abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:57:40 #1
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113403058

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3

Om een duidelijk beeld te hebben wat er allemaal niet mogelijk is nog de volgende fieldreports:

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een tijdje terug zag ik een vrouw op de dansvloer, gebaarde naar haar dat ze naar me toe moest komen. Toen ze naast me stond deed ik mijn arm om haar heen, en ging daarna tegen haar dansen. Toen had ik haar gezoend (binnen 5 minuten) en begon ik haar te vingeren op de dansvloer. (Ze had overigens een soort van zwarte panty aan dat zeer dun was).

Laatst was een maat van me bezig met een meid, maar hij kon er niet verder mee. Ik gebaarde tegen hem dat hij haar moest pakken met beiden handen. Zij zag het ook, en wist precies wat ik bedoelde. Ik bleef doorgaan met die gebaren, want het boeide me niet dat ze het ook zag. Toen trok ze een stukje van haar blouse uit elkaar en begon met haar tong te bewegen en me uitdagend aan te staren (zelfs voor mij is het van: wow, zo snel?). Ik gebaarde naar haar kutje met mijn wijsvinger en dat ze daar gelikt moest worden etc. Haar had ik niet "gepulled" overigens want die maat van me vond haar leuk. Achteraf gezien stom, want hij durfde haar niet eens aan te raken.

Verder nog een hoop andere dingen meegemaakt, maar ik wil niet dat dit een "kijk mij" topic wordt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:02:49 #2
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113403220
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:55 schreef firefly3 het volgende:
Als je denkt dat het onmogelijk is, denk je idd minder aan vrouwen als je ze op straat ziet. Het zit dan buiten je realiteit en die stoffen gaan niet door je hoofd heen. Maar ga er dan ook niet naar kijken als ze voorbij loopt, want dat betekend dat je haar wel wilt aanraken. Bijna iedereen kijkt, maar houd zichzelf tegen.
Heeft niks met onmogelijk te maken, natuurlijk kan ik dat wel bewust de vrije loop laten, ik wil dat alleen helemaal niet. Er is meer in het leven dan dat, ik ben daar (gelukkig) niet de hele tijd mee bezig.

Ik kijk overigens wel, alleen ga gewoon niet verder in mijn gedachtes. (hebben we het eerder over gehad)

Dat jij het je zo lastig kan indenken firefly, betekent niet dat sommige mensen het (bewust) anders beleven. Je hebt niet de waarheid in pacht, omdat de waarheid per persoon verschilt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:05:30 #3
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113403308
Er is meer in het leven dan vrouwen en sex. Ontzettend veel meer, je bent heel kortzichtig als dat je enige focus heeft.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:05:33 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113403310
Ik gooi hem er nogmaals in: voetmassages.

Wel met een goed gesprek.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:06:05 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113403329
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
Er is meer in het leven dan vrouwen en sex. Ontzettend veel meer, je bent heel kortzichtig als dat je focus heeft.
Seks is leuk maar voor mij niet de reden om met vrouwen te praten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:06:09 #6
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113403332
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik gooi hem er nogmaals in: voetmassages.

Wel met een goed gesprek.
Wanneer kom je langs?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:07:18 #7
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113403369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Seks is leuk maar voor mij niet de reden om met vrouwen te praten...
Dat ook, regelmatig heb je gewoon leuke/interessante mensen waar je een ontzettend leuk gesprek mee hebt. Dan ben je daar echt niet mee bezig.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:08:39 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113403409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
Er is meer in het leven dan vrouwen en sex. Ontzettend veel meer, je bent heel kortzichtig als dat je enige focus heeft.
Als dat je enige focus heeft krijg ik het idee dat die persoon constant op zoek is naar bevestiging dat hij / zij leuk genoeg is qua uiterlijk. Om onzekere gevoelens het tegendeel te bewijzen.

Zie je nou wel, ik ben leuk ik ben dit ik ben dat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_113403499
Hoe meer je je omgeving laat bepalen hoe je je voelt, hoe meer je als een slaaf van de maatschappij leeft. Vraag je je af hoe het komt dat je in een club ineens wel de vrouwen aanspreekt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 11:14:29 #10
5428 crew  miss_sly
pi_113403590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:11 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer je je omgeving laat bepalen hoe je je voelt, hoe meer je als een slaaf van de maatschappij leeft. Vraag je je af hoe het komt dat je in een club ineens wel de vrouwen aanspreekt.
Jij gaat er van uit dat iemand door de omgeving laat bepalen dat hij op dat moment geen move maakt. Het kan ook gewoon zijn dat hij er op dat moment geen zin in heeft, met andere dingen bezig is.

En ik kijk graag naar mooie mannen, maar ik heb echt zelden de behoefte ze aan te raken of meer :') Kijken kan een prima manier van zelfvermaak zijn, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113403602
In het moment leven snappen de meeste mensen niet zie ik. Als je in het moment leef denk je helemaal niet aan resultaat of gevolg en laat je je gevoelens de vrije loop gaan. Die sociale awkwardness is pas het tweede wat in je hoofd op komt en houd je tegen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113403674
Miss_sly, dat komt omdat je een vrouw bent. Vrouwen richten zich op emoties zoals iemand die haar aan het lachen maakt en haar ook zelfs kan laten huilen = gevoelens voor hem hebben. Vrouwen hebben tijd nodig, mannen selecteren veel sneller.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:20:06 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113403764
quote:
Waar uit de laatste 10 reacties haal jij uit dan dat iemand de omgeving zijn / haar omgeving laat bepalen hoe die zich voelt?

Ik kan je genoeg voorbeelden geven waar ik het op dat moment meer mee naar me zin heb dan met 10 bloed mooie geile vrouwen.

Er is namelijk veel meer leuks dan bloed mooie geile vrouwen. Al geef jij de indruk dat dit niet zo is, en dat wuif je weg met je stelling dat men zich laat beinvloeden door de omgeving.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:21:18 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_113403805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef firefly3 het volgende:
Miss_sly, dat komt omdat je een vrouw bent. Vrouwen richten zich op emoties zoals iemand die haar aan het lachen maakt en haar ook zelfs kan laten huilen = gevoelens voor hem hebben. Vrouwen hebben tijd nodig, mannen selecteren veel sneller.
Nou nee hoor, dat geldt zeker niet voor alle vrouwen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_113403970
Ook_gek: dat zie je al als je buiten loopt, als gasten naar een vrouw kijken maar nul van die gasten haar aanraken of zelfs aanspreken. Maar in de kroeg durven ze ineens wel als ze bezopen zijn. Dan hebben ze ineens wel zin in haar. Yeah right. Allemaal angsten.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:26:06 #16
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113403974
quote:
Een wonderlijke redenatie, er van uitgaande dat de mens continue allerlei behoeftes heeft.

Je krijgt dan een soort eenheidsworst waar je op elk moment van de dag elke behoefte in zijn puurste vorm de volledige vrijheid moet geven. De behoeft om te eten, om te slapen, om te socializen, om even lekker tot rust te komen, om te hobbiën, om te niksen, om te sexen, om te praten.

Voor alles is een tijd, en gelukkig is dat ook zo. Dat zorgt ervoor dat er geen interne conflicten zijn.

Gelukkig geef ik niet op elk moment van de dag toe aan de behoefte om te slapen, en ben ik ook niet de hele tijd bezig met solializen, zodat ik ook eens tot rust kan komen, of bepaalde zaken eens lekker kan overdenken.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:26:43 #17
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113403993
Volgens mij wordt er nu constant in een cirkeltje gepraat dat steeds doorgaat, omdat beide kanten de andere kant verwijt dat die het niet snapt :{
Geen wonder dus dat er een twaalfde deel van dit topic bestaat.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:28:29 #18
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113404043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek: dat zie je al als je buiten loopt, als gasten naar een vrouw kijken maar nul van die gasten haar aanraken of zelfs aanspreken. Maar in de kroeg durven ze ineens wel als ze bezopen zijn. Dan hebben ze ineens wel zin in haar. Yeah right. Allemaal angsten.
Zat pas met een (knappe) vriendin in het ziekenhuis. En zoals dat gaat werdt ze continue begluurd door gasten die voorbij kwamen. Ik kan je vertellen dat ze daar helemaal geen behoefte aan had, en het bloedirritant vond.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:28:57 #19
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113404068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Volgens mij wordt er nu constant in een cirkeltje gepraat dat steeds doorgaat, omdat beide kanten de andere kant verwijt dat die het niet snapt :{
Geen wonder dus dat er een twaalfde deel van dit topic bestaat.
Ah, jij snapt het blijkbaar wel. Deel ons je wijsheid :P !
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 11:28:57 #20
5428 crew  miss_sly
pi_113404069
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Een wonderlijke redenatie, er van uitgaande dat de mens continue allerlei behoeftes heeft.

Je krijgt dan een soort eenheidsworst waar je op elk moment van de dag elke behoefte in zijn puurste vorm de volledige vrijheid moet geven. De behoeft om te eten, om te slapen, om te socializen, om even lekker tot rust te komen, om te hobbiën, om te niksen, om te sexen, om te praten.

Voor alles is een tijd, en gelukkig is dat ook zo. Dat zorgt ervoor dat er geen interne conflicten zijn.

Gelukkig geef ik niet op elk moment van de dag toe aan de behoefte om te slapen, en ben ik ook niet de hele tijd bezig met solializen, zodat ik ook eens tot rust kan komen, of bepaalde zaken eens lekker kan overdenken.
Wat dacht je van de behoefte om te eten/snoepen? Erg gezond om daat constant aan toe te geven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:30:58 #21
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113404148
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat dacht je van de behoefte om te eten/snoepen? Erg gezond om daat constant aan toe te geven.
Op verjaardagen zie ik continue die schaal met snacks naar mij loeren... En dan telkens afvragen of het goed is, en of je niet te schofterig over komt door te hele tijd maar te graaien :P

Ik heb geluk dat ik mijn stoelgang mee heb. :)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:34:39 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113404283
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef firefly3 het volgende:
Angsten? Zo wil ik het niet noemen. Eerder bepaalde omgangs normen waar je mee te maken hebt. Elke vrouw aanraken op straat is echt niet normaal, al denk jij van wel. En een vrouw aanspreken kan altijd. Mits je beleefd blijft en niet door blijft gaan. Weet wanneer je moet stoppen. Geloof me, vrouwen zitten echt niet 24uur per dag te wachten op mannelijke aandacht. En aanraking.

En dat is direct een mooi bruggetje naar het volgende stukje.

Heb jij er ooit bij stil gestaan dat veel vrouwen op stap gaan voor een gezellig avondje uit met vriendinnen. Gezellig dansen, praten onder het genot van een drankje. En veel vrouwen helemaal niet zitten te wachten op mannelijke aandacht. Die willen echt niet door elke man aangesproken worden tijdens stappen.

Al zal jij dit wel weg wuifen als excuus om een vrouw niet te benaderen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:35:39 #23
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113404323
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ah, jij snapt het blijkbaar wel. Deel ons je wijsheid :P !
Het enige wat ik snap is dat ik constant dezelfde shit voorbij zie komen ("zelfexpressie", "zelfvermaak", "jezelf zijn", etc) zonder dat er vragen beantwoordt worden en zonder dat er to the point gediscusieerd wordt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113404570
quote:
Je bent ook minder kritisch met alcohol op he. Het is niet alleen zo dat je je dan niet bewust bent van de omgeving, je bent je dan minder bewust van alles, ook van je eigen voorkeuren. Die vergelijking gaat dus niet helemaal op. Je terughoudendheid hoort ook bij je karakter en je grenzen. Het lijkt me ook zeker niet gezond om je omgeving niet te laten (mee)bepalen hoe je je voelt. Niets mis met je wat aantrekken van de omgeving, sterker nog; daardoor leer je veel en ook over jezelf.

Voor sociaal onhandige mensen, mannen in dit geval, die eindelijk eens vrouwen willen aanspreken zijn je tips en verhalen wellicht toepasselijk, maar voor elke andere groep niet. Je experimenteert juist met het natuurlijke, ik zeg het nog maar eens; deze aanpak staat haaks op 'gedraag je zo natuurlijk mogelijk'.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:44:32 #25
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_113404657
Lijkt me vermoeiend tijdens een avond uit alleen maar bezig zijn met zoveel mogelijk vrouwen (of mensen in het algemeen) aanspreken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')