abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5289366
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 10:45 schreef _Mal_ het volgende:
-edit- laat maar
Vertel
  woensdag 7 augustus 2002 @ 11:14:00 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5289367
Best of both worlds bestaat helaas niet. (tenzij de partner er mee akkoord gaat)

Toen ik in dezelfde situatie zat (zonder dat er echt iets gebeurt is trouwens met die ander) heb ik mezelf en m'n huidige relatie behoorlijk onder de loep gelegd. Ik kwam tot de ontdekking dat ik mijn relatie eigenlijk niet wilde verbreken omdat 't zo 'lekker veilig' was.

De 'ander' waar ik tijdens mijn relatie de hots voor kreeg spreek ik nog steeds zo nu en dan. Mijn relatie van toen is verbroken want ik hield niet alleen m'n partner voor de gek door geestelijk niet een volwaardige partner te zijn, maar ook mezelf.

Nu woon ik samen met een andere fokker en heb geen seconde spijt van de beslissing om bij mijn partner weg te gaan hoe moeilijk dat ook was en waardeloos de relatie eigenlijk was.

Ga voor jezelf goed na hoe en wat met je huidige relatie en wat je zou willen. Werk hieraan en als er geen oplossing komt en je dus geen goede relatie met je huidige partner kunt hebben ga dan weg. Vreemdgaan is niet de oplossing.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 7 augustus 2002 @ 11:14:03 #28
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_5289368
Conclusie:

Of je sex hebt buiten je relatie hoeft dus niet per direct goed of slecht te zijn, zolang je partner maar wel op de hoogte is.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 7 augustus 2002 @ 12:18:28 #29
272 R@b
No-nonsens
pi_5290033
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 11:14 schreef chocolatemoeze het volgende:
Conclusie:

Of je sex hebt buiten je relatie hoeft dus niet per direct goed of slecht te zijn, zolang je partner maar wel op de hoogte is.

Hmm, Wat niet weet wat niet deert.

Als jij er zelf mee kan leven, wie of wat houdt je dan tegen om een ander te neuken? Daar gaat het om, ben je geestelijk in staat om je partner te besodemieteren? En moet je om je eigen gemoedsrust te sussen je partner opzadelen met jouw avontuurtjes?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 7 augustus 2002 @ 12:26:13 #30
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_5290127
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 12:18 schreef R@b het volgende:

[..]

Hmm, Wat niet weet wat niet deert.

Als jij er zelf mee kan leven, wie of wat houdt je dan tegen om een ander te neuken? Daar gaat het om, ben je geestelijk in staat om je partner te besodemieteren? En moet je om je eigen gemoedsrust te sussen je partner opzadelen met jouw avontuurtjes?

tja...
Gewoonweg eerlijk zijn.
Of de ander is het hiermee ens en doet hetzelfde...
Of de ander maakt het uit.
Die ander bepaald nl dan het verloop van de relatie nietwaar?

En meestal wilt de ander het ook weten... Zou ik ook willen. Dat geniepige gedoe daar kan ik niet tegen...

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_5290233
waardeloos tiepje, je bent je huidige vriend niet waard...

Vertel het hem, en wees niet verbaast als ie je gelijk nooit meer wil zien...

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  woensdag 7 augustus 2002 @ 12:39:21 #32
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_5290292
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 10:11 schreef Joene het volgende:
1) Ik zou zoiets nooit doen.
wat een lekkere naieve reactie, ik denk dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat jij de enige bent in heeeeeeeeeeeel de wereld die nu al kan zeggen dat ie zoiets noooooooooooooit zou doen. Zulke dingen doe je ook niet, ze overkomen je....

en het enige wat ik LoveFool zou kunnen zeggen is, doe wat jij vindt dat het beste is(dat blijft het aller belangrijkste).....

But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_5290319
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 10:16 schreef LoveFool het volgende:

Het was vol passie en harstocht, iets wat ik in mijn relatie nog niet vaak heb meegemaakt.
Nu willen we dus niet onze relatie verbreken, omdat we ons veilig en vetrouwd voelen bij onze partner, maar wel doorgaan met elkaar ontmoeten.

Je zegt zelf dat het enige wat je met X bind lust en passie is. Iets wat in je relatie dus ontbreekt. Het is nu aan jou daar iets mee te doen. Als je kunt accepteren dat je relatie niet perfect is maar WEL te belangrijk om op te geven, dan moet je daar niet mee stoppen.

Kun je / kunnen jullie het zelf aan dit geheim te bewaren, doe dat dan. Je vriend weet het niet, dus het kan hem ook geen pijn doen. Besef je wel heel goed wat het hem zou doen als je het wel zou vertellen. Als je je relatie wilt behouden, hou je dan stil en zorg ervoor dat hij er niet achter komt en dat jij uitzoekt hoe je nu eigenlijk in elkaar zit en tegenover je eigen relatie staat. Je moet jezelf afvragen: "hoor ik nog wel bij deze jongen?"

Probeer in ieder geval te kijken waarom die passie er niet in je normale relatie is. Als dat er wel was geweest zat je nu niet in deze situatie. Kijk ook of deze gebeurtenissen je relatie doet veranderen en of die veranderingen goed of slecht zijn voor je relatie. Misschien kom je er op een gegeven moment wel achter dat X voor jou meer is dan alleen lust en passie...

Je bent zelf verantwoordelijk voor hetgeen je doet. Of hij recht heeft het te weten? Dat maak jij uit, niet wij, niet hij. Het is jouw leven, het is jouw risico, het zijn jouw beslissingen.

En op een gegeven moment: kies. Dit kan niet doorgaan. Of X, of je huidige relatie.

quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 12:26 schreef Mukie het volgende:

Dat geniepige gedoe daar kan ik niet tegen...

Nee, natuurlijk niet. Zou ze het nu vertellen dan zet ze haar relatie op het spel, zonder dat ze zelf weet wat ze wil. Het is zaak eerst uit te zoeken waarom dit is gebeurd en wat dit betekent. Ze moet een keuze maken, maar dan moet ze wel eerst kunnen kiezen. En daar moet ze hard over nadenken: wil ze wel echt bij hem blijven, houdt ze nog wel van hem?

Veel succes Lovefool!

Buz

Ow ja joh???[br]--==FOK! fotoboek: http://fotoboek.fok.nl/buster==--
pi_5290446
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 10:11 schreef Joene het volgende:
6) Advies : Verbreek je relatie.
Meer heb ik er niet aan toe te voegen.
Als jij de sex buiten je relatie zoekt, lijkt me er toch wat mis te zijn in je relatie!

Denk er nog eens goed over na, en vertel het iig je partner, het voor hem achterhouden is een slechte zaak!

Succes bij wat komen gaat!

woensdag 7 augustus 2002 @ 12:49:17 #35
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_5290457
Heb niet alle reacties doorgelezen, maar wel de startpost.

Dit is mij overkomen, maar dan aan de andere zijde... mijn parner ging vreemd... Heel lang over gelogen en uiteindelijk toch weggegaan, omdat ze uiteindelijk tot de ontdekking kwam dat het meer was dan sex alleen...

Als je gelukkig bent in je relatie dan doe je zoiets niet stiekum. Dat er op sex gebied misschien dingen zijn die ontbreken of iets dergelijks, maak je dan bespreekbaar. In mijn ogen houdt je niet van je partner als je zoiets doet. De manier waarop je iemand kwests en verraad is gewoonweg verschrikkelijk. Er zijn maar weinig dingen waarmee je iemand nog meer kunt kwetsen...

Het enige dat ik kan zeggen is dat ik hoop dat het jouzelf niet overkomt. Hoewel ik ontzettend boos kan worden om zulke dingen en ook op mijn ex, kan en wil ik niet mensen hun geluk ontzeggen... of kwade dingen toewensen. Dat maakt mij in mijn ogen dan net zo erg als die ander!

Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
  woensdag 7 augustus 2002 @ 12:51:58 #36
11027 Revian
Klein maar fijn!
pi_5290510
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 12:49 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:
Heb niet alle reacties doorgelezen, maar wel de startpost.

Dit is mij overkomen, maar dan aan de andere zijde... mijn parner ging vreemd... Heel lang over gelogen en uiteindelijk toch weggegaan, omdat ze uiteindelijk tot de ontdekking kwam dat het meer was dan sex alleen...

Als je gelukkig bent in je relatie dan doe je zoiets niet stiekum. Dat er op sex gebied misschien dingen zijn die ontbreken of iets dergelijks, maak je dan bespreekbaar. In mijn ogen houdt je niet van je partner als je zoiets doet. De manier waarop je iemand kwests en verraad is gewoonweg verschrikkelijk. Er zijn maar weinig dingen waarmee je iemand nog meer kunt kwetsen...

Het enige dat ik kan zeggen is dat ik hoop dat het jouzelf niet overkomt. Hoewel ik ontzettend boos kan worden om zulke dingen en ook op mijn ex, kan en wil ik niet mensen hun geluk ontzeggen... of kwade dingen toewensen. Dat maakt mij in mijn ogen dan net zo erg als die ander!

Amen.
Ignorance is bliss... damn why am I learning stuff??
  woensdag 7 augustus 2002 @ 13:03:55 #37
272 R@b
No-nonsens
pi_5290695
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 12:49 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:

en uiteindelijk toch weggegaan, omdat ze uiteindelijk tot de ontdekking kwam dat het meer was dan sex alleen...

Een sexrelatie die langer dan een paar keer duurt is ook geen zuivere sexrelatie m.i . Er komen altijd andere gevoelens bij kijken, want als je puur om de sex zou neuken, dan doet het er niet zoveel toe met wie je het doet.

De enige echte pure sexrelaties zijn volgens mij de relaties tussen hoer en klant, of het meisje of jongen waar je één hooguit twee keer vlug, alleen sex, mee hebt gehad. Of als je iemand ziet waar je verder weinig om geeft en alleen mee neukt en dan wegwezen. Maar van die laatste zijn er maar weinig denk ik tov het geheel van vreemdgaan.

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 07-08-2002 13:05]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_5290704
ik kan alleen zeggen dat mensen die sex buiten de deur zoeken de ander in de relatie heel veel pijn en verdriet bezorgen omdat de vertrouwens relatie weg is en omdat er dus schijnbaar iets mist in de relatie. ik ben nl de partner geweest van iemand die het buiten de deur zocht en toen ik dat hoorde was het meteen gedaan met de relatie.
  woensdag 7 augustus 2002 @ 13:14:50 #39
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_5290864
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 10:22 schreef LoveFool het volgende:
Dankje wel voor de reacties.
Ik zal er nog eens goed overnadenken. Wat ik zal doen
Greetz LoveFool
Draai het eens om, dat niet jij maar je vriend dit zou doen, wat zou je daar van vinden?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_5291155
Waarom is de SEX in je huidige relatie niet goed? Misschien denkt hij wel dat je preutser bent dan je aan hem laat merken en beperk je daarmee jullie sexleven.

Die andere persoon heb je op een heel vrije manier leren kennen. Dat kan echt mega uitmaken in hoe de sexbeleving is.

Zou het ook een gebrek aan communicatie tussen jullie kunnen zijn dat de sex niet goed is? Zit er daarmee misschien wel meer fout? Niet dat ik je een richting op wil sturen, maar ik zou wel heel goed je relatie nalopen en kijken of er verbeterpunten zijn.

pi_5291617
Je hebt er aan toe gegeven en bent dus fout bezig.
Vertel het aan je vriend, verzwijgen is laf.
Dus ...
pi_5291672
Gewoon eerlijk zijn of er mee kappen zou ik zeggen.
En die X is toch niet Xander de Buisonjé he?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5294567
Ik walg echt van dit soort verhalen!
Waarom? Zit het soms in de mens om te bedriegen?
En alleen maar voor de eigen lusten!
Wees eens eerlijk en zeg je partner wat je mist, zodat je je niet hoeft te verlagen tot hetgeen wat je schrijft!
Dat jij ervan genoten hebt is mooi, maar weet wel wat je iemand anders ermee hebt aangedaan?
Ik zal je niet alleen dumpen maar ook nog...
A fuck it, gewoon te nasty jullie!
pi_5294866
niet echt slim...
ik zou het je partner vertellen..
wat als ie het van iemand anders te horen krijgt??
Maar zowiezo.. stom...
  woensdag 7 augustus 2002 @ 18:19:44 #45
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_5294914
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 14:13 schreef Lucille het volgende:
En die X is toch niet Xander de Buisonjé he?
LOL erg leuk.

On topic: Blijft moeilijk.
Zou je partner ook ideeen kunnen hebben over een andere relatie?
Maar eerlijk zijn is altijd de beste optie, vroeger of later komt het toch wel uit...

And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
  woensdag 7 augustus 2002 @ 19:13:22 #46
9926 Jenga
maar dan anders
pi_5295430
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 12:39 schreef Dirty_Harry het volgende:
wat een lekkere naieve reactie, ik denk dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat jij de enige bent in heeeeeeeeeeeel de wereld die nu al kan zeggen dat ie zoiets noooooooooooooit zou doen. Zulke dingen doe je ook niet, ze overkomen je....
Ja dikke lul drie bier zeg! Beetje voor de webcam zitten cyberseksen, vervolgens afspreken en en dan opeens "overkomt" het je? Ze hebben bewust afgesproken, punt uit. Dat je je partner belazert is al tot daar aan toe, maar om dan ook nog met een glashard gezicht te beweren dat al die cyberdates en die echte ontmoeting je zomaar vanzelf gebeurden is ronduit triest. Wie is er dan naief?
Deze sjors is niet de enige eikel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')