abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113403217
Hallo

Bedankt voor het lezen en ik hoor graag jullie doordachte mening of advies

Sinds 8 maanden heb ik een vriendin zoals altijd begon het goed
Mijn vriendin is alleen 16 bijna 17 en ik 25.
Ook woont ze op een leef groep en ik op mijzelf.
Haar ouders en verzorgers weten van onze relatie en mijn contact is. goed met hun.

De laatste weken wil ik t uitmaken hat het ook al gedaan maar uit medelij was het snel weer aan.
Ze is erg gek op me en ziet mij als een vader figuur zo lijkt het tenminste. Haar vader is namelijk een alcolist zonder verantwoording.
Ze heeft het al moeilijk zat en ik wil haar niet kwetsen.
Bij haar blijven is ook niet eerlijk als ik dit voel.

De leeftijdverschillen zijn toch te groot ze claimt me is ziekelijk jaloers en ik verlies al mn vrienden en geld aan haar.
Ik heb het nog nooit uitgemaakt en heb er de ballen niet voor.
Hoe zouden jullie dat aanpakken?

Het is een knap meisje ze vind wel weer iemand maar haar wereld zou instorten.

Ik voel me echt een eikel en kan die tranen niet aan maar het is te moeilijk al die ruzies onze leeftijd en haar fam en leiding denken dat ik 22 ben.

Wat moet ik doen hoe pak ik dit aan ?

Bedankt.

Ps ik ben geen pedo de liefde was/is echt
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:05:46 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_113403320
1. Jezelf realiseren dat er geen goede, beste, aardige manier is... Uitmaken is altijd lastig en doet altijd pijn, en er is ook geen "goed moment". Dus pijnig jezelf niet met daar over nadenken

2. Zo snel mogelijk met haar afspreken en de bom droppen... Elk moment wachten is verspilde tijd. Als je het eerder doet, is ze er ook eerder weer overheen.

3. Als ze rare dingen dreigt te doen begeleiders inlichten, jij bent geen hulpverlener en het is niet jouw zaak om haar te fixen

Lijkt me verder een goede beslissing van jouw kant als ik het zo lees. Klinkt niet als een gezonde relatie... Sterkte!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intutief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:06:28 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113403342
Als je jezelf er al zo over voelt lijkt het me duidelijk, even door de zure appel heen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:06:38 #4
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_113403347
Als je het niet persoonlijk kunt uitmaken, dan stuur je toch een brief?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_113403352
Uit medelijden bij iemand blijven heb je iemand meer mee dan dat je gewoon eerlijk bent. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113403387
Wees een vent, je bent gvd 25. Je laat je zeker gek maken door die bambi-oogjes die je aankijken als ze aan je pik zuigt? Tja, zo houden vrouwen je gevangen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_113403395
Sorry maar is je vriendin verstandelijk gehandicapt want ze woont op een leefgroep?
pi_113403423
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef DroogDok het volgende:
Wees een vent, je bent gvd 25. Je laat je zeker gek maken door die bambi-oogjes die je aankijken als ze aan je pik zuigt? Tja, zo houden vrouwen je gevangen.
Alsof een random snolletje van 17 ook maar enig idee heeft :X :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:09:10 #9
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_113403424
Je zegt dat het contact met haar ouders en verzorgers (klinkt alsof ze 'n huisdier is :') ), maar vervolgens lieg je wel over je leetijd?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:09:21 #10
377268 Miss.StarLight
Follow Your Dreams.
pi_113403430
Ga zo snel mogelijk naar haar toe en vertel haar hoe jij over jullie relatie denkt en dat je haar niet wil kwetsen. Vertel het met een goede uitleg, en niet alleen van: ik maak het uit.

Als je zo snel mogelijk gaat ben je er vanaf en zit je niet meer met spanning in je lijf. Succes!
pi_113403514
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:02 schreef jurrie86 het volgende:

Ps ik ben geen pedo de liefde was/is echt
:')

Ze is niet bijna 17 ze is 16. Jij bent 25. Wat dacht je in godsnaam toen je er aan begon?

Zorg dat je een paar ballen krijg en maak het uit, niet voor jou maar voor haar.
pi_113403608
Ze woont op een leefgroep ivm haar thuis situatie. En ja die bambi oogjes ben ik gevoelig voor.

Ik ga het van het weekeind uitmaken dan begint haar vakantie en beinvloed deze drama niet haar school beinvloed

Pff dit is echt moeilijk
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:17:52 #13
67670 Skv
Cynist.
pi_113403685
Zuur, maar wees eerlijk. Misschien kan je het nog eens proberen als ze volwassen is ( :') ).
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_113403756
Sowieso, ik was 19 en mijn ex was 17; dat was al een te groot verschil. Begin aub nooit meer een relatie met iemand die rond de 18 is. En al helemaal niet eronder.
pi_113403796
Ik weet het ik ben een zuur en hat hier nooit aan moeten beginnen daarom wil ik haar niet kwetsen Ze heeft het al moeilijl zat ik ben haar alles en ik wil haar niet beschadigen
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:23:10 #16
67670 Skv
Cynist.
pi_113403863
Je komt een beetje over alsof je zelf ook in een leefgroep zit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_113403995
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:23 schreef Skv het volgende:
Je komt een beetje over alsof je zelf ook in een leefgroep zit.
Klopt. Ik heb dan ook het idee dat de vriendin in kwestie TS nogal manipuleert, aangezien hij ook aangeeft dat het hem veel geld kost.

Op dit moment moet je toch maar eens even sterk in je schoenen staan. Ga eens bij jezelf na, wat heb jij aan een relatie met een 16-jarige, die bovendien ook nog eens een probleemgeval is? Helemaal niets, beter richt je je op je eigen leeftijdscategorie. Ik heb het vermoeden dat jij je grandioos laat gebruiken door een manipulatief tienertje die haar betraande bambi-oogjes opzet zodra jij laat merken er klaar mee te zijn.
pi_113404753
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb dan ook het idee dat de vriendin in kwestie TS nogal manipuleert, aangezien hij ook aangeeft dat het hem veel geld kost.

Op dit moment moet je toch maar eens even sterk in je schoenen staan. Ga eens bij jezelf na, wat heb jij aan een relatie met een 16-jarige, die bovendien ook nog eens een probleemgeval is? Helemaal niets, beter richt je je op je eigen leeftijdscategorie. Ik heb het vermoeden dat jij je grandioos laat gebruiken door een manipulatief tienertje die haar betraande bambi-oogjes opzet zodra jij laat merken er klaar mee te zijn.
Auw confronterend en waar.
Toch weet ik dat ze echt van me houd ik ben haal alles verder heeft ze niemand
pi_113404927
Ik heb een oom met een snackbar, misschien kan hij iets voor je doen.
pi_113405056
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef jurrie86 het volgende:

[..]

Auw confronterend en waar.
Toch weet ik dat ze echt van me houd ik ben haal alles verder heeft ze niemand
ls ze al iemand nodig heeft, dan is het niet een kerel van 25 jaar die haar vriendje is, dan heeft ze ouders nodig, leeftijdsgenoten die haar niet verder in de problemen helpen en als dat er allemaal niet is misschien toch een ouder vader- of moederfiguur. Maar een vaderfiguur neukt niet met haar. Punt uit. Jij bent niet meer objectief. Laat het aan de hulpverlening over om haar leven op de rit te krijgen, dat is een taak die jij niet moet willen vervullen.
pi_113405272
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Áls ze al iemand nodig heeft, dan is het niet een kerel van 25 jaar die haar vriendje is, dan heeft ze ouders nodig, leeftijdsgenoten die haar niet verder in de problemen helpen en als dat er allemaal niet is misschien toch een ouder vader- of moederfiguur. Maar een vaderfiguur neukt niet met haar. Punt uit. Jij bent niet meer objectief. Laat het aan de hulpverlening over om haar leven op de rit te krijgen, dat is een taak die jij niet moet willen vervullen.
Bedankt hier kan ik wat mee
Dus eigenlijk zeg jij luisteren naar mijn eigen hart en niet van haar probleem mij
Probleem maken...

Pff wat heb ik het moeilijk gemaakt voor mijzwl en voor haar
pi_113405405
lol :')
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:50:34 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_113412730
n van de belangrijke lessen in dit leven. Offer je leven / tijd niet voor iemand, daar is jouw leven te kostbaar voor. Ookal is uitmaken pijnlijk.

Je leven opofferen is nooit een goed plan in zo'n situatie.
pi_113412772
Je bent dus een 17 jarig labiel meisje aan het aanduwen en nu vind je het moeilijk om haar te laten vallen?
pi_113413070
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Je bent dus een 17 16 jarig labiel meisje aan het aanduwen
:D

Wees een goede vriend voor haar maar laat haar weten dat jullie relatie niet gezond is. Laat je niet leiden door haar labiele gedrag en gedraag je naar je leeftijd.

Succes. :)
Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')