Ik denk dat hij net als anderen gewoon zegt dat het door de puberteit komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef summer2bird het volgende:
Dokter gaat je echt wel serieus nemen.
Anders doet hij zijn werk niet goed.
Heb je het hem al gevraagd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef sexhair het volgende:
Ik denk dat hij net als anderen gewoon zegt dat het door de puberteit komt.
In je arm krassen is geen standaard gedrag van een puber.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef sexhair het volgende:
[..]
het zal vast versterkt worden door je puberteit inderdaad en de helft van wat je beschrijft is ook niet zo vreemd voor een puber maar het krassen zeker wel en daar moet je vanafquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef sexhair het volgende:
[..]
Dat lijkt het tegenwoordig anders welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In je arm krassen is geen standaard gedrag van een puber.
Opzich heeft het krassen niet veel met de rest te maken, ik doe het uit woede omdat ik niet boos kan worden op anderen.quote:
Ja zoiets ja, bijna het tegenovergestelde van mijn "down" momenten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Riddler86 het volgende:
Hoe zou je jezelf omschrijven op de momenten dat je je goed voelt. Ervaar je dit normaal of heb je bijvoorbeeld het idee dat je de hele wereld aankan en voel je je een soort van euforisch?
laten we vooral niet de amateur psycholoog uit hangen en TS hier gaan diagnosticerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Riddler86 het volgende:
Hoe zou je jezelf omschrijven op de momenten dat je je goed voelt. Ervaar je dit normaal of heb je bijvoorbeeld het idee dat je de hele wereld aankan en voel je je een soort van euforisch?
Dat vind ik een goed advies.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
laten we vooral niet de amateur psycholoog uit hangen en TS hier gaan diagnosticeren
dat kan degene waar haar huisarts haar naar toe verwijst prima alleen af
Ja ik zal naar de huisarts gaan. Mijn ouders zien de littekens, maar ze negeren het of ze denken dat het door de kat komt of iets. Ze zeggen er iig niks van. Van het huilen ook niet dus ze hebben weten eigenlijk niet wat er speelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed advies.
Ga naar de huisarts, TS. Die neemt je wel serieus.
Hoe reageren je ouders op het krassen trouwens? Die zien dat toch?
Nou, plak ze op je arm en krassen maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef sexhair het volgende:
[..]
Hahaha ik heb toevallig gister 2 krasloten gekocht en ik heb nog een kraslot gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |