abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113457354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 00:27 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Euhm

Jij maakt een fout, tot 3x toe iets wat je zou moeten weten, de bank blokkeert uit voorzorg alles zodat je niet wordt bestolen, en het is de schuld van de bank? Randdebiel.
Ik kan slecht alle wachtwoorden onthouden die tegenwoordig ook nog regelmatig aangepast moeten worden en bij de ING niet gelijk mogen zijn aan de afgelopen tien. Dat maakt de problematiek er niet beter op. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn, met alleen een hotmailaccount en ING rekening, die het superhandig vinden.
Grote mensen hebben tegenwoordig ergens tussen de 20-50 wachtwoorden, dan is het een stuk lastiger. Misschien begrijp je het zo wat beter.

Als iemand mijn wachtwoord zou weten kan ik dus bestolen worden? Sterk argument wel.
quote:
ING nooit problemen mee gehad (sinds 1979, voorheen postbank :p)

In het buitenland nog nooit problemen gehad qua betalen en opnemen. En met buitenland bedoel ik achterland China en overig Azie, heel west Europa en Amerika.

Vorig jaar Creditcard vergeten bij de ferry van vasteland China naar Hong Kong, gebeld in Hong Kong (NL tijd 2 uur 's nachts ....), contact met echt mens, transacties nagelopen en kaart direct geblokkeerd en 2 dgn later een nieuwe thuis (in NL).
Dat kan alleen bij de ING natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon je wachtwoord onthouden :P
De ING maakt het me behoorlijk lastig omdat ik er inmiddels vijf versleten heb. En het steeds een nieuwe moet zijn. En omdat hun password recovery zuigt natuurlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 10:28 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar daar ben ik juist wel blij mee. Voor het geval dat er wellicht ooit een kwaadwillend persoon met je bankpas vandoor gaat of je smartfoon... schijnt weleens te gebeuren heb ik gehoord. :')
Ja, het ligt aan jou. Zonder mijn pincode kunnen ze helemaal niks.
  Redactie Sport woensdag 27 juni 2012 @ 13:58:50 #27
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_113457859
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:06 schreef jroz het volgende:
ING: makkelijk geld overmaken zonder steeds zo'n e.dentifier mee te slepen

ABN: bij overschrijvingen tussen particulieren heb je je geld sneller. Geld vanuit instanties (DUO) maakt dat niet uit.

Bij ABN heb ik al jaren een rekening lopen en nog geen enkele keer betaald voor m'n bankrekening. Bij ING heb ik ook een bankrekening lopen en wordt er elk kwartaal bedrag x door ING afgeschreven.

Buitenland betalen maakt niet uit. Maar hoezo ING of ABN? En niet één van de andere banken?
E.dentifier meeslepen? Waar ga je allemaal heen dat je dat ding nodig hebt? Dat gedoe via sms vind ik weer totaal niet veilig.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:00:05 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113457915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef DeLuna het volgende:

[..]

E.dentifier meeslepen? Waar ga je allemaal heen dat je dat ding nodig hebt? Dat gedoe via sms vind ik weer totaal niet veilig.
gelukkig is wat jij vindt niet zaligmakend dan :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_113458088
ING vraagt ¤7,50 voor het aanvragen van een nieuwe bankpas, de paupers. :r
Een kameraad van mij werd een keer 's nachts overvallen met een pistool en alles. Zeer heftige ervaring maar is gelukkig goed afgelopen omdat hij meewerkte. Belt hij dus 's nachts naar dat noodnummer om direct zijn pas te laten blokkeren vertellen ze doodleuk dat het hem wel even ¤7,50 kost. Hij zo van :{ :{
Edensnator over 'n out
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:08:33 #30
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_113458316
Waarom eigenlijk alleen maar ABN of ING? Zelf ben ik overgestapt naar de Rabobank. Voorheen ABN en ING beide gehad maar Rabobank werkt een stuk persoonlijker.Ik ben ook erg tevreden met de app.

De meeste banken hebben tegenwoordig ook gewoon een mobiele app om (kleine) bedragen over te maken. Niks meezeulen van apparaatjes. Grote bedragen betaal je toch thuis.
Fuck the EBU
pi_113463056
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef Cracka-ass het volgende:

Als iemand mijn wachtwoord zou weten kan ik dus bestolen worden? Sterk argument wel.
Nee, dan heeft diegene ook nog jou telefoon nodig voor een TAN code.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:48 schreef Cracka-ass het volgende:
De ING maakt het me behoorlijk lastig omdat ik er inmiddels vijf versleten heb. En het steeds een nieuwe moet zijn. En omdat hun password recovery zuigt natuurlijk.
Dan moet je niet zoveel crack gebruiken. Kan je je pincode wel onthouden?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Of thuis, of op m'n werk. Heb geen zin om dat ding elke dag mee te nemen naar m'n werk. Hoezo is SMS minder veilig? Je hebt sowieso een wachtwoord nodig om in te loggen, en dan heeft de dief ook nog je telefoon nodig. Bij ABN Amro hoeft de dief alleen je pincode te weten.
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:45:45 #32
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_113463345
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef jroz het volgende:
Of thuis, of op m'n werk. Heb geen zin om dat ding elke dag mee te nemen naar m'n werk. Hoezo is SMS minder veilig? Je hebt sowieso een wachtwoord nodig om in te loggen, en dan heeft de dief ook nog je telefoon nodig. Bij ABN Amro hoeft de dief alleen je pincode te weten.
Precies. Schijnt moeilijk te begrijpen te zijn voor sommigen hier...

Er zijn overigens nog wel wat meer banken TS.
Als je ook nog een beetje sociaal/natuur-bewust bent is wellicht de ASN-bank of de Triodos bank ook wel een goed idee. Ik hoor er alleen maar positieve verhalen over.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Redactie Sport woensdag 27 juni 2012 @ 15:47:09 #33
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_113463396
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Precies. Schijnt moeilijk te begrijpen te zijn voor sommigen hier...

Er zijn overigens nog wel wat meer banken TS.
Als je ook nog een beetje sociaal/natuur-bewust bent is wellicht de ASN-bank of de Triodos bank ook wel een goed idee. Ik hoor er alleen maar positieve verhalen over.
Altijd leuk dit soort opmerkingen. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:14:26 #34
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_113464730
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

ING is extreem kut.
Rammel je 3x verkeerd je password in kun je een nieuwe aanvragen.... op papier.... waar je een dag of 5 op mag wachten.... ophalen tijdens kantoortijden..... :')

ONZIN :)
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:16:50 #35
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_113464838
De app van ING is ook geil trouwens
pi_113465049
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef jroz het volgende:

[..]

Nee, dan heeft diegene ook nog jou telefoon nodig voor een TAN code.
Precies, een dom argument dus.
quote:
Dan moet je niet zoveel crack gebruiken. Kan je je pincode wel onthouden?
Die kun je naar keuze instellen. Mijn wachtwoord bij ING niet (meer).
quote:
Kun je bij de ING inmiddels ook al niet meer pinnen bij een automaat? :')
pi_113465089
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:14 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

ONZIN :)
Ik heb het gehele traject vorige week doorlopen. Als jij weet hoe het sneller kan hou ik me aanbevolen. Stuur dan gelijk ook een briefje naar de ING dat ze hun klanten juist informeren op de website.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef Hephaistos. het volgende:
De app van ING is ook geil trouwens
Bij het activeren van de app via mijn laptop (jaja, dat is een van de stappen) kreeg ik een foutmelding. Gisteren om precies te zijn. Misschien is dit proces ook al veranderd, dat kan natuurlijk.
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:32:29 #38
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_113465516
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik heb het gehele traject vorige week doorlopen. Als jij weet hoe het sneller kan hou ik me aanbevolen. Stuur dan gelijk ook een briefje naar de ING dat ze hun klanten juist informeren op de website.
1. Druk op 'inlogcodes vergeten' bij Mijn ING
2. Vul je rekening- en pasnummer in
3. Ontvang je nieuwe wachtwoord op je telefoon
4. Log in en maak een nieuw wachtwoord aan
pi_113465766
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

1. Klopt
2. Klopt.
3. U ontvangt binnen 5 dagen een afhaalbericht.
4. Haal uw wachtwoord op bij bovenstaand adres tijdens kantoortijden met een geldig legitimatiebewijs.

Klantvriendelijk zijn ze dus ook al niet. Want het kan kennelijk wel anders.
Wat een kutbank. :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:40:56 #40
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_113465936
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

1. Klopt
2. Klopt.
3. U ontvangt binnen 5 dagen een afhaalbericht.
4. Haal uw wachtwoord op bij bovenstaand adres tijdens kantoortijden met een geldig legitimatiebewijs.

Klantvriendelijk zijn ze dus ook al niet. Want het kan kennelijk wel anders.
Wat een kutbank. :')
Hmm vreemd, blijkbaar is je telefoon dan niet bekend bij de ING ofzo. Vorige week nog zo gedaan, werkte perfect en zat binnen een minuut weer in internetbankieren met een nieuw wachtwoord
pi_113466404
Waarom ik alleen ABN en ING als optie neem? Omdat we in crisis tijden leven, dus wil ik niet een bank kiezen die failliet kan gaan (DSB :') ).

ABN en ING zijn 2 van de grootste banken in NL dus gaan ze niet zo snel failliet denk ik. Over rabobank heb ik een vreemd beeld gekregen door dat plaatje met "het is de schuld van rabobank".
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:51:51 #42
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_113466510
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:49 schreef Swaggmon het volgende:
Waarom ik alleen ABN en ING als optie neem? Omdat we in crisis tijden leven, dus wil ik niet een bank kiezen die failliet kan gaan (DSB :') ).

ABN en ING zijn 2 van de grootste banken in NL dus gaan ze niet zo snel failliet denk ik. Over rabobank heb ik een vreemd beeld gekregen door dat plaatje met "het is de schuld van rabobank".
Uitstekende selectiecriteria, mijn complimenten!
pi_113466792
Er is helaas geen plaats voor sarcasme hier :{w
pi_113467979
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef Papabear het volgende:

[..]

Bij ABN Amro kun je onbeperkt je password proberen, of direct via e-mail een nieuwe krijgen? Meteen doen!
Ideaal voor als je b.v. je mobiele smartjap verliest met toegang tot je e-mail ^O^

3 keer een verkeerd wachtwoord opgeven :') |:(
Bij ING kan je direct een nieuwe op je SMS krijgen.
Beneath the gold, bitter steel
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:26:16 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113468359
Gewoon Triodos doen joh!

En anders inderdaad ABN Amro, blijf er fan van dat ze niet op de beurs zitten. Dik pluspunt. Ookal heb ik geen probleem met de ING waar ik zelf ook zit, trouwens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:33:07 #46
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_113468678
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dus als je je telefoon en portemonnee in je tas hebt en die wordt gestolen, heb je een probleem?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_113469885
ABN AMRO fan hier :7
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:26:15 #48
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_113474475
Heb al sinds 1995 een rekening bij de ABN lopen. Nog nooit noemenswaardige problemen gehad. Ben er heel erg tevreden mee.
Een e-identifier heb ik altijd in mijn laptop tas en een andere thuis.

Prachtig!
zo goed..?
pi_113490361
e.dentifier is handig als je in het buitenland woont, hoef je niet te klooien met sim kaarten enzo.

ABN AMRO klanten service is wel dom trouwens, geven altijd het verkeerde advies waarna ik van een andere afdeling dan te horen krijg dat ze mij het verkeerde advies hebben gegeven :')

Verder tevreden met ABN, goede tarieven, vooral als student/young prof.

ING geen ervaring mee.
  woensdag 27 juni 2012 @ 23:31:21 #50
378788 MiljonairsDream
Ook dik geld online verdienen?
pi_113491603
Gewoon ING via de app, super relaxed. Altijd en overal je saldo checken B-)
## Wil je ook veel geld online verdienen met gewoon je computer en internet ??? ##
+++ Ga dan nu even naar *** http://www.snelmiljonairworden.nl ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')