SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Vriendin bij ons in de vriendengroep was vroeger ook wat molliger, had ze een keer een skinny jeans aan, godver wat moest ik rennen toen ik zei dat ze eruit zag als een zeppelin in een condoomquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]er is gewoon geen passend antwoord op jouw vraag... net als dat een vrouw aan je vraagt of ze dik is... geen passend antwoord...
Ik, witte blouse en bloed. Op 40 graden en flink Biotex smeren, je ziet er niks meer van. Tip van mijn ma trouwens, niet denken dat ik er zo achter ben gekomen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
hoewel, ik heb wit beddengoed en een vriend die vaak bloedneuzen krijgt dus dan gaan ze sowieso op 90
Het is inderdaad lang geleden. Volgens mij is het alweer bijna 7 jaar geleden dat ik mijn functie als Coördinator Moderaties heb neergelegd, ben daarna heel lang niet actief geweest op de FP.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Lang geleden.
Alhoewel, Djeez heeft ook nog een UFO-periode gehad.
En mijn ma vertelde dus dat alles op 30/40 graden konquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:04 schreef NaRRaToR het volgende:
njah ik was mijn beddegoed en andere dingen eigenlijk altijd op 60 weet ook niet waarom. wss omdat me dat is aangeleerd. ik ga de machine ook maar eens een keertje op 95 draaien...
op 90 gaat het er ook uit en dan is de machine meteen ook schoonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vriendin bij ons in de vriendengroep was vroeger ook wat molliger, had ze een keer een skinny jeans aan, godver wat moest ik rennen toen ik zei dat ze eruit zag als een zeppelin in een condoom
[..]
Ik, witte blouse en bloed. Op 40 graden en flink Biotex smeren, je ziet er niks meer van. Tip van mijn ma trouwens, niet denken dat ik er zo achter ben gekomen hoor
kan ook, maar dan word je machine na een tijdje mufquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En mijn ma vertelde dus dat alles op 30/40 graden kon
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vriendin bij ons in de vriendengroep was vroeger ook wat molliger, had ze een keer een skinny jeans aan, godver wat moest ik rennen toen ik zei dat ze eruit zag als een zeppelin in een condoom
Ik had laatst tijdens de bbq met koninginnedag echt het idee dat de vriendin van een bekende zwanger was, dus ik begon daar zo'n beetje over, maar ze was het dus nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kijk en met dit soort antwoorden kan ik me inbeelden dat je geen succes boekt bij vrouwen
IK heb ook een keer een jeugdvriendin beledigd op stap... ik was echt bezopen.. en ik had haar niet eens herkend... ze was inderdaad flink aangekomen....het ging ongeveer zo:
"heeey dat is lang geleden"
'ken ik jou?'
"ja ik ben die en die van toen"
'Tering wat ben jij dik geworden zeg....jezus...'
werd niet gewaardeerd
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kijk en met dit soort antwoorden kan ik me inbeelden dat je geen succes boekt bij vrouwen
IK heb ook een keer een jeugdvriendin beledigd op stap... ik was echt bezopen.. en ik had haar niet eens herkend... ze was inderdaad flink aangekomen....het ging ongeveer zo:
"heeey dat is lang geleden"
'ken ik jou?'
"ja ik ben die en die van toen"
'Tering wat ben jij dik geworden zeg....jezus...'
werd niet gewaardeerd
als je het niet zeker weet is ze waarschijnlijk niet zwangerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had laatst tijdens de bbq met koninginnedag echt het idee dat de vriendin van een bekende zwanger was, dus ik begon daar zo'n beetje over, maar ze was het dus nietMaarja, aan de andere kant, als je als vrouw bijna een bierbuik van een vent hebt, dan ga je toch geen strak shirtje dragen, of wel?
Overigens was die vriendin waar ik voor moet rennen niet bepaald mijn type, dus dan maakt het niet uit. Bij een mooie vrouw ben ik echt wel een gentlemen. Maar dan ben ik meestal weer te lief...
Ik kan het mezelf heel goed voorstellen, soms lijken mensen niks veranderd, anderen lijken wel een ander mens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook een keer met m'n neef gehad, had hem al jaren niet meer gezien en hij was helemaal kaal geworden.
Zei tegen hem dat ik hem niet eens herkend had
Ja nu je het zegt klinkt het logisch, maar ik ken haar ook verder niet zo heel goed dus ja. Was wel blundertje maarja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je het niet zeker weet is ze waarschijnlijk niet zwanger
zwangere dames kunnen daar normaal gesproken namelijk hun mond niet over houden
Kan gebeurenquote:
Ja, en dan komt erbij dat ik sowieso best wel een beetje moeite heb om mensen te herkennen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan het mezelf heel goed voorstellen, soms lijken mensen niks veranderd, anderen lijken wel een ander mens.
wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan gebeuren
[..]
Ja, en dan komt erbij dat ik sowieso best wel een beetje moeite heb om mensen te herkennen.
Pasgeleden plaatste een vrouw in het versieren sc topic foto's van zichzelf toen ze nog wat dunner was...en ik herkende haar niet eens van die foto's!
Echt, alsof ik blind ben op een bepaalde manier of zo
hoe is het nu met haar eigenlijk? en al het drama met dinges?quote:
Ik heb het drama niet echt gevolgd om eerlijk te zijn. Het leek de afgelopen dagen wel goed met haar te gaan, maarja, hoeveel zeggen forum posts nou over hoe iemand zich echt voelt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is het nu met haar eigenlijk? en al het drama met dinges?
Wel herkenbaar dit. Ik heb ook heel vaak dat ik van mensen hoor dat ze me bijvoorbeeld hier of daar hebben zien rijden, in de auto of op de fiets, en dat ik hun totaal niet opgemerkt hebquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, en dan komt erbij dat ik sowieso best wel een beetje moeite heb om mensen te herkennen.
Pasgeleden plaatste een vrouw in het versieren sc topic foto's van zichzelf toen ze nog wat dunner was...en ik herkende haar niet eens van die foto's!
Echt, alsof ik blind ben op een bepaalde manier of zo
Dat heb ik ook altijd... en dan noemen ze me arrogant ook nogquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dit. Ik heb ook heel vaak dat ik van mensen hoor dat ze me bijvoorbeeld hier of daar hebben zien rijden, in de auto of op de fiets, en dat ik hun totaal niet opgemerkt heb
Haha, dit herken ik wel ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dit. Ik heb ook heel vaak dat ik van mensen hoor dat ze me bijvoorbeeld hier of daar hebben zien rijden, in de auto of op de fiets, en dat ik hun totaal niet opgemerkt heb
truequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het drama niet echt gevolgt om eerlijk te zijn. Het leek de afgelopen dagen wel goed met haar te gaan, maarja, hoeveel zeggen forum posts nou over hoe iemand zich echt voelt?
mensen die niks terug zeggen zijn inderdaad arrogantquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd... en dan noemen ze me arrogant ook nog
dan ben ik maar arrogant....couldn't care lessquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mensen die niks terug zeggen zijn inderdaad arrogantdat geld ook voor dm
en een smiley voor de voortaan mandatory plaagmeter
en een voor het sarcasme van de plaag meter
oke, laatste poging: ben je serieus zo pissed?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan ben ik maar arrogant....couldn't care less
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, dit herken ik wel ja!
Ik heb mensen wel eens horen zeggen dat ze me nariepen en ik niet eens reageerde, alsof ik in een bubbel zat of zo
Zoiets ja, want Ferdo zit er al zolang ik me kan heugenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is inderdaad lang geleden. Volgens mij is het alweer bijna 7 jaar geleden dat ik mijn functie als Coördinator Moderaties heb neergelegd, ben daarna heel lang niet actief geweest op de FP.
Zal ik het nog erger maken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Komt ze het hier ook nog ff d'r in wrijven hoor
Jah!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Ik dus ook, meestal zit ik ook echt in een soort eigen wereld op de fiets, dat ik nog nooit een ongeluk heb gehad![]()
In de auto betrap ik me trouwens ook wel eens op de automatische piloot hoor, alsof je wakker schrikt. Best eng eigenlijk.
Mental Image!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben erg oplettend en zwaai maar iedereen
Al zwaaiend tegen een stilstaande auto aanfietsenquote:
Zoiets heb ik een keer gehad toen ik op vakantie was aan de Oostzee. Was aan het fietsen op een fiets die ik van iemand geleend had, zag een lekker ding (m'n nek deed *knak*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Al zwaaiend tegen een stilstaande auto aanfietsen![]()
Wel eens gehad hoor, toen keek ik gewoon ff de andere kant op en ineens bam
Ik maak regelmatig mee hier op het werk dat ik goeiemorgen zeg tegen een collega, en er dan ineens achterkom dat ik op de parkeerplaats ook al goeiemorgen tegen diezelfde collega heb gezegdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb wel eens dat ik hoi tegen iemand zeg
of denk dat ik dat gezegd heb
en dan niet meer weeten dan denk ik nog een keer zeggen is niks want misschien heb ik het al gezegd dat is lame
maar niks zeggen alsof je iemand niet kent is ook lame
en dan moet ik daar zo lang over nadenken dat het moment al voorbij is
Nee pino, avondeten kokenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gek hè als je zolang in de zon zit.
wel geïrriteerd ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke, laatste poging: ben je serieus zo pissed?
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig mee hier op het werk dat ik goeiemorgen zeg tegen een collega, en er dan ineens achterkom dat ik op de parkeerplaats ook al goeiemorgen tegen diezelfde collega heb gezegd
Zo heb ik dus een keer iemand met de auto een noodstop zien maken en 5 cm van de bumper van de voorganger tot stilstand zien komen, ook door een lekker ding wat op straat liep. Die gast een rooie kopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik een keer gehad toen ik op vakantie was aan de Oostzee. Was aan het fietsen op een fiets die ik van iemand geleend had, zag een lekker ding (m'n nek deed *knak*), reed door een gat in de weg en vervolgens volop tegen een paal!
Moest de eigenaar van de fiets onderdelen bestellen uit Berlijn
Couldn't blame the guy..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo heb ik dus een keer iemand met de auto een noodstop zien maken en 5 cm van de bumper van de voorganger tot stilstand zien komen, ook door een lekker ding wat op straat liep. Die gast een rooie kop
ik ook!quote:
ik had vanmiddag nog een toeterend iemand achter me staan omdat ik naar 'iets anders' keek bij het verkeerslichtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo heb ik dus een keer iemand met de auto een noodstop zien maken en 5 cm van de bumper van de voorganger tot stilstand zien komen, ook door een lekker ding wat op straat liep. Die gast een rooie kop
maar ik heb al 3 keer sorry gezegdquote:
Nah, vond het toch wel een schaammomentje hoor.quote:
Luiheid is geen zondequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga me maar even scheren, ben zo lui vandaag
Da's anders, maar ik kan me voorstellen dat je door een mooie meid afgeleid bent. Zag er vanmorgen nog een lopen, alleen een beetje jongquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, vond het toch wel een schaammomentje hoor.
Zelf ook wel eens meegemaakt dat er bijna iemand achterop klapte, die kwam naast me tot stilstand. Zag ik dat het een gozer was waarvan ik weet dat die vaker bezopen dan nuchter achter het stuur duikt
Scheren heb ik ook nooit zin in hè. Gelukkig hoef ik me maar 1x per week te scheren ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga me maar even scheren, ben zo lui vandaag
damn...ik wou dat ik dat hadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Scheren heb ik ook nooit zin in hè. Gelukkig hoef ik me maar 1x per week te scheren ofzo.
Ik scheer me om de keer als ik uit de douche kom, en ik douche elke dagquote:
ik zou me vaker moeten scheren dan dat maar meestal scheer ik maar 1 x per weekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Scheren heb ik ook nooit zin in hè. Gelukkig hoef ik me maar 1x per week te scheren ofzo.
ik moet iedere ochtend scheren...en dan heb ik 's middags alweer een 5 o'clock shadowquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik scheer me om de keer als ik uit de douche kom, en ik douche elke dag
Gelukkig groeit het bij mij niet zo heel erg snel
Ja, ik ben echt blij dat ik niet zo'n extreme baardgroei heb. Op zich zou ik het eventueel 2x per week kunnen doen, maar ik hou wel van een beetje stoppeltjes. Ik werd vroeger altijd veel jonger geschat, sindsdien doe ik alles om ouder te lijkenquote:
Wolfman alert!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet iedere ochtend scheren...en dan heb ik 's middags alweer een 5 o'clock shadow
grrrrquote:
wil je ff voelen Pien?quote:
dan moet je vrouwen daten, geen meisjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet de reactie die ik meestal krijg, het "prikt" altijd zo.
Je moet ook niet...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet de reactie die ik meestal krijg, het "prikt" altijd zo.
Ik moet me eigenlijk minstens om de dag scheren, maar heb er niet altijd zin inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb me voor 't eerst geschoren toen ik een jaar of 12 was (toen had ik zo'n vlassig snorretje al) en scheer me vast vanaf m'n 14e of zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt blij dat ik niet zo'n extreme baardgroei heb. Op zich zou ik het eventueel 2x per week kunnen doen, maar ik hou wel van een beetje stoppeltjes. Ik werd vroeger altijd veel jonger geschat, sindsdien doe ik alles om ouder te lijken
zeg ik het wel:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet ook niet...
Nee ik ga het niet zeggen
Ik zal eens een keer bij een middelbare school gaan staanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan moet je vrouwen daten, geen meisjes
someone please call 911quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal eens een keer bij een middelbare school gaan staan
Ik was eerder ontmaagd dan dat ik me voor het eerst geschoren heb volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb me voor 't eerst geschoren toen ik een jaar of 12 was (toen had ik zo'n vlassig snorretje al) en scheer me vast vanaf m'n 14e of zo
Ik pas veel laterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik was eerder ontmaagd dan dat ik me voor het eerst geschoren heb volgens mij
mijn leven wel...wat een hel met al die doornenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik pas veel later
Maar goed, mijn leven ging dan ook niet over rozen
Gas alertquote:
de burritos moeten nog in autoquote:
Gequote voor het nageslachtquote:
Als je hier vunzige gedachten bij hebt dan moet je echt naar de dokterquote:
Ik hoop dat mijn nageslacht nooit op fok komt hahaquote:
Das toch die voedingsschaal?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Maareh, burrito's, is dat schaal van 5?
Deze?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Maareh, burrito's, is dat schaal van 5?
Nee, ik had het over deze quotes gekkiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je hier vunzige gedachten bij hebt dan moet je echt naar de dokter
quote:
Idd. Ik poste een tijdje terug op Facebook een foto van een aardappelschotel met spareribs, maar ik kreeg gelijk commentaar.quote:
je quote mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik had het over deze quotes gekkie
[..]
Ik hoop dat ze jaloers waren op jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd. Ik poste een tijdje terug op Facebook een foto van een aardappelschotel met spareribs, maar ik kreeg gelijk commentaar.
Sorrie, ik was een beetje met quotes aan het falenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je quote mij
maargoed...ik ga toch echt koken nu.
Aardappeltjes met pesto, schnitzeltje en ijsbergschla
Het smaakte prima in ieder geval. Wat ArTiC gaat maken klinkt ook goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze jaloers waren op je
Spareribs zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd. Ik poste een tijdje terug op Facebook een foto van een aardappelschotel met spareribs, maar ik kreeg gelijk commentaar.
Ja, krijg er bijna trek van. Ik ga ook iets fatsoenlijks koken na m'n mislukte macaroni van gisterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het smaakte prima in ieder geval. Wat ArTiC gaat maken klinkt ook goed.
Idd. Ik ben ook erg gek op spareribs, eigenlijk het enige varkensvlees wat ik rlxd vind, voor de rest vind ik het allemaal maar zo zo. Maar ik had toen net een nieuwe oven, met dubbele grill, en die moest uitgeprobeerd worden natuurlijk.quote:
Ja, maar misschien is het vetter of zo? Volgens mij zijn ze wel redelijk gezond in elk gevalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
burrito's ´s zitten toch zo vol met groenten als je zelf wil?
Ik zei ook maar wat hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
Mits goed gemarineerd kan ik er lekker van genieten. Ik ben een echte carnivoor, vlees boven groente wat mij betreftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd. Ik ben ook erg gek op spareribs, eigenlijk het enige varkensvlees wat ik rlxd vind, voor de rest vind ik het allemaal maar zo zo. Maar ik had toen net een nieuwe oven, met dubbele grill, en die moest uitgeprobeerd worden natuurlijk.
Ik hou ook wel van een lekker stukkie vleesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mits goed gemarineerd kan ik er lekker van genieten. Ik ben een echte carnivoor, vlees boven groente wat mij betreft
kolhydraten zitten in de wrap (en eventueel in de rijst er bij) olie/vet in de gehakt die even bakt en eventueel in je sausquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat hoorMaar het leek me zo weinig voor een volwaardige avondmaaltijd.
Ik moet zo boodschappen halen, zo geen zin in. Maar ik moet want ik heb niks meer in huisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Zo maar 's de deur uit, dan heb ik mooi de tijd voor burger king op utrecht centraal
Goede reis!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een lekker stukkie vlees![]()
En nu is het voor mij tijd om eens naar huis te karren!
Jup!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
Smakelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Zo maar 's de deur uit, dan heb ik mooi de tijd voor burger king op utrecht centraal
Ik bak mijn gehakt altijd zonder olie of vet want tis van zichzelf al vet genoeg. Zelfs mager gehakt is prima te bakken zonderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kolhydraten zitten in de wrap (en eventueel in de rijst er bij) olie/vet in de gehakt die even bakt en eventueel in je saus
groenten en vlees er in
en als je wil kun je zuivel in je saus doen maar zuivel krijg je vaak al in andere maaltijden
Shit, als iedereen nu gaat koken, wordt het zo stil hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben couscous met gegrilde groenten aan het maken
heb er zin in
Ik ga niet kokenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, als iedereen nu gaat koken, wordt het zo stil hier
Ik ben al klaar, maar moet zo gaan werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben al klaar, maar moet zo gaan werken
Wow, nu nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben al klaar, maar moet zo gaan werken
Avonddienstquote:
Ambulante thuisbegeleidingquote:
Ja, dat jongetje zit overdag op schoolquote:
Wat houdt dat eigenlijk in als ik vragen mag?quote:
O zo! Soort bijles dus. Heb ik vroeger ook gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat jongetje zit overdag op school
oh dat klinkt best coolquote:
het werkt hoor!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het werkt hoor!
je hebt iedereen weg gejaagd
of was je dat niet aan het testen?
Het wordt zomerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Ook weer thuis, lekker bij die papa en mama gegetenen nu stofzuigen, want ik heb hier een paar verharende monsters rondlopen...
die van mij trekt zich daar niks van aan en verhaard het hele jaar doorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het wordt zomer
Of heeft dat er niets mee te maken
Ik denk het wel, omdat het vorig jaar ook rond deze periode was. En het is verhaart met een t rhubarbjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het wordt zomer
Of heeft dat er niets mee te maken
Zit Ferdo er nog steeds?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets ja, want Ferdo zit er al zolang ik me kan heugen...
quote:
WTF? De lijsten zijn weer terug...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de mensen met Facebook in dit topic: zijn bij jullie de lijsten (Friends, Close friends, Family e.d.) ook verdwenen? Ik zie ze sinds gisteren niet meer staan.
Ik ben aan het kijken maar m'n facebook wil niet ladenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[me=sylvesterrr]is soms zelfs daarvoor iets te lui... [/me]
[..]
WTF? De lijsten zijn weer terug...
Wat jij zegt.. hier een Hertog Jan.. Straks koffie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:08 schreef kawa4 het volgende:
Sow net gegeten en nou met een heerlijk pilsje in de hand na genieten van de kip tandori.
Hier een lekkere Grolsch beugelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat jij zegt.. hier een Hertog Jan.. Straks koffie.
Ja koffie vind mij niet aardigquote:
quote:
Ik heb zo een gruwelijke hekel aan je tijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja koffie vind mij niet aardigToch koffie?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja koffie vind mij niet aardigToch koffie?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo een gruwelijke hekel aan je tijn
Kom je zaterdag?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo een gruwelijke hekel aan je tijn
quote:
DM je nummer maar. Mij ken je iig al. En ik ben niet eng.quote:
Haha jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, je weet maar nooit tegenwoordig..
check tijn hier even hosselen hahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
DM je nummer maar. Mij ken je iig al. En ik ben niet eng.
[..]
Haha ja
Dafuq is er bij jouw gebeurd dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef NaRRaToR het volgende:
idd...Nou dadelijk nog maar eens een poging doen om die pisvlek hier uit het tapijt te krijgen... wel lekker gegeten op het balkonik zou eik een UV lampje moeten hebben Dat zou makkelijker zijn.
DMquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
DM je nummer maar. Mij ken je iig al. En ik ben niet eng.
[..]
Haha ja
Alsof het niks is..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
check tijn hier even hosselen hahaha
ook voor urine. Een van mijn dames heeft besloten dat mijn hoogpolig tapijt toch een best wel geschikt toilet is... vorige week dinsdag ging er op poepen. Dat kon ik makkelijk wegwerken omdat het gewoon drolletjes waren maar zaterdag vond mevrouw het nodig om de boel onder te pissen... ik heb het met een sopje afgedaan en daarna met een spul wat urine-off heet. vuilniszak erover en laten inwerken echter ik ruik het nog steeds en als ik het al ruik dan de dames al zeker... Dus we gaan even biotex groen proberen en daarna schoonmaakazijn / alcohol 70%quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dafuq is er bij jouw gebeurd dan?En een UV lamp, dat is toch voor een andere vloeistof, if you know what I mean?
Zeker, zekerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
check tijn hier even hosselen hahaha
Ik wil alleen 69 met de serveerster. BRBquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
#38 te bestellen hier om de hoek. Graag met extra kroepoek
je gaat de serveerster nemen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil alleen 69 met de serveerster. BRB
Ja thuis, het is immers een afhaal restaurantquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil alleen 69 met de serveerster. BRB
Ze vroeg het zelf. Wil je me nu.quote:
Goed idee die Biotex, hoor ik vaker idd. Schijnt op zeker de geur weg te halen. Ik heb die Rob Geus wel eens in zo'n programma in een Spaanse badkamer in een hotel ofzo gezien, ook met zo'n lamp, je wil niet weten wat daar tegen de muur zitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ook voor urine. Een van mijn dames heeft besloten dat mijn hoogpolig tapijt toch een best wel geschikt toilet is... vorige week dinsdag ging er op poepen. Dat kon ik makkelijk wegwerken omdat het gewoon drolletjes waren maar zaterdag vond mevrouw het nodig om de boel onder te pissen... ik heb het met een sopje afgedaan en daarna met een spul wat urine-off heet. vuilniszak erover en laten inwerken echter ik ruik het nog steeds en als ik het al ruik dan de dames al zeker... Dus we gaan even biotex groen proberen en daarna schoonmaakazijn / alcohol 70%
Ik heb nog veel te leren. Dus wat had ik dan moeten doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En dan neem je der toch mee naar huis? Sukkel!
Haar meteen keihard palen! ze vroeg immers of je haar meteen wilde....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog veel te leren. Dus wat had ik dan moeten doen?
Kappen met denken dat je grappig bent. Door dat soort walgelijke posts komen mensen hier niet meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog veel te leren. Dus wat had ik dan moeten doen?
Ja, met een half jaar pauze tussendoor.quote:
En dit ook natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kappen met denken dat je grappig bent. Door dat soort walgelijke posts komen mensen hier niet meer.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Haar meteen keihard palen! ze vroeg immers of je haar meteen wilde....
Not sure if your seriousquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kappen met denken dat je grappig bent. Door dat soort walgelijke posts komen mensen hier niet meer.
Typ geen engels als je het niet fatsoenlijk kan en inderdaad je bent niet grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
[..]
Not sure if you're serious
Je bent een beste gozer, maar je humor is te belegen en soms zelfs zo oud dat je de stoflaag ervanaf moet blazen. En daarbij heeft het vaak wel erg veel weg van het niveau van dat verschrikkelijk roze konijn.quote:
Dat heb ik allang opgegeven bij onze Tijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Typ geen engels als je het niet fatsoenlijk kan
Weet ik en het is ook niet kwaad bedoeld. Maar zijn humor slaat hier dikwijls niet helemaal aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat heb ik allang opgegeven bij onze Tijn
en ach...hij bedoeld geen kwaad
Wat je maar wil, als de vlek maar goed bedekt is in een soplaagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef NaRRaToR het volgende:
schoonmaak tips op websites.... echt niet manvriendelijk....
"zorg dat de geur uit je tapijt verdwijnt, ook voor de neus van de kat.
gebruik een sopje van biotex groen, en laat dit enkele uren inwerken, zodat de enzymen hun werk kunnen doen.
dan spoelen en nabehandelen met schoonmaakazijn."
Moet ik nu een sopje maken en dat over die vlek heen flikkeren
Erop spuiten met een plantenspuit ofzo
er in wrijven
sopje over de kat gieten en dan met de kat over de vloerbedekking wrijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef NaRRaToR het volgende:
schoonmaak tips op websites.... echt niet manvriendelijk....
"zorg dat de geur uit je tapijt verdwijnt, ook voor de neus van de kat.
gebruik een sopje van biotex groen, en laat dit enkele uren inwerken, zodat de enzymen hun werk kunnen doen.
dan spoelen en nabehandelen met schoonmaakazijn."
Moet ik nu een sopje maken en dat over die vlek heen flikkeren
Erop spuiten met een plantenspuit ofzo
er in wrijven
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef automatic_ het volgende:
Grr. .. Ik heb al vertraging en nu rijd ik achter een trekker
en dan daarna iets van natte doeken erover ofzo? om het nat te houden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat je maar wil, als de vlek maar goed bedekt is in een soplaag
momenteel Zeeland hahaquote:
kom terug!quote:
je blijft hangenquote:
Omdat ik je gebeld gebeld heb hahaquote:
ah ok....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ik je gebeld gebeld heb haha
*tring*quote:
Zeeland?quote:
Scherpquote:
Hallo?quote:
Die film is zo slecht dat hij weer goed isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef NaRRaToR het volgende:
Eurotrip
ik wilde eigenlijk gaan lezen op het balkon maar het wordt toch de film (die ik echt al te vaak heb gezien)
Ken ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef NaRRaToR het volgende:
Eurotrip
ik wilde eigenlijk gaan lezen op het balkon maar het wordt toch de film (die ik echt al te vaak heb gezien)
Ga kijken danquote:
precies met name de scene waar dat kleine mannetje rondmarcheert... TE geniaal hahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die film is zo slecht dat hij weer goed is
Hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies met name de scene waar dat kleine mannetje rondmarcheert... TE geniaal hahahaha
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef NaRRaToR het volgende:
Eurotrip
Flodder 3 ken ik niet tbhquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef kawa4 het volgende:
Eurotrip is hier nou aan het opnemen, zit nou flodder 3 te kijken
Vergeleken Eurotrip is Flodder 3 maar matigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef kawa4 het volgende:
Eurotrip is hier nou aan het opnemen, zit nou flodder 3 te kijken
Goed, die was best geinigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies met name de scene waar dat kleine mannetje rondmarcheert... TE geniaal hahahaha
Dat soort humor kan ik wel waarderenquote:
Balenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:22 schreef NaRRaToR het volgende:
Hmmmm net dus tapijt in de biotex gezet, even gekeken naar de ondervloer en ik vermoed het ergste....ik denk dat de katten (of iig eentje) wel vaker het daar heeft gedaan maar dat ik het niet eerder gemerkt heb.... Dat wordt wss Professioneel reinigen
Dat niet alleen, ook nog afleren. Meestal wordt zulk gedrag door stress veroorzaakt, maar dat kan van alles zijn, sommige katten zijn voor de kleinste verandering in hun omgeving gevoelig. Anders misschien even in F&F vragen, je hebt daar ook zo'n kattenvraagbaaktopic (woordwaarde ftw).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:22 schreef NaRRaToR het volgende:
Hmmmm net dus tapijt in de biotex gezet, even gekeken naar de ondervloer en ik vermoed het ergste....ik denk dat de katten (of iig eentje) wel vaker het daar heeft gedaan maar dat ik het niet eerder gemerkt heb.... Dat wordt wss Professioneel reinigen
ik wil eerst medische oorzaak uitsluiten to be honest. maar ik ga wel eens kijken in F&F Dat is misschien handiger.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
er is een spray tegen stress bij je katten? misschien is dat wat?
Veel succes ermee man. Komt wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik wil eerst medische oorzaak uitsluiten to be honest. maar ik ga wel eens kijken in F&F Dat is misschien handiger.....
ja hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef kawa4 het volgende:
Kan je een kat iets af of aanleren ja?
Heb het altijd eigenwijze en zeer zelfstandige beestjes gevonden.
Daarom ook nix voor mij.
Sta je altijd met je telefoon onder de douche?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Echt wtf HJVind je dat normaal ofzo?
![]()
Kan iemand mij op komen halen?
Nee, ben de douche uit gerend en heb meteen op FOK! gepost, zoals 't hoortquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sta je altijd met je telefoon onder de douche?
Jij slaapt de komende tijd op de bankquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pien85 staat boven onder de douche en ik heb toevallig 36 blauwe emmers met dampend heet water nodig onder uit de kraan. Mooi moment voor een creatief vloeken-test.![]()
Ready in 3, 2, 1...
Ik hoor de oorlog al naderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ben de douche uit gerend en heb meteen op FOK! gepost, zoals 't hoort
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je verwart Fok! met Twitterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Schavuitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pien85 staat boven onder de douche en ik heb toevallig 36 blauwe emmers met dampend heet water nodig onder uit de kraan. Mooi moment voor een creatief vloeken-test.![]()
Ready in 3, 2, 1...
Haha. Veel plezier morgen he!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar moet ik je ophalenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Echt wtf HJVind je dat normaal ofzo?
![]()
Kan iemand mij op komen halen?
Vandaar dat ze niet antwoordenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Het moet nog zomerweer worden.. wat doe je![]()
Jeweetogquote:
Ik geloof dat ik niet de enige benquote:
Thnx! Gaat wel lukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seksquote:
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Hetzelfde hier. Blegh-dag vandaag.quote:
nog 3 daagjes VAKANTIE en dan werkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 07:55 schreef kawa4 het volgende:
goede ochtend![]()
nog 3 daagjes werken en dan VAKANTIE![]()
Men kan niet alles hebben helaasch.quote:
niet alles, wel veelquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Men kan niet alles hebben helaasch.
nou ja zoveel mogelijk dan,quote:
Daar doen we het voorquote:
Goeiedag, is het bij jou ook zo verschrikkelijk saai nu? Ik verveel me een ongelukquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen, hier nog anderhalve week werken en dan vakaaantie.
Er ligt wel wat werk, maar ik moet rustig aan doen want anders ben ik er zo doorheen. Normaal gesproken zou het wel iets drukker moeten zijn, maarja, crisis hè.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goeiedag, is het bij jou ook zo verschrikkelijk saai nu? Ik verveel me een ongeluk
Kun je helemaal met je benen omhoogquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Er ligt wel wat werk, maar ik moet rustig aan doen want anders ben ik er zo doorheen. Normaal gesproken zou het wel iets drukker moeten zijn, maarja, crisis hè.
Volgende week donderdag komt degene die mij gaat vervangen voor 3 weken, dus dan mag hij alles doen en kan ik 2 dagen de boel in de gaten houden voor ik vakantie heb.
Ja, beetje meekijken met die gozer, maar hij heeft hier al ruim een half jaar stage gelopen, dus veel hoef ik hem niet uit te leggen. Maar wel even duidelijk maken wat de gevolgen kunnen zijn als er een foutje wordt gemaakt. Het is simpel werk, maar de gevolgen kunnen groot zijn als er iets fout gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kun je helemaal met je benen omhoog
wat voor werk doe je dan??quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, beetje meekijken met die gozer, maar hij heeft hier al ruim een half jaar stage gelopen, dus veel hoef ik hem niet uit te leggen. Maar wel even duidelijk maken wat de gevolgen kunnen zijn als er een foutje wordt gemaakt. Het is simpel werk, maar de gevolgen kunnen groot zijn als er iets fout gaat.
Als dat duidelijk is dan zal het allemaal wel meevallen. Maar een half jaar ervaring zal hem zeker wel helpenquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, beetje meekijken met die gozer, maar hij heeft hier al ruim een half jaar stage gelopen, dus veel hoef ik hem niet uit te leggen. Maar wel even duidelijk maken wat de gevolgen kunnen zijn als er een foutje wordt gemaakt. Het is simpel werk, maar de gevolgen kunnen groot zijn als er iets fout gaat.
Ik beheer bij een computerbedrijf in het magazijn de RMA afdeling, dat zijn alle retouren zeg maar, defecte artikelen die moeten worden aangemeld bij fabrikanten/leveranciers, maar ook commerciële RMA's als verkeerd besteld/geleverd, dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:39 schreef kawa4 het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan??
( en hier is het ook redelijk rustig)
Geluksvogel. Hier is het een saaie bedoeling nu. Was het maar weekendquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:46 schreef NaRRaToR het volgende:
Mogguh... Weer een dagje vergaderenen vanavond weer een borrel
hey ik ook!!quote:
Dat vind ik nou nog eens een goed plan. Doe mij maar een liter espressoquote:
Borrelprinsesquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey ik ook!!
en ik moet nog een speech schrijven
goeiemorgen allemaal!
quote:
Vriend!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel bedrijfsborrels
Kunnen soms leuk zijn, maar ik ben toch liever eerder thuis op vrijdag dan dat ik nog geforceerd gezellig moet gaan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel bedrijfsborrels
Dat zou zonde zijn Samzz..quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 25, moet ik nu hier zijn of in het andere topic of kan ik me gewoon beter in tweeen splitsen.
Nee hoor, dat hoeft nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 25, moet ik nu hier zijn of in het andere topic of kan ik me gewoon beter in tweeen splitsen.
hier zit je goed; welkom, en maak je klaar voor een dozijn kwijlende autistenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:09 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een hoop alcohol erin gooien....quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ben wel een beetje zenuwachtigik heb nog nooit hoeven speechen
Hier natuurlijk. In die andere reeks grossieren ze nog altijd in het uitknijpen van puistjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:09 schreef Samzz het volgende:
Och Weissman tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
hier zit je goed; welkom, en maak je klaar voor een dozijn kwijlende autisten
En zijn ze er nog trots op ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hier natuurlijk. In die andere reeks grossieren ze nog altijd in het uitknijpen van puistjes.
Speak for yourselfquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
jaja jij bent gewoon nog steeds boos en wil mij af zien gaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Gewoon een hoop alcohol erin gooien....
Ik ben een dikke, oude man van 53. Dat zal wel meevallen dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
*Camera pakt*quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja jij bent gewoon nog steeds boos en wil mij af zien gaan
lekker speechen met dubbele tong
Gewoon lijntje coke, weetog.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ben wel een beetje zenuwachtigik heb nog nooit hoeven speechen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |