ABN AMRO is bazenbank. gewoon betaalrekening nemen nooit problemen werkt altijd. in het buitenland kun je ook met je pas betalen.quote:
Ik neem aan dat je nu ook al wel ergens een bankrekening hebt? Lekker daar blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef Swaggmon het volgende:
Hallo lieve FOK!ers,
welke bank is beter voor studenten die elke maand geld ontvangen? En met welke bank kan je makkelijker in het buitenland betalen?
Groetjens,
Swaggmon
Niks onduidelijks aan mijn e.dentifier.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef tinoburg het volgende:
ING, geen gedoe met zo'n apparaat maar gewoon TAN via sms. snel en duidelijk.
ING is extreem kut.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef tinoburg het volgende:
ING, geen gedoe met zo'n apparaat maar gewoon TAN via sms. snel en duidelijk.
Euhmquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
ING is extreem kut.
Rammel je 3x verkeerd je password in kun je een nieuwe aanvragen.... op papier.... waar je een dag of 5 op mag wachten.... ophalen tijdens kantoortijden.....![]()
ABN Amro dus.
Bij ABN Amro kun je onbeperkt je password proberen, of direct via e-mail een nieuwe krijgen? Meteen doen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
ING is extreem kut.
Rammel je 3x verkeerd je password in kun je een nieuwe aanvragen.... op papier.... waar je een dag of 5 op mag wachten.... ophalen tijdens kantoortijden.....![]()
ABN Amro dus.
Je kunt ook gewoon je wachtwoord onthoudenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
ING is extreem kut.
ABN Amro dus.
Het kan aan mij liggen, maar daar ben ik juist wel blij mee. Voor het geval dat er wellicht ooit een kwaadwillend persoon met je bankpas vandoor gaat of je smartfoon... schijnt weleens te gebeuren heb ik gehoord.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
ING is extreem kut.
Sneller dan bij ABN? Als ik iets overmaak naar iemand dan staat het er binnen 2 tellen op hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:48 schreef sanger het volgende:
ING![]()
Handig dat je overal geld kunt overmaken zonder apparaatje. Transacties zijn (momenteel) sneller verwerkt dan bij ABN.
Bij ABN heb je helemaal geen password, dus die kun je ook niet verliezen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij ABN Amro kun je onbeperkt je password proberen, of direct via e-mail een nieuwe krijgen? Meteen doen!
Ideaal voor als je b.v. je mobiele smartjap verliest met toegang tot je e-mail![]()
3 keer een verkeerd wachtwoord opgeven![]()
Is allemaal onzin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sneller dan bij ABN? Als ik iets overmaak naar iemand dan staat het er binnen 2 tellen op hoor.
Als ik de salarissen hier overboek staat het sneller op mijn ING rekening dan op de ABN rekening van mijn collega. Bij mij dezelfde middag nog, en bij hem pas 's avonds.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is allemaal onzin.
ING en ABN zijn even snel.
Als je zelf overmaakt wel ja, met ontvangen zit er wel verschil tussenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sneller dan bij ABN? Als ik iets overmaak naar iemand dan staat het er binnen 2 tellen op hoor.
Nee, je kunt alleen je appaartje vergetenquote:Bij ABN heb je helemaal geen password, dus die kun je ook niet verliezen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |