abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113427882
Ik heb iemand ontmoet waar ik een aantal keer mee uit ben geweest. Vindt haar heel leuk maar merk dat ik er nog niet aan toe ben om realtie te starten. Dus op dit moment wil ik geen relatie met haar. Zit nog in een nasleep van vorige relatie vandaar.

Nu wil zij niet meer afspreken. Wil stoppen dus. Vindt het niet leuk. Ben er best teleurgesteld over. Wat nu?
pi_113427930
Gewoon verder gaan met je leven.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113427959
Vindt haar wel heel leuk.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:39:05 #4
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113428053
Wat vindt ze van jou dan?
Je moeder is een hamster
pi_113428105
Ze vindt mij ook heel leuk. Maar ze wil nu zekerheid zeg maar. Ze wil nu een relatie
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:40:18 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113428126
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef dropjeflopje het volgende:
Ze vindt mij ook heel leuk. Maar ze wil nu zekerheid zeg maar. Ze wil nu een relatie
Dan moet je kiezen: ja of nee.
Je moeder is een hamster
pi_113428145
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef dropjeflopje het volgende:
Vindt haar wel heel leuk.
Ja en...je wilt geen relatie en zij wil blijkbaar wel een relatie en geen neukmaatje. Houdt het verhaal gewoon op. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113428357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja en...je wilt geen relatie en zij wil blijkbaar wel een relatie en geen neukmaatje. Houdt het verhaal gewoon op. :P
Nee dat is ook niet het geval
pi_113428392
Ben er nog niet aan toe op dit moment maar ben wel bang dat ik haar kwijt raak.
pi_113428427
Ik zou wachten en een tijdje single zijn. Vertel haar dat je niet wil dat zij een soort rebound wordt. Ze moet niet het idee krijgen dat je alleen seks met haar wil en verder niet, maar dat het dus echt ligt aan het feit dat je net uit een relatie komt.

Over een tijdje als je over je ex geen bent gewoon nog een keer proberen.
pi_113428534
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou wachten en een tijdje single zijn. Vertel haar dat je niet wil dat zij een soort rebound wordt. Ze moet niet het idee krijgen dat je alleen seks met haar wil en verder niet, maar dat het dus echt ligt aan het feit dat je net uit een relatie komt.

Over een tijdje als je over je ex geen bent gewoon nog een keer proberen.
Ja zo is het idd. Maar ben bang dat ik haar kwijt raak. Ze zei dan ga ik verder ...
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:50:41 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_113428632
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef dropjeflopje het volgende:

[..]

Ja zo is het idd. Maar ben bang dat ik haar kwijt raak. Ze zei dan ga ik verder ...
Logisch dat ze dat zegt toch? Ze wil niet aan het lijntje worden gehouden. Zij is duidelijk wel klaar voor iets.

Maar waarom ben jij gaan daten als je er niet klaar voor bent? Voor de lusten alleen?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_113428857
Ja logisch zeker. Ik heb haar ontmoet.. vond haar leuk.. Wil haar niet aan het lijntje houden. Zeker niet.
pi_113429007
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef dropjeflopje het volgende:

[..]

Klopt. Er is eigenlijk geen gunstige optie voor je. Als je de tijd neemt om je relatie te verwerken, raak je haar misschien kwijt. Maar als je je nu in een relatie stort terwijl je nog niet over je ex heen bent, houdt de relatie mogelijk ook niet lang stand. En blijft zij met een gebroken hart achter.

Persoonlijk zou ik het contact dan maar even op een laag pitje zetten, en hopen dat wanneer jij daar klaar voor bent zij ook nog beschikbaar is. Dat is wel zo fair naar haar toe en voor jou ook beter wellicht. Dat is niet leuk, maar je hebt niet veel keuze.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 21:28:02 #15
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113430306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef dropjeflopje het volgende:
Ben er nog niet aan toe op dit moment maar ben wel bang dat ik haar kwijt raak.
Lastig dilemma zeg. Ik herken de situatie. Je kan je een paar dingen afvragen:

Is dit meisje zo leuk dat je, indien je in een goede relatie zat, je ook verliefd op haar was geworden? of is het nu gewoon leuk om weer de aandacht te krijgen en spanning te voelen nu het net uit is? is dit echt je droomvrouw? Ik denk het niet gezien je twijfel. Ik denk dat intrinsieke twijfel niet samenhangt met een pas verbroken relatie, maar er ook na een aantal jaar over die persoon nog aanwezig is.

Mijn stelregel daarom: bij twijfel niet doen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 22:24:34 #16
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_113433439
Ik denk dat je moet kiezen, begrijp haar kant ook wel, ze wil duidelijkheid en niet het gevoel krijgen dat er 'misbruik' van haar gemaakt wordt.
Ben hier zelf ook niet zo ster in, sterkte er mee!
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_113435769
Vraag jezelf eens af of je banger bent haar kwijt te raken, of banger bent een relatie met haar te beginnen. Het antwoord staat tegenover de actie die je ondernemen wil. ;)
pi_113443831
Ze wil dat je voor haar gaat en als je dat niet doet dan lig je er gewoon uit. punt. Vaak: Vrienden zijn is geen optie, zij vind je leuk en heeft geen zin slechts vrienden te zijn - dat zit andere relaties in de weg, jaloezie, geen echte vrijheid etc. Kortom, als je haar echt heel leuk vind is er niks mis mee om dat te laten merken en ervoor te gaan. Tenzij je er echt niet aan toe bent, maar dan moet je ook slikken dat vrienden zijn geen optie is. Maar kan me ook voorstellen dat je het hierbij laat, kennelijk ben je alleen goed voor een relatie en niet voor vriendschap.
  woensdag 27 juni 2012 @ 03:15:40 #19
240618 Micson
The lonely stoner
pi_113445995
Wat is nu eigenlijk het probleem? :')

Of je wil haar wel, of je wil haar niet. Nou, je wil haar blijkbaar niet (genoeg) , dus zij gaat verder met haar leven. Als je haar afwijst, kun je niet gaan zeuren dat ze niet meer wil blijven daten.
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:17:22 #20
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_113456204
Lijkt me dat TS haar aan het lijntje wilt houden totdat hij er zelf klaar voor is.

Zeg gewoon ja of nee, hou geen mensen aan het lijntje.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_113457032
Volledig terecht dit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')