Nouw...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Flikker op![]()
![]()
Bij deze meld ik me af voor de meet
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shoes![]()
En de neons die vorige week binnen kwamen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe shoes![]()
[ afbeelding ]
HEELSquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shoes![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 4 jaar op steunzolen gelopen, met dezelfde klachten als daarvoor dus ik dacht, fuck it. Waarom loop ik op die achterlijke dingen?quote:
Neen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar op steunzolen gelopen, met dezelfde klachten als daarvoor dus ik dacht, fuck it. Waarom loop ik op die achterlijke dingen?
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Weet je wat voor mongolenschoenen je moet kopen als je steunzolen hebt?
Yeah baby!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellenDit is veullllll beter... En sexehhh
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oh. Hendig. Lamskoppen en stierentestikels vallen niet onder "Ik krijg er honger van"-voedsel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje jammer dat het allemaal shows met vreten zijn.
Don't make me send you another hallon ballonquote:
Wrom begint mijn buik te rommelen als ik dit leesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh. Hendig. Lamskoppen en stierentestikels vallen niet onder "Ik krijg er honger van"-voedsel.
Had je lunch mee vandaag?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wrom begint mijn buik te rommelen als ik dit lees
Ja !! Én enen banananananna !quote:
[ afbeelding ]
Nieuwe shoes![]()
[ afbeelding ]
SQ wou hem nog volgens mij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
en een klein beetjevoor mezelf
Ik wil trouwens FF wel meenemen naar de meet. Ik vinnem niet zo spannend eikMisschien kan ik er nog iemand blij mee maken?
oe ik wil hem ook welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil trouwens FF wel meenemen naar de meet. Ik vinnem niet zo spannend eikMisschien kan ik er nog iemand blij mee maken?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:26 schreef Mss het volgende:
Mijn vader komt misschien vrijdag. Ik denk dat ik dan met hem mee terug ga naar Limburg en dan vanuit daar naar Eindhoven ga. Dat scheelt wel in mn treinkaartje.
Dwyn stapt in Den Bosch in toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha nee hoor, snap het helemaal. Maar het zou wel jammer zijn als ik alleen moeten treinen natuurlijk.
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik moet echt met een kok trouwen, anders wordt het niks.
crazy woman, je kunt er echt mooie combos mee makenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom eenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
Last van voeten en dus geen hakken meer mogen dragen toch?quote:
Omnomnom!! Hoe gaat het met je lichaam?quote:
Niet zo heel goed maar ik heb deze week cursus, dus dan hoef ik pas half 8 bed uit om daar om 9 uur te zijn en ik ben om vier uur al klaar dus ook vroeg thuis, dat is wel even heel fijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Omnomnom!! Hoe gaat het met je lichaam?
Ze hebben me tot het aaaaaaalllerlaatste bewaard, maar ook ik krijg dan ein-de-lijk belasting terugProbeer dus zaterdag nog ietsje eerder te gaan, valt er wat te shoppen in Eindhoven SQ? of is het daar erg matig?
Aaaahhquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet zo heel goed maar ik heb deze week cursus, dus dan hoef ik pas half 8 bed uit om daar om 9 uur te zijn en ik ben om vier uur al klaar dus ook vroeg thuis, dat is wel even heel fijnHeb deze week ook helemaal nix geplanned staan voor als ik thuis kom dus lekker bankhangen en gamen
Ik kreeg ook net belastingsbrief
Ik kijk dat nog aan, misschien gaat het einde van de week gewoon weer primaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
AaaahhDus je bent er niet zaterdag, of kijk je het nog aan? Wel fijn om even wat later je bed uit te kunnen en vroeg thuis te zijn, hoop dat het snel beter gaat
Heb je al iets bedacht om te kopen?
Ik hoop het! Balkon is niiiiicequote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kijk dat nog aan, misschien gaat het einde van de week gewoon weer prima
Ik wil mijn balkon gaan inrichtenjij?
Heb je het nog niet ingediend?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik verwacht belastingbrief in november denk ik
dan idd lekker naar je spaarrekening, als je dan echt een keer iets wilt hebben kun je het gewoon dan gebruikenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik hoop het! Balkon is niiiiiceIk weet zelf niks
Heb het overgrote deel van mn vakantiegeld nog, salaris etc dus mijn spaarrekening (ahum
) wordt erg gelukkig!
Precies! Misschien dan toch eindelijk maar eens alleen op vakantiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan idd lekker naar je spaarrekening, als je dan echt een keer iets wilt hebben kun je het gewoon dan gebruiken
moet je daar ver voor fietsen vanuit amsterdam? Helemaal naar brabant.quote:
Zelfs hier kan dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
Bij McDonalds verkopen ze ook frietjes en geen patat, dus in Amsterdam kun je zeker wel frietjes krijgen
Zou ie vast ook fijn vinden als het zn eigen post wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Debsterr het volgende:
Postbode vond het een goed plan een envelop met 3 a englands in een tasje aan de deur te hangen.
Uuuhquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Debsterr het volgende:
Postbode vond het een goed plan een envelop met 3 a englands in een tasje aan de deur te hangen.
Handig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Debsterr het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Debsterr het volgende:
Een boekje met maffe taalfouten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef Dwyn het volgende:
Wat koop je voor een vader die geen hobbies heeft?
Een hobby!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef Dwyn het volgende:
Wat koop je voor een vader die geen hobbies heeft?
Dat doen ze toch niet.quote:
Een legpuzzel met 5000 stukjes?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij houdt niet van lezen en kan geen actieve dingen doen (reuma).
Die heeft ie net gehad met mijn ma omdat ze 30 jaar getrouwd waren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef princess-a het volgende:
Dan doe je samen met heel veel mensen en geef je een nachtje weg ofzo?
Nee, de vaders.quote:
En aan hem vragen wat ie hebben wil?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die heeft ie net gehad met mijn ma omdat ze 30 jaar getrouwd waren.
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Maar dan geen bios, want lang zitten houdt hij niet vol in die diepe stoelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Een uitje voor jullie samen? Gewoon iets simpels gezelligs, samen eten/naar de bios ofzo?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:01 schreef Dwyn het volgende:
Oh kut, alweer 7 uur. Ik moet me omkleden omdat ik nog LEKKER mag werken vanavond.
Het is dat ze de bigtasty weer hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
Bij McDonalds verkopen ze ook frietjes en geen patat, dus in Amsterdam kun je zeker wel frietjes krijgen
Heb St. George, Perceval en Galahad gekregen voor mijn giveaway voor als ik straks 1000 volgers hebquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou ie vast ook fijn vinden als het zn eigen post wasWelke heb je besteld?
Wat tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb St. George, Perceval en Galahad gekregen voor mijn giveaway voor als ik straks 1000 volgers heb.
Ligt er aan hoe kritisch je bent qua etenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
SQ, heb je liever dat ik wat meeneem voor de BBQ of wat geld aan je doneer?
Wat tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb St. George, Perceval en Galahad gekregen voor mijn giveaway voor als ik straks 1000 volgers heb.
Als er stokbrood is met kruidenboter vermaak ik mij welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kritisch je bent qua eten
eet je geen vlees of sla?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Als er stokbrood is met kruidenboter vermaak ik mij wel
jawel maar ben niet zo'n hele grote vleeseter, meestal 2 dingen ofzo en de rest kaan ik dan stokbrood wegquote:
25quote:
he you never knowquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Dacht je dat ik vijf stukken vlees pp ging halen?
Een koe de man vrouw.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
NIET?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
nee joh dat doe ik ook helemaal niet ik doneer wel wat aan jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben voor drinken al 120 pop kwijt
Uiteraard heeft iedereen al reiskosten etc maar dan nog, verwacht geen ossenhaas
Toch niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteraard heeft iedereen al reiskosten etc maar dan nog, verwacht geen ossenhaas
Whut? Enthousiasteling, we kunnen zelf ook wel wat meenemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar bbqquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut? Enthousiasteling, we kunnen zelf ook wel wat meenemen.
Of nouja, in de donatiepot gooien.
Ik ben gelukkig ook geen grote eter, en de vorige keer hadden we genoeg aan alle hapjes, zonder echt avondeten toch?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom. En als iedereen 5 euro lapt ben ik al een heel stuk geholpen.
(ervaring leert dat meets bij moi thuis gemiddeld meer kosten dan die bij anderen. En ja dat ligt aan de alcohol)
je kan nooit teveel water pakken voor pasta!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef megamandy het volgende:
Zit weer veel te veel water te kokenheb automagisch voor 2 personen water gepakt voor de pasta
zal deze koe wat vlees meebrengen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Hamburgersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zal deze koe wat vlees meebrengen dan?
pak hamburgers, kip troep, of zo?
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hamburgers
Ik neem alleen oreonoms mee, en dan evt nog naar de Jumbo daar
Dat dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, daarom.hamburgers zijn altijd geil.
en je beroemde spare-ribs danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, daarom.hamburgers zijn altijd geil.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat dusik kan met een bbq altijd hamburgers blijven eten, maakt niet uit hoeveel ander vlees ik al op heb
dat zou oneerlijk zijn als ik ze zou maken.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bij de slager hier, kilo kipfilet voor 4 euro.stokje d'r deur. Pinda dip.
dat is wel fail ja! had t topic ondertussen ook weer gevondenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Iemand die een gebruikte mascara aanbiedt voor zo'n beetje de nieuwprijs.
Ik ga mijn nagellak eraf halen (en het zit nog zo mooiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is wel fail ja! had t topic ondertussen ook weer gevonden
Ja die blijft heel goed zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het oefenen met gelliner. Ik gebruikte altijd van die viltliners, maar die gaan zo snel leeg. Nu dus maar even met gelliners oefenen. Ik heb die van Catrice, maar damn die is moeilijk te verwijderen. Ik blijf een grauwige waas rond mijn ogen houden.
HEEL dun. Als in, 3 keer je borsteltje afvegen. Als je het een beetje te dik aanbrengt gaat het een beetje cracklen, niet zo mooiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga mijn nagellak eraf halen (en het zit nog zo mooi![]()
) en dan ga ik eens kijken of de black spotted mij lukt
![]()
Moet je dan gewoon dun opbrengen Sharana?
echt heel dun!!!!! als je al klein beetje dik doeet dan krijg je zwarte vlakken zonder spotsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga mijn nagellak eraf halen (en het zit nog zo mooi![]()
) en dan ga ik eens kijken of de black spotted mij lukt
![]()
Moet je dan gewoon dun opbrengen Sharana?
dat cracklen is ook als je lak eronder niet droog genoeg is! de lak eronder moet echt goed uitgehard zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HEEL dun. Als in, 3 keer je borsteltje afvegen. Als je het een beetje te dik aanbrengt gaat het een beetje cracklen, niet zo mooi
Ik had een nacht geslapen met de lak en het cracklede nog een beetje, echt heel stomquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat cracklen is ook als je lak eronder niet droog genoeg is! de lak eronder moet echt goed uitgehard zijn
whuuuuutquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HEEL dun. Als in, 3 keer je borsteltje afvegen. Als je het een beetje te dik aanbrengt gaat het een beetje cracklen, niet zo mooi
Okquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
echt heel dun!!!!! als je al klein beetje dik doeet dan krijg je zwarte vlakken zonder spots
plakbandjeeee klaar jaquote:
oooh valt mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Ontvangen zonder plakbandje, zat in bubblewrap en de hoek kwam er dus pas af toen ik dat loshaalde. Gauw geplakband en overgegoten en daarna deze foto gemaakt.
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooh valt mee.gelukkig heb je hem kunnen redden.
Ik hoor ook dat het helpt om er nog een aantal keer met je kwastje overheen te gaan, dat je daardoor meer een kleinere 'gaatjes' krijgt. Wat klopt met wat hier gezegd wordt, want eigenlijk maak je de laag dan dunner, zeg maar.quote:
Blijft ook altijd zo onwijs goed zitten he, ik had laatst een week met een mini chipjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef megamandy het volgende:
Wat is A-England toch ook makkelijk af te halentoch wel mijn favoriete/fijnste merk wat ik heb denk ik.
we hebben in alkmaar 2 huizen, dit is er een vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef princess-a het volgende:
Sjaan was dat jouw huis waar je met je ex woonde? Of van je ouders?
Ik heb ook alvast wat overgemaakt! Ga bij jou denk ik nog even naar de supermarkt, want van 3 uren in de trein wordt voedsel niet beterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Blijft ook altijd zo onwijs goed zitten he, ik had laatst een week met een mini chipje
Ja, Essence. Blijft perfect zitten maar is wel te verwijderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef Mss het volgende:
Maarrehm, weten jullie nog een goeien gellinert die iets minder hardnekkig is als die van catrice, en niet te duur is?
Top, even kijken binnenkort!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, Essence. Blijft perfect zitten maar is wel te verwijderen.
goed bezig!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat was trouwens een goeden speedshopsessie vandaag! Ik ging voor OPI Spotted en een tasje van 15 euro. Ik kom terug met 3x OPI Spotted en hetzelfde tasje met korting voor maar 8 euro.
Oja volgens mij heb ik ook diequote:
Ik snap het wel hoor. Zou het zelf ook echt niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef Mss het volgende:
Ik baal van mezelf dat ik me zo klote voel over dat jurkje, stom he.
wat was er dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef Mss het volgende:
Ik baal van mezelf dat ik me zo klote voel over dat jurkje, stom he.
Ik heb 3 weken geleden een jurkje besteld in een engelse webshop. Hij is nog steeds niet binnen en ze reageren niet op mails. Ik heb hem gekocht voor een bruiloft volgende week, en ik heb dus geen idee of en wanneer dat jurkje nog gaat komen.quote:
Dat is niet stom hoor, dat je daarvan baalt!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken geleden een jurkje besteld in een engelse webshop. Hij is nog steeds niet binnen en ze reageren niet op mails. Ik heb hem gekocht voor een bruiloft volgende week, en ik heb dus geen idee of en wanneer dat jurkje nog gaat komen.
Aan de ene kant is het natuurlijk een enorm first world problem, maar het is natuurlijk wel balen dat ik misschien nog op zoek moet gaan naar iets anders. En soms denk ik misschien dat ik er hier te lang over doorga ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is niet stom hoor, dat je daarvan baalt!
fijn dat het verkocht is danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we hebben in alkmaar 2 huizen, dit is er een van
met mijn ex woonde ik in amsterdam
heb je met paypal betaald?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het natuurlijk een enorm first world problem, maar het is natuurlijk wel balen dat ik misschien nog op zoek moet gaan naar iets anders. En soms denk ik misschien dat ik er hier te lang over doorga ofzo.
Heb met paypal betaald, en ik heb in mijn laatste mail ook gezegd dat ik een claim ga openen. Ik geef ze nog tot morgen om te reageren, en anders ga ik ook daadwerkelijk die claim openen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je met paypal betaald?
dan zou ik dien webshop nog een mail sturen, met de mededeling dat je binnen een week een claim opent als ze niet blijven reageren.
misschien lullig, maar jij bestelt iets in goed vertrouwen en dat wordt vooralsnog gewoon geschaad.
heel verstandig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb met paypal betaald, en ik heb in mijn laatste mail ook gezegd dat ik een claim ga openen. Ik geef ze nog tot morgen om te reageren, en anders ga ik ook daadwerkelijk die claim openen.
Ja, op dit moment wordt er helemaal niks gerekt, want ze reageren uberhaupt niet. Ik vind het zo raar dat een webshop gewoon níet reageert. Ik ga gewoon bijna denken dat er iets mis is gegaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heel verstandig.
kijk uit dat ze het niet gaan rekken tot na 45 dagen, dat je geen claim meer in kunt dienen, sommige sellers hebben daar nog wel een handje van
Ik was heul niet thuis.quote:
Waarschijnlijk wel, want openbare slechte pr enzo. Houden de meeste bedrijven niet zo van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ik heb geen twitter. Maar misschien is het de overweging waard om het aan te maken.
Ooh ik dacht dat je er eentje had zoals je dat zeiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ik heb geen twitter. Maar misschien is het de overweging waard om het aan te maken.
Maar is het dat ook al ik geen volgers heb?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want openbare slechte pr enzo. Houden de meeste bedrijven niet zo van.
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Heeft Spees de hoarder nog geen spotted?
Ja als ik hem niet kan vinden daar mag je wel kijken, maar ik ben smiddags pas in de stad dus dan kan ik pas kijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Aah wilde al voorstellen morgen te kijken voor je
Ik moet om 12u werken dus dan ben ik om 11.30u in de Sephoraquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als ik hem niet kan vinden daar mag je wel kijken, maar ik ben smiddags pas in de stad dus dan kan ik pas kijken
Weet niet wanneer jij zou gaan?
Heb je die Amerikanen op fb niet gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus graag dm van mensen voor spotted, ik ga niet alles opkopen wat er staat iig (zonder dat ik weet dat ik ze kwijt ben)
Kun je ze swappen tegen M&M's!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je die Amerikanen op fb niet gezien?Kwijtraken doe je ze sowieso wel.
PICS!1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
En jurkje is trouwens echt heel gaaf![]()
![]()
It's a keeper
Da's fijn inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Docenten die terugmailen dat ze je toets ontvangen hebben.Vind ik zo attent!
Ja, dat je zo blij kan worden van zoiets kleins.quote:
Is zelfsten als die van schaar en skjoequote:
Jawel maar ik heb geen zin om alles met amerikanen op te sturen enzo dus ik doe liever voor mensen hier meenemen en anders niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je die Amerikanen op fb niet gezien?Kwijtraken doe je ze sowieso wel.
quote:
Snap ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb geen zin om alles met amerikanen op te sturen enzo dus ik doe liever voor mensen hier meenemen en anders niet.
Herkenbaar!quote:
Ik verwacht minimaal een bak koffie voor het afzetten.quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal een bak koffie voor het afzetten.
Ohnee dat gaat ook wel goed hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is zelfsten als die van schaar en skjoeZaterdag te bewonderen
Ow en skjoe ik doneer ook wel en breng vleesch endezulks meeIs niet de bedoeling dat jij zoveel moet gaan dokken
Heb de gehele zaterdag vrijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnee dat gaat ook wel goed hoor!
Als je nog een uurke eerder komt kunnen we samen vleesch kopen
Nee heb ik niet. Als er niemand reageert hebben ze morgen lekker pech.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wilde Loqi niet? Maar die heeft geen facebook, misschien heb je haar nummer?
Oh ja is goed, doe maar dm is makkelijkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Space, p-a geeft op fb aan nog interesse te hebben. Zal ik jou even mijn nummer PMen, dat we elkaar op de hoogte kunnen houden en niet dubbel kopen?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Koop genoeg hololak en een goedkope schoen en smeer hem daarmee in
Goeden idee!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Koop genoeg hololak en een goedkope schoen en smeer hem daarmee in
ik heb al met iemand anders geregeldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wilde Loqi niet? Maar die heeft geen facebook, misschien heb je haar nummer?
Ik heb er ook m'n twijfels bij inderdaad. Oh well, de revieuws (quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef megamandy het volgende:
http://www.temptalia.com/(...)cs-launching-in-july de make-up van Lush. Ik vraag me af hoe dat in de praktijk gaat werken
ik had in de winkel wat gepast, maat 2 was te groot en maat 0 net ff te krap dus ik had maat 1 nodig, verkoopster zei dat maat 1 een S is dus dn kan het wel kloppen. Nou staat op asos dat maat 2 een S is (van hetzelfde merk), maat 1 is uitvekrocht en maat 2 nog wel beschikbaar, maar nu ben k bang dat ik het te groot koop als k bestelquote:
Hendig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had in de winkel wat gepast, maat 2 was te groot en maat 0 net ff te krap dus ik had maat 1 nodig, verkoopster zei dat maat 1 een S is dus dn kan het wel kloppen. Nou staat op asos dat maat 2 een S is (van hetzelfde merk), maat 1 is uitvekrocht en maat 2 nog wel beschikbaar, maar nu ben k bang dat ik het te groot koop als k bestel
Terugsturen is ook aardig prijzig zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik durf nooit wat bij ze te bestellen zoer kloppen heel vaak nix van de maten
mja buitenlandquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terugsturen is ook aardig prijzig zeker?
Ik zou het niet weten, ik ben echt slecht in maten gokken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja buitenland
ik wil deze
http://www.asos.com/Ted-B(...)sort=-1&clr=Deeppink
model heeft maat 8 aan, zou ik een 10 aan kunnen of zal t flubberig zitten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Wat mis ik allemaal? Zit al met dat tering-trage internet, plus dat het hier ook best leuk en gezellig is, ik hou het allemaal niet bij joh!
Ik moest een vraag van Priem beantwoorden?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
Oh schaar; mijn franse kennis kan 2 bottles bestellen bij de sephora. Bij haar in de buurt hadden ze het niet maar ze konden ze laten overkomen. Kosten waren 28,70 voor 2 flesjes. Ik weet niet of jij nog interesse hebt; of dat je hier in de buurt eerst wil kijken?
Laat maar weten
samequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben echt slecht in maten gokken.
Dit, of het moeten simpele t-shirtjes wezen, da's toch meestal dezelfde maat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef megamandy het volgende:
Hier ookBestel echt zelden kleding online.
okay misschen doe ik het welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Melz ik denk dat een size 2 je goed zal zitten, jij hebt meer vetjes en tetters dan het model
Hij is wel erg leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay misschen doe ik het welk ga nu tukken en beslis morgen
Ik geef je gelijk hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
Ooh ik was trouwens vandaag bij de juwelier langsgegaan om te vragen of het mogelijk was om de ring die ik van oma heb gekregen te verkleinen. Het ging wel maar de ring was al dun en dan zou hij ds nog dunner worden. Dit zou ¤35,- kosten.
Ook omdat de ring uit een ring + "bovenstuk" bestaat wat niet te verkleinen valt is het bijna niet mogelijk om hem mooi rond kleiner te maken.
Het beste zou dus zijn om het ringgedeelte te vernieuwen. Alleen dat kost ¤300,-.
In principe heb ik het geld wel, maar wil daar toch liever voor sparen, dus laat ik de ring nu maar verkleinen voor de ¤35,-. Dan kan ik hem tenminste nu al dragen, anders ligt de ring ook maar wat op mijn nachtkastje. En als ik dan het geld gespaard heb over een paar maanden dan laat ik maar een nieuwe ring maken. Ik had trouwens ringmaat 49 om mijn middelvinger
De juwelier zou ook 'het is wel geen echte diamant' ik denk joh, dat had ik niet verwacht met zo'n grote steen
Ik vond het wel grappig, ik bewaar nooit iets voor "speciale gelegenheden" of weet ik wat. En nu draait de ring soms omdat hij dus eigenlijk te groot is. Dus ik zei dat ik hem nu niet op het werk durf te dragen, kreeg ik meteen te horen dat dit ook niet de ring was om op je werk te dragenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoorik heb hier nog steeds een ring van m'n vader liggen, echt een heel mooi ding die ik ook zou kunnen dragen. Is veel te groot, dus wil hem ook laten verkleinen. Ga binnenkort maar eens vragen hoe duur dat is.
Mwehehequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, ik bewaar nooit iets voor "speciale gelegenheden" of weet ik wat. En nu draait de ring soms omdat hij dus eigenlijk te groot is. Dus ik zei dat ik hem nu niet op het werk durf te dragen, kreeg ik meteen te horen dat dit ook niet de ring was om op je werk te dragen![]()
Dus dan heb ik dat maar beloofd
Ja precies. Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef megamandy het volgende:
Maar het is alleen al zo leuk om zo'n ring te hebben dat je er een verhaal bij kant vertellen(een verhaal van 1 zin maja
)
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Vies hoerenlichaM...freaking duizelig en weer overgeven
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Vies hoerenlichaM...freaking duizelig en weer overgeven
Ikkeh! Ik zit alleen mobiel dus kan niet dmen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook spotted
Morgen naar Breda sephora, iemand die hem moet hebben als ik hem tegen kom?
Ik DM haar wel voor je.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ikkeh! Ik zit alleen mobiel dus kan niet dmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |