In 1 knip?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef Paralectic het volgende:
slijptol is gemakkelijker. Het kan met beide heel goed.
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:33 schreef TBakkert het volgende:
TS is geen sleutel kwijt, maar wil vragen hoe een fiets open te breken die wel mooi is, zonder dat we TS verachten
idd, dat is een stuk makkelijkerquote:Op maandag 25 juni 2012 22:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik een gestolen fiets wil koop ik wel 1 van een junk
Wij helpen niet met illegale praktijken, TS.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef kikoooooo het volgende:
Sleutel kwijt.
Is zon standaard Axa vast ringslot open te knippen met een betonschaar. Of moet ik een slijptol regelen?
M'n fiets staat thuisquote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef GekkePoes het volgende:
Je koopt een ander slot, dat zet je op de fiets, je belt de politie en zegt dat iemand een axa slot op je fiets heeft gezet. en je laat de sleutels van het nieuwe slot zien. politie komt eraan met een sliten breker
Ervaring?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef GekkePoes het volgende:
Je koopt een ander slot, dat zet je op de fiets, je belt de politie en zegt dat iemand een axa slot op je fiets heeft gezet. en je laat de sleutels van het nieuwe slot zien. politie komt eraan met een sliten breker
aha, ja dan word het eeen ander verhaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
gekke mensen die bij je thuis een slot om je fiets komen leggen.
?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
gekke mensen die bij je thuis een slot om je fiets komen leggen.
Brilletje is ook wel handig.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef Paralectic het volgende:
slijptol is gemakkelijker. Het kan met beide heel goed.
Moreel verval? Leg uit...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee grappig, in mijn tijd werd dit soort topics gewoon compleet verwijderd wegens aanzetten tot illegale actie. De evolutie van moreel verval in beeld
Nou dan niet hoor.quote:
De volgende keer een staalschaar proberen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:26 schreef bijdehand het volgende:
Mijn zusje was gister haar sleutel kwijt, dus vriendje komt helpen. Neemt betonschaar mee, maar kreeg 'm niet doorgeknipt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |