nog ff uit de opquote:
Zit je lekker te soppen op de verhaaltjes?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Justin, jij zorgt voor de bierviltjes?
het wordt wel vervelend als Bas moet ladenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Gewoon die vracht lossen, Bas. "Zoek het maar uit" zeg je dan...
Ellende -_-'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:23 schreef Redbaron het volgende:
Gvd
Sta je netjes om 8u bij de klant.. moet je maar weer om 11u terugkomen want geen plek of tijd enzo.
Ben alweer helemaal zat van deze week!
Dan kan ie alsnog gewoon "zoek het maar uit" zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het wordt wel vervelend als Bas moet laden
Als ik het kon had ik t gedaan inderdaad. maar palletjes zijn iets meer dan een ton per stuk..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Gewoon die vracht lossen, Bas. "Zoek het maar uit" zeg je dan...
Gewoon de deuren van de trailer opengooien, spanbanden loshalen en had wegrijden met de vrachtwagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als ik het kon had ik t gedaan inderdaad. maar palletjes zijn iets meer dan een ton per stuk..
Dat kan ik net niet tillen zegmaar
Heb geen spanbanden erover.. wel rubber matten eronder dus dat wordt m ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon de deuren van de trailer opengooien, spanbanden loshalen en had wegrijden met de vrachtwagen.![]()
"Hier heb je je lading! Wat nou geen plaats? Past precies!"
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo herkansing gehaald!
Nog 1 dag stage donderdag en dan heb ik vakantie!
Goed bezig! Hier nog 1.5 week zwoegen en dan ook vakantie(werk)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo herkansing gehaald!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo herkansing gehaald!
Wat?quote:
Dat noem ik dan geen vakantie meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat?
Mijn vakantie bestaat gewoon uit fulltime werken, alleen even geen school en studeren meer
Als je het zo bekijkt heb ik nooit vakantie en nooit weekend.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat noem ik dan geen vakantie meerVakantie is in mijn optiek bijv. (in een vakantie van 3 weken) 1 week werken + 2 weken onmeunig chillen, danwel thuis, danwel ergens in het buitenland
Wat vakantie in buitenland betreft, dat heb ik volgens mij al 7 jaar niet gehad
Mwa, de weekenden bracht ik ook wel vaak werkend door (in de Edah), maar sinds ik aan m'n biebopleiding begonnen ben is dat niet meer voorgekomen (ok, af en toe een halve zaterdagdienst)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt heb ik nooit vakantie en nooit weekend.
Ik wilde net zeggen. Een beetje vrij zijn terwijl ik hier zit te werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat?
Mijn vakantie bestaat gewoon uit fulltime werken, alleen even geen school en studeren meer
Slaap lekker, omaquote:
Helemaal leuk als je je oren laat uitspuitenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
fucking hell, net m'n oor schoongemaakt, maar wat een bende komt daar uit zeg
Vaker schoon maken dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
fucking hell, net m'n oor schoongemaakt, maar wat een bende komt daar uit zeg
quote:
"You're the worst twins ever!" Bazenfilmquote:
Jaaquote:
Je lag alleen niet naast me. Opa's en oma's horen samen te slapenquote:
kerel met z'n shirt van Vandersexxxquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"You're the worst twins ever!" Bazenfilm
ben later ingeschakeld, maar even keer downloaden en helemaal kijkenquote:
Garlic Breath Tosserquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Fuck you, you garlic bread tosser! Vinnie Jones in Eurotrip. Wat een held. Kan die hele film wel dromen
Lol. Ken ik nie eens. Maar Vinnie is een held!quote:
Ja superquote:
Dat kind ook trots als een pauw door die kamer lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef ReMcOrE het volgende:
Scotty doesn't know
* ReMcOrE gaat hem gelijk ff downloaden!
en die pa die ff dat Hitler-loopje voordoet
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die van dat laatste shot, als ze aan het wrijven is?
de dame die meespeelt is ook mooiquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Morgen dit t-shirt aan. Mannen versie
[ afbeelding ]
voorstukje gezien gisteren, leek me ook tofquote:
die heeft karin ook op staan. dan vind ik eurotrip leukerquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
net rabarber gesneden, zit nu in de pan
Nee, dan hou je een soort jam overquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, en deze keer zorgen dat ik er niet teveel suiker doorheen gooi
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Dat miste ik net :/quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:
zag er mooi uit inderdaad!quote:
ow, lekker man, die luchtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Wij hadden die stronken ook thuis. Bleh. Die lucht alleen al.
Jij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, misschien hebben we er hier binnenkort nog een blauwe bij
Misschien, heb gesolliciteerd naar mod in VBLquote:
Haha, okequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien, heb gesolliciteerd naar mod in VBL
Blauwenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, misschien hebben we er hier binnenkort nog een blauwe bij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turn the world into your dance floor.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:12 schreef norich het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
o die.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
o die.
modjeswat modje er met
Hoe kom je ervanaf ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wens ze dood, ben je er een week afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Omdat ze me vroegen en het me wel wat leekquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
waarom, waarom guitar ben je nu blauw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wil ik wel een gratis t-shirtquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand zin om vanavond met me mee te gaan naar Club Vandersexxx?
Het is een infectie hequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ze me vroegen en het me wel wat leek
"BRING OUT THE FINKENFLUGEN!!!"quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een gratis t-shirt
quote:
Omdat jij VBL baas vindt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is een infectie he
Waarom oh waarom heb ik gesolliciteerd!?
True, truequote:
Hengelo, kun je een best feestje makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Zaterdag eens naar Merlijn. Kiekn wat dat is.
quote:
quote:
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:33 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een knaken-commentaar, als Spaanse verdediger vrije trap tegenkrijgt bij kopduel is dat onterecht want de Portugees springt bewust niet mee; is het andersom, is de verdediger ineens wel lomp
de knaken-commentatorquote:
quote:
quote:
dit viel me op, verder kijk ik gewoon en luister af en toequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:48 schreef norich het volgende:
[..]
Snoeks?!
Ik heb 'm op de belg staan. Snoeks
verder achteruit dan 0 punten pakken op een EK, maar 2 keer scoren en daardoor als 15e!! van de 16 eindigen? (alleen Ierland was slechter)quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
en wie wil er bondscoach van NL worden dan?
je kunt er alleen maar op achteruit gaan.
2 jaar geleden heeft hij de finale gehaald. Ze moeten die ik verwende arrogante mannekes die allemaal "elite" denken te zijn en in het buitenland voetballen eruit schoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
verder achteruit dan 0 punten pakken op een EK, maar 2 keer scoren en daardoor als 15e!! van de 16 eindigen? (alleen Ierland was slechter)
dan haal je ook errug veel kwaliteit weg, waarvan maar de vraag is of je het kunt vervangen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
2 jaar geleden heeft hij de finale gehaald. Ze moeten die ik verwende arrogante mannekes die allemaal "elite" denken te zijn en in het buitenland voetballen eruit schoppen.
Lag grotendeels aan het team vind ik. En al dat gezeur er omheen van die arrogante voetballertjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan haal je ook errug veel kwaliteit weg, waarvan maar de vraag is of je het kunt vervangen...
maar hij heeft op de 1e plek van de wereldranglijst gestaan. finale van het WKquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
verder achteruit dan 0 punten pakken op een EK, maar 2 keer scoren en daardoor als 15e!! van de 16 eindigen? (alleen Ierland was slechter)
dat wel, maar helaas is het daarna snel bergaf gegaan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar hij heeft op de 1e plek van de wereldranglijst gestaan. finale van het WK
En dan de schuld bij hem neerleggen... Nee, 40/60 verhouding coach/team.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wel, maar helaas is het daarna snel bergaf gegaan!
dat is pas de laatste paar maanden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wel, maar helaas is het daarna snel bergaf gegaan!
zoiets denk ik ja, misschien nog wel iets meer schuld bij het teamquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan de schuld bij hem neerleggen... Nee, 40/60 verhouding coach/team.
In ieder geval de motivatie. En het respect voor de coach.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef ReMcOrE het volgende:
de mogelijke vervangers voor de ego's van nu komen wellicht uit Jong Oranje... maar hebben die dezelfde kwaliteiten? en zijn die überhaupt klaar voor een WK/EK?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fredje Rutten als bondscoach
Krijgt Engelaar ook weer interlandwedstrijden
Dit. Met motivatie, respect én een teamgeest kun je heel ver komen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In ieder geval de motivatie. En het respect voor de coach.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Ronaldo mist m en dat wordt exit Portugal
quote:
quote:
Liever niet zegquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Duitsland vs Spanje en dan winst op zn Duits voor Duitsland.
Jawelquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:51 schreef norich het volgende:
Dit is toch ook geen ik-haat-Duitsland ofwel?
En nu in de slachtofferrol kruipenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:52 schreef norich het volgende:
''Je hebt 1 note gekregen van onze moderators.''
PIquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En nu in de slachtofferrol kruipen
PSV is wel arrogantquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:20 schreef Daywalk3r het volgende:
David.. Spanje is niet arrogant? Of Italië?
Nu slapen, lees t morgen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
PSV is wel arrogantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Italië wel, Spanje vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:20 schreef Daywalk3r het volgende:
David.. Spanje is niet arrogant? Of Italië?
Nu slapen, lees t morgen wel.
Brutal. Fucking. Metal.
JA DE HELE DAGquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
GOEDEMORGEN JEFFIEBEFFIE! IS HET CAPS-LOCK DAG JA?
Ik ook niet. Staat ook niet zo netjes op 't werk. Zakelijk enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, maar ik ga niet de hele dag met hoofdletters typen hoor.
HIEPHOI!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik moet deze dagen toch maar eens in de agenda gaan zetten. Loginscript hier aanpassen en zo...Vorig jaar met Comic Sans-dag wel gedaan...
Massaal e-mails met complimenten ontvangen die dag, hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Massaal e-mails met complimenten ontvangen die dag, hoor!Ze is geen nerd. Ik snap je vriend, ik snap jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Dat is een mooi vooruitzicht en dan ook nog dit weer erbijquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
GOEI'N DAG ALLEMOAL
Moet vanmiddag naar de notaris voor tekenen van de overdrachts papieren.en dan is het huisje officieel van mij.
Heb sinds gister avond de sleutel al. omdat de makelaar er niet bij kan zijn vanmiddag.
Poeh. Dat wordt overnachten jongen!quote:
Alweer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Poeh. Dat wordt overnachten jongen!
Krat bier meequote:
moet je maar wat vaker langskomen hierquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel goed, maar ik mis jullie best wel
Ik kan geen twee SC's tegelijk aan, want manquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:44 schreef norich het volgende:
[..]
moet je maar wat vaker langskomen hier
zoveel tijd heb je niet over?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan geen twee SC's tegelijk aan, want man
Dildos?quote:
quote:
Gluutnvrij hčquote:
quote:
Helpt het eigenlijk al wel?quote:
quote:
Alweer afspraken dan?quote:
10 juli weer...quote:
WHADDUP IN DEZE BIATCH!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vaaaa... Wait for it... kantie!
Trollollol!
Whatsup bitchessss?
kijk Nathalie blij wezen danquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trollollol!
Whatsup bitchessss?
Hieruit begrijp ik dat dat verboden is?quote:
Liefde, seks, orgasmes.. Niets komt in de buurt van hoe ik me nu voel!quote:
ohnee, absoluut niet! het straalt er alleen zo mooi van afquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hieruit begrijp ik dat dat verboden is?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liefde, seks, orgasmes.. Niets komt in de buurt van hoe ik me nu voel!
geen airco daar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo de sporthal in, zal ook wel lekker bakken zijn
Mijn humeur verpesten binnen no time.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn humeur verpesten binnen no time.
Maar hier ben je altijd welkom hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn humeur verpesten binnen no time.
Ik moet om 7.30u lossen bij Dijkstra, dus ik zou voor die tijd maar oppassen in die buurtquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
hoi hoi
[..]
Haaksbergen, De Ster Van Twente![]()
Ik heb gelukkig de gave tegenwoordig mezelf weer op te vrolijken. Helaas niet tot het niveau waarmee ik thuis kwamquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar hier ben je altijd welkom hoor!
Of je nu blij, verdrietig of whatevah bent..
Gister zaalvoetbal gedaan, ventilatoren op hoogste stand en de deuren op, en nog was het niet te doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo de sporthal in, zal ook wel lekker bakken zijn
Nice, apart maar lekkerquote:
Barneyquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trollollol!
Whatsup bitchessss?
Oh, ik ook wel lately. Maar mijn pa lukt het toch. Hij werkt me vanaf het eerste moment dat ik m weer zie alweer op mijn zenuwen..quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb de gave om me nergens wat van aan te trekken en bijna altijd een goed humeur te hebben. Voel me er gezegend mee.
Ja dat is bij mij altijd zo maar dat zet ik van me af.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel lately. Maar mijn pa lukt het toch. Hij werkt me vanaf het eerste moment dat ik m weer zie alweer op mijn zenuwen..
Nog 45minquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welke Duitsers gingen met het grootste gemak dit EK winnen?
;iquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze hebben vaker in "45 wat verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |