Kijk hier kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef Barbusse het volgende:
Niet naar de film voor een eerste date, heloef. Zit je daar een beetje naast elkaar naar een scherm te staren. Neem haar mee naar een leuk klein restaurantje.

Of naar de eftelingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef Barbusse het volgende:
Niet naar de film voor een eerste date, heloef. Zit je daar een beetje naast elkaar naar een scherm te staren. Neem haar mee naar een leuk klein restaurantje.

Ik vond dat wel wat voor heloefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hip met je dure koffie uit een kartonnen bekertje

quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hip met je dure koffie uit een kartonnen bekertje

Bios kan op de tweede date, zodra je weet dat er betast mag wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee.
Ik ga even de moed verzamelen om het te doen.
Het feit dat ze naar Mallorca gaat zaterdag is ook een beetje jammer.

ja dat gaat over een man die veel weet over zakkenrollen en laat zien hoe dat moet enzo.quote:

Teveel tragische herinneringen.quote:

Ik deel jouw mening niet.quote:
Uw partner heeft kinderen? Dan geloof ik wel dat het werkt.quote:
Vind jou ineens veel minder interessant.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga met mijn uggs en mijn apple laptop koffie halen in de starbucks, mijn blackberry niet te vergeten.

Dat je er "koffie" hebt gehaald was de meest tragische van het stelquote:

Ik vertoefde regelmatig in de Starbucks.quote:

Ik begin je telkens meer te waarderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je er "koffie" hebt gehaald was de meest tragische van het stel

Wacht maar tot je hem ziet stralen, met zijn bril zonder sterkte.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Vind jou ineens veel minder interessant.

Is dat serieus?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem ziet stralen, met zijn bril zonder sterkte.

Nee ik heb daar ooit (lees: een paar maanden geleden) een date gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]

met dental floss erbij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]

Dat ja elke zelf respecterende gebruiker van koffie mijd zaken als de Starbucks met een hele grote boog erom heen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]

Gewoon laten groeienquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet echt weer eens naar de kapper, maar ik ben te gierig.

Wablieftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem ziet stralen, met zijn bril zonder sterkte.

En wat nou als je behoefte hebt aan koffie en starbucks de enige "koffie"zaak in de buurt zit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat ja elke zelf respecterende gebruiker van koffie mijd zaken als de Starbucks met een hele grote boog erom heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |