Waarom denk je dat?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
denk eerder even wachten nog voor testje. incubatietijd enzo.
ohja en e hebt waarschijnlijk niets.
Ten eerste heeft echt niet elke hoer een soa, en dan helemaal niet HIV. Ten tweede is de kans dat je daadwerkelijk daardoor besmet bent ook niet erg groot.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef bojan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik hoop het... wat moet ik met de rest van mijn leven als ik HIV besmet blijk te zijn, dan is het einde verhaal.
vertel me er meer over HIV-Bomperquote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ten eerste heeft echt niet elke hoer een soa, en dan helemaal niet HIV. Ten tweede is de kans dat je daadwerkelijk daardoor besmet bent ook niet erg groot.
Ten derde zijn er goede medicijnen om HIV leefbaar te maken.
omdat het feit is om even te wachten op symptonen of minstens de incubatietijd.quote:
ja dan heb je pech. moet je veel pillen de rest van je leven gaan nemen.quote:[quote]
Ik hoop het... wat moet ik met de rest van mijn leven als ik HIV besmet blijk te zijn, dan is het einde verhaal.
Fucking hell, zeg. Krijg je geen sexuele voorlichting op school ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:49 schreef bojan het volgende:
Mijn penis bloedde niet, kan ik nu een soa hebben? zo ja welke? en kan ze zwanger worden? Ik denk dat ik er niet van ga kunnen slapen.![]()
![]()
Ben bang om aids, maak me echt zorgen
Dat dus, die zijn daar erg professioneel in, of je moet het ergens achter het station hebben gedaan. De gemiddelde hoer houd ook niet echt van Soa's. Bovendien is de kans op infectie via vaginaal contact 1:500.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Hallmark het volgende:
In tegenstelling tot wat jij denkt TS, is de kans op een geslachtsziekte bij een hoer erg klein, hoor. Reken maar dat de gemiddelde hoer heel goed is in het herkennen van (zichtbare) geslachtsziekten, en bij 100% van de klanten een condoom gebruikt.
In tegenstelling tot de gemiddelde vrouw die je oppikt in de kroeg.
Volgens mij doen ze het alleen maar met condoom? (Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
Kan iemand (semi on-topic) bevestigen of hoeren zelfs pijpen met een condoom?
Een Nederlandse hoer die altijd pijpt met condoom:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
Kan iemand (semi on-topic) bevestigen of hoeren zelfs pijpen met een condoom?
http://maggiemcneill.wordpress.com/2010/09/07/830/quote:(...) fellatio without a condom. In the days immediately after the discovery of AIDS this was widely considered unsafe, and authorities encouraged people to use condoms even during oral sex. Almost three decades of research, however, have failed to turn up even one single documented case of HIV transmission via oral sex, and the last figure I saw was 0.04% chance of infection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |