Dan moet je kiezen: ja of nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef dropjeflopje het volgende:
Ze vindt mij ook heel leuk. Maar ze wil nu zekerheid zeg maar. Ze wil nu een relatie
Ja en...je wilt geen relatie en zij wil blijkbaar wel een relatie en geen neukmaatje. Houdt het verhaal gewoon op.quote:
Nee dat is ook niet het gevalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja en...je wilt geen relatie en zij wil blijkbaar wel een relatie en geen neukmaatje. Houdt het verhaal gewoon op.
Ja zo is het idd. Maar ben bang dat ik haar kwijt raak. Ze zei dan ga ik verder ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou wachten en een tijdje single zijn. Vertel haar dat je niet wil dat zij een soort rebound wordt. Ze moet niet het idee krijgen dat je alleen seks met haar wil en verder niet, maar dat het dus echt ligt aan het feit dat je net uit een relatie komt.
Over een tijdje als je over je ex geen bent gewoon nog een keer proberen.
Logisch dat ze dat zegt toch? Ze wil niet aan het lijntje worden gehouden. Zij is duidelijk wel klaar voor iets.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef dropjeflopje het volgende:
[..]
Ja zo is het idd. Maar ben bang dat ik haar kwijt raak. Ze zei dan ga ik verder ...
Klopt. Er is eigenlijk geen gunstige optie voor je. Als je de tijd neemt om je relatie te verwerken, raak je haar misschien kwijt. Maar als je je nu in een relatie stort terwijl je nog niet over je ex heen bent, houdt de relatie mogelijk ook niet lang stand. En blijft zij met een gebroken hart achter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef dropjeflopje het volgende:
[..]
Ja zo is het idd. Maar ben bang dat ik haar kwijt raak. Ze zei dan ga ik verder ...
Lastig dilemma zeg. Ik herken de situatie. Je kan je een paar dingen afvragen:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef dropjeflopje het volgende:
Ben er nog niet aan toe op dit moment maar ben wel bang dat ik haar kwijt raak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |