilophaalmiddelen. Ofzo.
[..]
Huu, soms weet ik dat ik niet meer fris ruik en dan kan je nergens deo spuiten. Dat vind ik zo erg.
Ja, het ging mis toen ik een kater had en daardoor niet ging. Daarna had ik geen afspraken meer staan en toen had ik tentamens enzo en toen dacht ik: fuck itquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahh, en je begon zo goed. Maar het is lastig idd, ook qua tijd denk ik.
Ja, geen idee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
verdomd, die was ik alweer vergeten
Kut, wat was het woord nou....
Goedzo!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het ging mis toen ik een kater had en daardoor niet ging. Daarna had ik geen afspraken meer staan en toen had ik tentamens enzo en toen dacht ik: fuck it
Maar nu ga ik wel weer beginnen
Heb ik nog best goed onthouden dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:45 schreef Lindytje het volgende:
Wij ontsierden het straatbeeld door het ongeoorloofd voortdurend buiten laten staan van ons inzamelmiddel![]()
Damn, ik moet er nog steeds om lachen
Jullie zijn ook rebelsquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:45 schreef Lindytje het volgende:
Wij ontsierden het straatbeeld door het ongeoorloofd voortdurend buiten laten staan van ons inzamelmiddel![]()
Damn, ik moet er nog steeds om lachen
Jazeker, respettcquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik nog best goed onthouden dan.
Verdomd, het is kwart over 2quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook slapen. Het is hoog tijd.
Truste!
Niet wakkere actiesquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Ik had vanochtend toch iets stoms! Mijn wekker klinkt als een haantje. Dus mijn wekker gaat en haantje kraait. Ik sla hem op snooze en draai me nog eens om. Begint er aan de andere kant van het bed bij het raam ineens nog een haan te kraaien![]()
En die houdt maar niet op en ik dacht op een gegeven moment serieus met mijn slaapdronken kop dat er wellicht een haan in de tuin liep (like why??). Dus ik uit bed om te kijken en toen hield het ineens op. Bleek dat de telefoon van
z'n collega aan die kant van het bed op het nachtkastje lag (was die collega vergeten en had
meegenomen zodat ie niet gejat zou worden) en die heeft dus dezelfde ringtone als mijn wekker
Mijn man heeft me keihard uitgelachen toen ie hoorde dat ik onderweg was om in de tuin te gaan kijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Ik had vanochtend toch iets stoms! Mijn wekker klinkt als een haantje. Dus mijn wekker gaat en haantje kraait. Ik sla hem op snooze en draai me nog eens om. Begint er aan de andere kant van het bed bij het raam ineens nog een haan te kraaien![]()
En die houdt maar niet op en ik dacht op een gegeven moment serieus met mijn slaapdronken kop dat er wellicht een haan in de tuin liep (like why??). Dus ik uit bed om te kijken en toen hield het ineens op. Bleek dat de telefoon van
z'n collega aan die kant van het bed op het nachtkastje lag (was die collega vergeten en had
meegenomen zodat ie niet gejat zou worden) en die heeft dus dezelfde ringtone als mijn wekker
Mijn man heeft me keihard uitgelachen toen ie hoorde dat ik onderweg was om in de tuin te gaan kijken![]()
![]()
Ik zou ze patsen geven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge waar blijft mijn feestontbijt?![]()
Het had er voor half 9 moeten zijn... En de receptie gaat pas om 9 uur open
GEFELI DRINK ALL THE CHAMPAIGNquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge waar blijft mijn feestontbijt?![]()
Het had er voor half 9 moeten zijn... En de receptie gaat pas om 9 uur open
Fred is net zo'n kutautist als jijquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een faal is dit zeg.
Op de site stond de verkeerde tijd, ze zouden tussen 9 en half 10 komen. Dus ze waren er om 10 over 9, maar Fred was zo pissig dat hij nu chaggo de krant zit te lezen en drank zit te kantelen terwijl ik met m'n telefoon in m'n hand zit.
Goeden morantiek zo!![]()
(Fred heeft wel al sorry gezegd, dat hij het niet kan loslaten. Dus het zal als hij bijtrekt wel weer gezellig worden, maar dit ontbijt is een matigen faal. Gelukkig kan ik er zelf nog wel de humor van inzien
)
Heb je een afteken-kalender?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fred is net zo'n kutautist als jij![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Of het is gewoon een zeikerd hè? Want het voetje van zijn plastic flute is ook kapot en het eten gisteren was ook niet warm en vorige keer ging dat ontbijt ook al mis (dat was in een ander park van een andere organisatie).
Emoslinger.gif
Ja, ook weer gejat hoor, maar ik was het wel eenschquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Skjoe post goeden plaatjons op feestboek.
Ik ook, daarom heb ik 'm ook weer gejat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ook weer gejat hoor, maar ik was het wel eensch
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Of het is gewoon een zeikerd hè? Want het voetje van zijn plastic flute is ook kapot en het eten gisteren was ook niet warm en vorige keer ging dat ontbijt ook al mis (dat was in een ander park van een andere organisatie).
Emoslinger.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
En onder jullie bericht had net iemand dit gepost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
En hip. Als ik m'n weegschaal mag geloven is er nu 7kg af.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oehhh goei busy !!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Drankquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, drank besteld.
Vanavond maar ff een lijstje maken voor de overige zooi
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Zoveel nieuwen dames die ik ga ontmoeten![]()
Ik verwacht eik nog steeds dat er 'iets' tussenkomt waardoor ik zaterdag toch niet kan
![]()
ik neem wel 40 hamburgers mee en wat kip of zo. voor an une stokkie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, drank besteld.
Vanavond maar ff een lijstje maken voor de overige zooi
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
Priem MOET komen, ik heb het mijn tetten beloofd!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
Dan hoef ik geen vleesch meer te kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik neem wel 40 hamburgers mee en wat kip of zo. voor an une stokkie.
Ze gaat je nu wel keihard motorboaten. Zonder hakken heeft ze nog de ideale hoogte ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze gaat je nu wel keihard motorboaten. Zonder hakken heeft ze nog de ideale hoogte ook
Dat kan handig wezen.quote:
Gelukkig is den supermarkt dichtbijquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zou typisch iets voor mij zijn, om dat te vergeten
Ja, zal je zien dat daar de briketten op zijn... het is wel onze Jumbo hequote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelukkig is den supermarkt dichtbij
ja hulloquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen vleesch meer te kopen
Maar srsly, zo veel hoeft echt niet joh!
veertig hamburgers, zijn dat dan verse of van die diepvries frikandelplakken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja hullowe moeten wel wat te vreten hebben.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Even geen quote uit het vorige topic, maar voor mandy, het duizelig zijn is niet zo heel erg, het is meer het verrotte dat spieren onwijs over de zeik gaat waardoor ik misselijk wordt van de pijn en dan blijf overgeven, meh! Meestal wordt ik er trouwens snachts wakker van, maar dit was toen ik net naar bed ging dus dan is het bagger want dan krijg ik weinig slaap ..
dat laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veertig hamburgers, zijn dat dan verse of van die diepvries frikandelplakken?![]()
owowowquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb volgens mij ook nog iets van 20 verse hamburgers in de vriezer liggen, straks ff checken
Yea afgelopen nacht, lag net 3 minuten in bed en toen begon het,terwijl eigenlijk overdag het wel redelijk ging!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Je lichaam irritant aan het doen?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea afgelopen nacht, lag net 3 minuten in bed en toen begon het,terwijl eigenlijk overdag het wel redelijk ging!!
Kip haal ik zelf wel, ik marineer die namelijk eerst een nachtjequote:Op woensdag 27 juni 2012 10:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
owowow
dat kunnen we aanvullen met 20 niet verse hamburgers en een lading kip.
Gaat ie nu weer beter of heb je hier hele dag nog last van?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea afgelopen nacht, lag net 3 minuten in bed en toen begon het,terwijl eigenlijk overdag het wel redelijk ging!!
lekkorquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kip haal ik zelf wel, ik marineer die namelijk eerst een nachtje
om het bier in koud te zetten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik ook ijsblokjes laat komen voor het bier
wij halen altijd voor 2 euro een doos ijsblokjes bij de macdonalds!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik ook ijsblokjes laat komen voor het bier
Nou nu gaat het wel hoor, meestal krijg ik in de middag er dan weer last van maar mjet een beetje mazzel blijft het wegquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gaat ie nu weer beter of heb je hier hele dag nog last van?![]()
![]()
Beterschap iig
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou nu gaat het wel hoor, meestal krijg ik in de middag er dan weer last van maar mjet een beetje mazzel blijft het weg
Oeh kom ik de week er na nog wel op bezoek. No problemo... bbq omnomnomquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef bleiblei het volgende:
Dadelijk nemen jullie met z'n allen voor 4 weken bbq vlees mee![]()
.
alsof er ook maar iets over zal blijven... die wiem kunnen vreten...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef bleiblei het volgende:
Dadelijk nemen jullie met z'n allen voor 4 weken bbq vlees mee![]()
.
voor 7,50 bestel ik 10 kilo ijsblokjes bij aqua 2000quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij halen altijd voor 2 euro een doos ijsblokjes bij de macdonalds!
duizelig worden valt wel mee, misselijkheid is wel lastig, maargoed straks lekker pauzequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoop hetJij was met cursussen bezig toch? Lijkt me nogal klote midden een cursus duizelig worden
Pahaha mijn pa heeft ook eens zo gestaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu maar hopen dat we niet zo hoeven te bbq-en.
http://www.dumpert.nl/med(...)zomer_in_zweden.html
Dat zou genoeg moeten zijn. Zo te zien hoort dat zo!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:20 schreef Mss het volgende:
Hoe werkt twitter? Ik heb dus een berichtje getweet naar die webshop. Dus een @ berichtje. Waarom verschijnt dat dan niet op hun wall? Want als het alleen op de mijne staat heeft het niet zoveel zin.
Ik schrijf het meteen op!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:28 schreef megamandy het volgende:
Ik wilde ook magnetic lakjesgestreepte
En uhm ik wilde er graag 2 in de kleuren paars of turquoise of rood volgens mij. Ik weet het ook niet meer zeker
Ah, en dan komt het pas bij hun te staan als ze erop reageren? Balen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat zou genoeg moeten zijn. Zo te zien hoort dat zo!
Ja heb beetje brainnoise vandaagquote:
Volgens mij komt hun reactie op hun pagina te staan (en daar krijg jij dan bericht van).quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, en dan komt het pas bij hun te staan als ze erop reageren? Balen.
Heb je geapptquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat! Oh en spees, doe eens je nummer naar mij DMen.
Ik ga er langs voordat ik de trein naar Amersfoort pak, dat is sowieso niet voor 3 uur. We whatsappen wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet nog naar Tilburg centrum, dan nog door naar breda dus ben wss pas rond 4en bij sephora
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja heb beetje brainnoise vandaagzie je vrijdag!
Maar het is laagjes met voor schuine lok beetje en ze had het tof geföhnd dat ik wat krullen had
Join the club...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal dan zo maar eens gaan sporten... durf alleen niet zo goed, omdat ik al een maand niet geweest ben...![]()
Gister bij Breda hadden ze nog niks. Maar ze zouden binnen kunnen komen. Al had ze geen idee waar ik het over had. Maar van tevoren bellen was waarschijnlijk handiger zei ze...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet nog naar Tilburg centrum, dan nog door naar breda dus ben wss pas rond 4en bij sephora
Mijn abo is per 1 juli opgezegd, moet alleen mijn sleutel nog gaan inleveren. En ik ben ook de hele maand niet geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Join the club...![]()
Ik ga vanavond ook maar weer eens.. Dat wordt spierpijn
Mijn abo is 80 euro per jaar dus dan is het niet zo erg als je een keer een maand niet gaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn abo is per 1 juli opgezegd, moet alleen mijn sleutel nog gaan inleveren. En ik ben ook de hele maand niet geweest.
Lekker goedkoop! Mijne was 50 euro in de maand.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn abo is 80 euro per jaar dus dan is het niet zo erg als je een keer een maand niet gaat
Maar kan alleen deze en volgende week nog, daarna zijn er geen groepslessen meer tot aan september (het is een studentensportcentrum maar daar mogen medewerkers dus ook gewoon heen).
Daarom ga ik daar ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekker goedkoop! Mijne was 50 euro in de maand.
Hebben ze achter gekeken? Als ze niet wisten waar ze het over hadquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gister bij Breda hadden ze nog niks. Maar ze zouden binnen kunnen komen. Al had ze geen idee waar ik het over had. Maar van tevoren bellen was waarschijnlijk handiger zei ze...
Ze zei dat ze alle doosjes die waren binnengekomen al uitgepakt hadden, dus dat er van OPI niks meer lag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze achter gekeken? Als ze niet wisten waar ze het over had
Ahhh, dus als ze niet reageren ziet niemand het, dat is wel kut.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij komt hun reactie op hun pagina te staan (en daar krijg jij dan bericht van).
Goeden faalwebsite wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:30 schreef Dwyn het volgende:
@evansclothing My problem is now resolved - after five 30 minute+ phone calls to your 0870 number. Expensive and disappointing!
Ik heb er 3 gekocht in Utrecht. Ga vanmiddag kijken of ze misschien nog meer voorraad hadden en nu dus aangevuld hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef Dwyn het volgende:
Is er al iemand naar Den Bosch/Utrecht geweest?
Oh okay. Wou zeggen, ik kan ook nog wel even heen en weer. Kan nu nog gratis reizenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gekocht in Utrecht. Ga vanmiddag kijken of ze misschien nog meer voorraad hadden en nu dus aangevuld hebben.
Ja, ik pak de trein naar Amersfoort, dan ben ik al daar op het station dus is een kleine moeite.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh okay. Wou zeggen, ik kan ook nog wel even heen en weer. Kan nu nog gratis reizenMaar als jij al gaat!
Mmmm rubber omnomnomquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Lindytje het volgende:
Afspraken ingepland bij de sportschool voor de komende drie weken
Persoonlijke cheerleaders, you haz.quote:
I really doquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Persoonlijke cheerleaders, you haz.
Kijk, dat zijn leuke prijzenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:19 schreef Mss het volgende:
Ik ga 2 juli een zomerabonnement halen. ¤27 voor 2 maanden onbeperkt sporten.
Ook universitair sportcentrum, en het is om de hoek. Nog beterquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn leuke prijzen
Sorryquote:
Ik kan morgen wel even naar Den Boschquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik pak de trein naar Amersfoort, dan ben ik al daar op het station dus is een kleine moeite.
Den Bosch heb ik nog niemand over gehoord.
Hmm. Strak plan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan na mijn tentamen op zich ook wel naar den Bosch maar dan ga ik ze eerst bellen. Aangezien de mensen die daar werken 9/10 niet zo slim zijn voorspel ik een matig telefoongesprek
Dat is fijn!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Boh, ik dacht dat het voor mij na deze 2 weken klaar was met de groepsles die ik altijd doe, maar hij gaat in juli en augustus gewoon doorDus kan in augustus lekker toch nog sporten daar
Voedingscentrumquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
door mijn avocado heb ik te veel vet gegeten volgens voedingscentrum
Ik zal zaterdagavond alles eens invullen dat ik die dag heb gevretenquote:
en gedronken!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal zaterdagavond alles eens invullen dat ik die dag heb gevreten![]()
Durf je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal zaterdagavond alles eens invullen dat ik die dag heb gevreten![]()
Anders moet er even iemand notulerenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
En onthoud je dat nog na dertig bier?
En zo origineelquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Zulks een grapjurken altijd in de meettopics
Jongeuh dan heb je heul geen tijd meer om iets anders te doenquote:
Broek uit broek uit broek uitquote:
quote:
Heus welquote:
Dat wordt een ander verhaal....quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
En onthoud je dat nog na dertig bier?
Word jij mijn notulist?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh dan heb je heul geen tijd meer om iets anders te doen
Lin schrijft: "1 bierke" *2 slokken later* "2de bierke.."
Vertrouw jij mij daarin??quote:
Oehhhhhhhquote:
Spees so pwettyquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden matigen gespiegelde foto van haar, wel linkje want mobiel
http://db.tt/E0CLTlIz
You iz nekkid?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
DAAR ZIT HEUL NIKSquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh nice spees !! En vlg keer cam iets lager mikken
Mijn gewone kapster had vanochtend tijd.quote:
Dat zal ik je na zaterdag weten te vertellenquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dankjequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders jaagt Lindy haar snot weg
* Lindytje vermoordt spees d'r hoofdpijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ibu gepopt, lenzen uit. Hoofdpijn doe es doodgaan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
* Lindytje vermoordt spees d'r hoofdpijn
Gewoon doen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik na m'n vakantie gaan beginnen met hardlopen?
Nopequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet te dure shampoo voor gekleurd haar. Mijn haar wordt op zich wel snel vet, tips?
Ergens lijkt het me wel geinig.quote:
Evy downloaden en gaan met die banaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verf m'n haar eigenlijk nooit, dus aan mij heb je ook niks.
[..]
Ergens lijkt het me wel geinig.
Zwerft al ergens op m'n pc zelfs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Evy downloaden en gaan met die banaan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwerft al ergens op m'n pc zelfs.
Heel hendig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
Oh ik kan dat Ziggo nummer ook niet terugbellen. Lekker handig dan.
Nu:quote:Salarisstrook juni
Door een technisch probleem is de salarisstrook van juni 2012 pas vanaf woensdag 27 juni digitaal beschikbaar.
Ben benieuwd wat er eerder is. Ik gok het salaris.quote:Salarisstrook juni
Door een technisch probleem is de salarisstrook van juni 2012 pas vanaf het einde van deze week digitaal beschikbaar.
Elvive, die rode voor gekleurd haar? Uit een aanbieding een keer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet te dure shampoo voor gekleurd haar. Mijn haar wordt op zich wel snel vet, tips?
Ja ik moet nu iets hebben, check de etos wel zometeen als ik zin hebquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Elvive, die rode voor gekleurd haar? Uit een aanbieding een keer?
Ah, okquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik moet nu iets hebben, check de etos wel zometeen als ik zin heb
Ik heb nu mousse, gellack, haarspray en wax.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, okIk vind die shampoo en conditioner in ieder geval altijd wel fijn. Hoef mijn haar er maar 2x per week mee te wassen als ik verder niet te veel vetmakende producten gebruik.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu mousse, gellack, haarspray en wax.
Kappers
En dat doe je dan door in een meettopic voor het eerst van je te laten horenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef Mss het volgende:
Misschien is het wel een van die mensen die al eeuwig stiekem meelurkt en met open armen verwacht ontvangen te worden.
Goeien coming-out wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dat doe je dan door in een meettopic voor het eerst van je te laten horen
Of het is een kutkloon van iemand hier. Waarom zou het anders uitgerekend in het meettopic gaan trollenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef Mss het volgende:
Misschien is het wel een van die mensen die al eeuwig stiekem meelurkt en met open armen verwacht ontvangen te worden.
Kloon van wie dan? Ik kan niemand bedenken die dit grappig zou vindenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of het is een kutkloon van iemand hier. Waarom zou het anders uitgerekend in het meettopic gaan trollen![]()
(het is soberso een kloon namelijk)
of van een van die josti's die af en toe jou en uft hierheen achterna komenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kloon van wie dan? Ik kan niemand bedenken die dit grappig zou vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |