In de swimtrainer liggen ze op hun buik, in een zwemhouding zeg maar. Vandaar de naam swimtrainerquote:Op maandag 25 juni 2012 21:42 schreef Tinuviel het volgende:
Wat maakt zo'n zwemtrainer beter dan gewoon een paar zwembandjes en/ of een zwemring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vleugels mogen vanaf 4 maanden en zijn perfect om een kindje evenwichtsgevoel te leren. Ze kunnen er mee op de buik op de rug en mee uit het water lopen. Rug en lopen zie ik ze niet doen met die swimtrainer en het hoofdje kan er ook niet mee in het water. Met vleugels is meer opletten in het begin, maar als ze het doorhebben gaat het ook prima. Eventueel in het begin een ouderwetsch kurkje erbij, klaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:42 schreef Tinuviel het volgende:
Wat maakt zo'n zwemtrainer beter dan gewoon een paar zwembandjes en/ of een zwemring?
En dan doe je daarna niks meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:37 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn dat het goed gaat Sam!
En die zwem-trainer ziet er handig uit!
Ben nogsteeds erg moe, gister lekker verwend door m'n zus en moeder
Mijn moeder komt zo weer
Slechte nacht gehadmaar dat hoort er ook bij..
Gister nergens aan toe gekomen (geen zin gehad om dingen te regelen), vandaag werk,vk,lk bellen..
Swimtrainer was hier een hit, ook in het peuterbadje want hiermee kon ons jongquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat een swimtrainer leuk is totdat ze kunnen staan/lopen/kruipen.
Je gaat met je kindje toch vaak in zo'n peuterbadje en dan willen ze zichzelf graag voorbewegen, dat lijkt me handiger met vleugels dan met zo'n swimtrainer.
Ik vind zp'n ding wel ideaal, maar wij zwemmen weer niet zo vaak dat ik het zomaar zou kopen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
Ja, ik kon de juiste benaming niet vinden haha!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:27 schreef PureEvil het volgende:
Ahhh zo'n tuimelaar bedoel je NTS? Die zijn ook heel leuk om uit de box te smijten....Ik heb m bij mn zoon toen maar heel gauw weggehaald
vrouwliefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Faithz het volgende:
Wij hebben ook Happy Nappymaar zonder zwembroek, gewoon een eigen zwembroek erover.
ik doe het zachte speelgoed in de wasmand als het echt goed nat is van het sabbelen (of het eroverheen spugen). Het harde speelgoed spoel ik bij het opruimen even af onder de kraan. Onze dame heeft zoveel zacht speelgoed dat ik prima één keer per week een wasje met knuffels kan draaien. En dan inderdaad in de wasmachine in een kussensloop.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb misschien een hele stomme vraag hoor, maarre.. Billie begint nu wat dingen toevalligerwijs in z'n mond te proppen aan speeltjes enzo.
Uit hygiënisch oogpunt zou het wel handig zijn om een en ander dus af en toe te wassen.
Kan gewoon in een eh.. Kussensloop de was in neem ik aan. Maar hoe vaak zou dat 'moeten'? Eens in de zoveel weken? Iedere week? Help..
Elke dagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Het harde speelgoed spoel ik bij het opruimen even af onder de kraan.
ja, elke dag. Onze dame stopt alles in haar mond en gooit het ook doodleuk op de grond. We hebben twee katten rondlopen die zwaar in de rui zijn en bij voorkeur OP haar speelgoed slapen of er op zijn minst een paar keer aan likken/op bijten, we dragen onze schoenen binnen en ik heb het bij het opruimen (lees: in de mand flikkeren) toch in mijn handen, kan ik het net zo goed even onder een stromende kraan langs halen. Kwartiertje late drogen aan de lucht op een handdoek op het aanrecht en dan alsnog de bak in.quote:
Ah! Nou ligt dat van Billie (nog) in de box. Dat scheelt. En we hebben geen katten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:02 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ja, elke dag. Onze dame stopt alles in haar mond en gooit het ook doodleuk op de grond. We hebben twee katten rondlopen die zwaar in de rui zijn en bij voorkeur OP haar speelgoed slapen of er op zijn minst een paar keer aan likken/op bijten, we dragen onze schoenen binnen en ik heb het bij het opruimen (lees: in de mand flikkeren) toch in mijn handen, kan ik het net zo goed even onder een stromende kraan langs halen. Kwartiertje late drogen aan de lucht op een handdoek op het aanrecht en dan alsnog de bak in.
Maar uiteraard alleen het speelgoed war ze ook daadwerkelijk mee gespeeld/op gekloven heeft he...
Bij het CB vertelden ze me dat het verstandig was om te wachten met zwemmen tot na de eerste inentingen. Op internet lees ik meestal 12 weken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:12 schreef Tinuviel het volgende:
Mef wat een lieve foto's![]()
Wat is het voordeel van deze happy nappy tegenover een zwembroek en eventueel een zwemluier daaronder?
Dan ga ik toch maar kijken voor welk gewicht de zwemvleugels zijn. Mag dat echt pas vanaf 4 maanden? En vanaf welke leeftijd mogen ze zwemmen? Ik dacht namelijk met 3 maanden, maar misschien mag vanaf 2 maanden ook al?
Dikkevoor alle slecht slapende mama's en baby's!
Zoë hoe gaat het me jou? Is het gelukt met de lk? Doe jij verder rustig aan, dame?
Hoe weet je eigenlijk dat je baby het te koud heeft? Zou hij daarvan gaan huilen en rillen? Te warm weet ik merk je aan een zweterig nekje.
Hier lekker uitgeslapen tot 9.30 uur in plaats van mijn gewoonlijke middagdutje. Ik ga even kijken of mijn baby inmiddels wakker is en wil drinken. Straks nog even kraamvisite van mijn verre familie. De jongen van mijn achter achter tante of zo, wilde zijn achter achter neefje komen bewonderen.
oh ja helemaal niet aan gedacht, zuigbehoefte kan het ook goed wezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
TJ, mijn flesweigeraar krijgt in principe genoeg pap binnen op het kdv, maar valt ook echt aan op de borst als we thuiskomen. Ik denk dat het bij hem niet zozeer honger of dorst is maar vooral een enorme zuigbehoefte. De andere kindjes bevredigen die met de fles of een speen en eigenwijsjes als de onze nietWat ik dus wil zeggen: maak je niet teveel zorgen dat hij echt honger of dorst leidt daar, ze weten het vaak zelf best heel aardig te regelen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef Nirak het volgende:
voor Floris!
Dat probleem van mama en papa door elkaar hebben zullen we hier niet hebbenMaar ik zou het wel een bak vinden als hij straks papa zegt ipv mama
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef Nirak het volgende:
voor Floris!
Dat probleem van mama en papa door elkaar hebben zullen we hier niet hebbenMaar ik zou het wel een bak vinden als hij straks papa zegt ipv mama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:42 schreef Kyara het volgende:
ja, en ook leuk in bed. Hoor je ineens een gekrijs. Ligt meneer op zijn buik in bed. Troosten, terug op zijn rug en verder pitten.
Jullie hebben de prikken al gehad dus! Hoe ging het...?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:33 schreef Aventura het volgende:
Heb besloten dat ik een halve dag thuis werk (woensdag werk ik sowieso thuis). Man heeft baby vanmiddag onder zijn hoede, nu slaapt hij (en zit ik even met een kop thee en een boterham). Ventje was erg intens vanmorgen. Heel vrolijk gelukkig, maar ook snel huilend en héél actief. Hij is echt niet zichzelf. Volgens mij is het een combi van nasleep van vaccinatie, een groeispurtje en dus tandjes. Arm zieltje
Niet zo goed dus. Qua aanprikken al niet, het kind kwam beurs thuis. Maar hij heeft er ook twee dagen stevige koorts van gehad en was hangerig. Dit ging naadloos over in een serie zure broeken, overmatig kwijlen en veel huilen. Dan weet je 't wel. Ach, we komen er wel doorheen. Misschien moet ik het zo bekijken: dan hebben we het maar gehad voor we op vakantie gaan (of roep ik nu de fokwet op ons af).quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jullie hebben de prikken al gehad dus! Hoe ging het...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer dat mijn zus er wasEen week niet gedaan, mijn zus was er even en jawel hoor, de leuning van de bank werkt goed
![]()
/einde egopost van trotse mama
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Omze knul ook niet, tot dit keer. Kan toeval zijn. Ik hoop het!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:16 schreef Bleie het volgende:
Bah Aventura, arm ventje. Bij mij hebben ze tot nu toe weinig last gehad van prikken. Vaak wel even een pcm 's nachts, maar meer omdat ze wat huilerig waren. Niet echt koorts of zo.
Pietje heeft zich alweer op z'n buik gedraaid. Zal wel een buikslaper worden, net als z'n grote zus...
Het gaat inderdaad veel te snel. Ik zeg bijna dagelijks tegen haar dat ze de kleine sc-tje die ergens diep van binnen zit terug moet geven...quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef Susie het volgende:
Dan heb jij ook zo'n stoere, snelle meid!
Wat ik zeg, van mij hoeft het nog niet hoor...gaat veel te snel zo
Eva heeft er helemaal geen last van gehad hoor, dus dat kan ook. Die huilde even bij het geven van de prikken en that's it.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik moet volgende week met Cas heen dus dan kan ik me alvast voorbereiden....![]()
Ja he, ik had echt zoiets van nu alquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jaaaa goed zo Floris!!
Leuk is dat hè, TJ, als ze dat gaan zeggen
Eva zei laatst snachts, na het drinken, met haar oogjes dicht en een gelukzalige glimlach 'papa'
Ze zegt het sinds kort wel vaker maar dit was zooooo schattig!!!
Dat is hier ook wel eens, maar wij neuriën Limburg (Kwestie van geduld) van Rowwen Hèzequote:Op donderdag 28 juni 2012 08:00 schreef Susie het volgende:
Ik heb het ook ooit wel voor de zwangerschap gehad, 1 keer in het jaar ofzo, maar nu was het iedere maand! Werd er gestoord van. Wilde eigenlijk niet meer aan de pil, maar ben blij dat ik toch die keuze gemaakt heb (ook de menstruatie is weer een stuk minder, werd ik ook gek van!)
ZoeWat wij wel deden is in slaap wiegen in je armen met zo'n baddoek en dan wegleggen, dan voelt het bedje niet zo koud.
Hier heeft Anouk ook sinds een paar dagen fratsen; leg je haar in bed, loop je weg, begint ze te huilen.... En dan loop je weer terug uiteraard en dat zo'n 10 keer, dan blijf ik er toch even bij, leg ik mijn hand op haar buik, ga "somewhere over the rainbow" hummen (deed ik dat ze nog heeeeel klein was ook) en dan is het goed... Gek kindmaar wel lief
uit voorzorg aan de medicijnen? Lijkt me nou niet echt de bedoeling. Het is voor een arts erg makkelijk vast te stellen of het een (vaginale) schimmelinfectie is, of dat de jeuk toch bij de hechting vandaan komt. Dat lijkt me dan ook een betere stap. Eerst huisarts >>>zelf dokterenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:20 schreef Sam1993 het volgende:
O phaidra hopenlijk geen schimmel. Had er zelf enorm last van in mijn zwangerschap en dad echt niet fijn! Anders uit voorzorg een vaginaal eitje halen?
Dat ze steeds losliet kàn ook komen doordat de TSR wat langer op zich liet wachten dan dat ze zelf erop wil wachten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:15 schreef Zoë23 het volgende:
Bitterend
Ohze wilde even aan de borst maar liet de hele tijd los & wilde niet meer maar ze had wel dorst want de fles kv dronk ze gelijk leeg
Ik weet ook niet wat voor invloed die antibiotica heeft? Las wel dat ze er diarree van kunnen krijgen.
Na de fles kv was ze ook niet voldaan (Fam. Denkt dat ze wel door gaat slapen als ze voor het slapen kv ipv bv krijgt, maar dat is niet zo)
Ik durf niet te slapen met haar in bed, maar dat was wel makkelijker geweest.
Wat lief Susie
Dat is wel een goed idee ja
Tw
Ik blijf lekker de hele ochtend in bed![]()
Oh dat is ook sneu dat ze verkouden isgelukkig slaapt ze nu lekker
en kun jij misschien ook wat rust pakken
Dat gemompel in de slaap, zou dat misschien met dromen te maken kunnen hebben? Sc-tje doet het ook af en toe, en dan zie ik haar op de babyfoon vaak ook haar handje uitstrekken ofzo, terwijl ze wel nog echt in slaap is. Zo lief om te zien/horen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Phaidra, jeuk is echt vervelend..
TJ,die nutrilon was helaas alleen voor nr 4 en 5.. Anders was ik wel even gaan shoppen inderdaad..
En succes met werken weer. Het zal wel even wennen zijn!
Sam, fijn dat ze nu wat dingen proberen. Hopelijk helpt het je mini!
Danic, hier had Chris helemaal geen last van de BMR, terwijl hij van de DKTP's wel altijd een dag van slag was..
Zoe, wat een nacht.. Maar KV kan helpen bij doorslapen, maar geeft geen garanties.. Ik zat om half 1 vannacht ook de fles te geven. (Oke, hij had overdag maar 3,5 fles op, en amper bijvoeding, dus niet gek).. Maar we hebben tot 4,5 maand echt regelmatig nog nachtflessen gehad..
Daan ligt nu weer lekker te slapen. Beetje gekke nacht, vaak gemompel. Alsof hij wat lichter sliep dan anders. Maar geen drama's verder, dus dan kan het wel voor een nachtje
Maar tussenpappa en mamma in liggen ìs toch ook veel fijner dan helemaal alleen in je eigen bedje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Ons kereltje was ook vroeg wakker. Maar nog even dutten tussen ons in doet wonderen. Hij was meteen vertrokken. Alsof ie zoiets had van Euhjs! Ik wil bij jullie liggen!
dan is dat dunnere misschien juist de reden van het niet huilen? (ik roep ook maar wat hoor...)quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef Sam1993 het volgende:
Dat de voeding te warm was kan bijna niet. Ik gebruikte gewoon warm water uit de kraan wat ik niet voelde als t op mnpolls terrecht kwam. Denk dan eerder het eerste. Ze heeft trouwens nutrimagin vanuit de apotheek pepti mochten we pas gaan gebruiken na de proefperiode. Ik vind wel dat dexe voeding minder dik word heb hem 5 minuten laten staan maar was veel dunner dan normaal.
die eitjes zijn sinds een tijdje ook gewoon bij de drogist te koop. Van canesten. Ik hoorde zojuist in de drogist iemand zeggen dat ze dat wel erg fijn vond zodat ze nu inderdaad elke maand zonder tussenkomst van de huisarts min of meer preventief een tablet kon inbrengen. Mijn reactie was toen ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef Sam1993 het volgende:
Summerbreeze die vaginale eitjes krijg je ook alleen via de huisarts. En had even niet gezien dat ze nog hechtingen had. Sorry!
vertel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:29 schreef Kleurdoos het volgende:
en idd, retrobak..en nu laat ik t babytopic voor wat t is want ik erger me de tering zeg
ja, en Lois verveelt zich ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
vertel?
t is wel weer voor wat onweer
Dat het bij jullie dat effect toen pas had wil niet zeggen dat dat de gouden regel is?!?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Sam, de KMA-dieetvoeding (nutrilon Pepti) had bij ons pas na een dag of twee effect. Vergeet niet dat een allergie van binnen komt en dat het lang duurt voordat alle eiwit-resten het lijfje uit zijn. Ik heb dus het gevoel dat de nutrigamen niet de reden is dat je meisje vanochtend rustiger was.
Wat wel zou kunnen is dat jij een stukje meer rust uitstraalt omdat je gerustgesteld bent. Dan geef je ook minder stress/spanning door aan je kleintje. En dat geeft haar dan weer rust.
En een misschien hele domme opmerking, misschien wordt deze dieetvoeding iets minder warm/koelt sneller af en heb je haar tot gisteren gewoon te warme voeding gegeven? Dat het drinken zelf gewoon zo pijnlijk is dat ze begint te huilen?
Ideaal ja dat je die nu zo bij de apotheek kan halenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
rel, waar?
ik ben te druk met het opkrikken van mijn productie van vaginale eitjes.
Ja joh, ik doe het nog... Maar ik had ook een beetje last van het babybytesgevoel dus ik ben maar nooit mee gaan posten...quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja joh, ik doe het nog... Maar ik had ook een beetje last van het babybytesgevoel dus ik ben maar nooit mee gaan posten...
Ik hou zoals je weet meer van groffe taal en veul sex...
Ik was in de veronderstelling dat jij je netjes bezig hield met de buien boven Tilburg City die niet willen ontpoppen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja joh, ik doe het nog... Maar ik had ook een beetje last van het babybytesgevoel dus ik ben maar nooit mee gaan posten...
Ik hou zoals je weet meer van groffe taal en veul sex...
Muahaha. Maar het gaat dus goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Nou ja, ik ben nu zo'n 3 maanden na de bevalling nog steeds ontzettend hormonaal ja en m'n libido is weer zo'n beetje op het niveau terug van het tweede trimester. Maar ik geloof dat ik daar zo'n beetje de enige in ben
Dat ook ja, maar m'n jongens slapen allebei nu dus ik heb wat tijd over. Het huishouden is toch onbegonnen werk met dit weer...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat jij je netjes bezig hield met de buien boven Tilburg City die niet willen ontpoppen..
Het verleden leert dat borden voor den kopf groter zijn dan gedacht dus nee die stelling gaat niet op. Zie Z&G nu o.a.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:26 schreef Oognip het volgende:
Als niemand komt posten vanwege het babybytesgevoel zal het babybytesgehalte nooit weggaan natuurlijk
Ik zet net de stofzuiger terug in de kastquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar m'n jongens slapen allebei nu dus ik heb wat tijd over. Het huishouden is toch onbegonnen werk met dit weer...
Naja, gewoon wegblijven is soms ook wel makkelijker dan steeds de discussie aan te gaan...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:26 schreef Oognip het volgende:
Als niemand komt posten vanwege het babybytesgevoel zal het babybytesgehalte nooit weggaan natuurlijk
Maf mensch, nu heb je een ijsje verdiend!quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zet net de stofzuiger terug in de kast.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het verleden leert dat borden voor den kopf groter zijn dan gedacht dus nee die stelling gaat niet op. Zie Z&G nu o.a.
Hij zit voetbal te kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maf mensch, nu heb je een ijsje verdiend!
Ja je bent niet meer zwanger he, nu moet je weer zelf naar de winkelquote:
hij heeft milkshakes gehaaldquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja je bent niet meer zwanger he, nu moet je weer zelf naar de winkel
Ach welnee, als iedereen gewoon doet wat wij willen is er niets aan de hand...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:35 schreef Sannne het volgende:
Kunnen er niet 2 babytopics gemaakt worden?
Die waren er. Kleine en grote baby's toen het aantal te groot werd een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:35 schreef Sannne het volgende:
Kunnen er niet 2 babytopics gemaakt worden?
Nou. Waarom niet terug naar splitsen dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef Sannne het volgende:
Ja dat was beter DML. Ik voel me niet meer zo thuis tussen de eerste prikjes, boertjes en hoeveelheden fv
Ik vond het toen ook niks met de samenvoeging toen maar het werd wel erg rustig toen in de topics en je komt in het dreumestopic weer samen maar hebt dan heel veel mensen nog nooit zien posten door het half jaar verschil in geboortedatum.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef Sannne het volgende:
Ja dat was beter DML. Ik voel me niet meer zo thuis tussen de eerste prikjes, boertjes en hoeveelheden fv
Bemoei jij je er ook nog ff tegenaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef Sylvana het volgende:
Wat moeten die ouders van kleuters tot pubers wel niet denken dan, de 1 net naar school, de ander tussen de puberruzies. Dat is pas een verschil
Tsssssk, nog even en je bent wegquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef Sannne het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:39 schreef Sylvana het volgende:
Wat moeten die ouders van kleuters tot pubers wel niet denken dan, de 1 net naar school, de ander tussen de puberruzies. Dat is pas een verschil
Vooral rustiger en geen gekwaak meer over hoeveelheden flessen en niet doorslapenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef Sannne het volgende:
Ja nog 2 weken. Hoe is het in het dreumestopic? Gezelliger dan hier?
Oh van die MC moet ik effe onthouden dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:54 schreef mefke79 het volgende:
MC: ze mogen erin tot de bovenkant oren boven de bovenkant van de mc uitkomen (die is al zo vaak voorbij gekomen dat ik em niet eens meer hoef op te zoeken)
Enne, ik dacht altijd dat er bij de Stokke geen losse bak was maar dat dat een ombouwiets was van het zitje. Dan zou het dus ook nog moeten passen, toch? En zo niet, met 58 cm al bijna te klein. Lekker, voor zo'n dure wagen![]()
En bij de dreumesen gaat het nu ook over eten, oke het zit niet meer in flessen...
Flugel, Drunen heeft btw wel onweer gehad, je had een stukkie verderop moeten gaan zitten.
Oh, sorry hoor....quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat het bij jullie dat effect toen pas had wil niet zeggen dat dat de gouden regel is?!?!
Toen arwen eindelijk de juiste voeding kreeg was het ook op slag een ander kind!! want die andere voeding dee haar pijn !!
vind ik leukquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
anders leren jullie ook even googlen!
Het kan ook een week duren, maar het kan ook direct effect hebben. Het hangt helemaal af van de symptomen die je kind heeft.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor....
Ik herinnerde mij alleen maar de opmerking van de arts dat het wel eens een week kon duren.
Ik verbaas mij ook steeds weer. Mijn kind op de +1 lijn zat er tot zijn eerste verjaardag in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:31 schreef Ticootje het volgende:
Oh en het al oude verhaaltje weer met te grote babies van 5 maanden voor de mc???
mijn kind moet officieel nog steeds in de cosiquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik verbaas mij ook steeds weer. Mijn kind op de +1 lijn zat er tot zijn eerste verjaardag in.
hiermee zeg je niet dat het een week kan duren..quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Sam, de KMA-dieetvoeding (nutrilon Pepti) had bij ons pas na een dag of twee effect. Vergeet niet dat een allergie van binnen komt en dat het lang duurt voordat alle eiwit-resten het lijfje uit zijn. Ik heb dus het gevoel dat de nutrigamen niet de reden is dat je meisje vanochtend rustiger was.
Wat wel zou kunnen is dat jij een stukje meer rust uitstraalt omdat je gerustgesteld bent. Dan geef je ook minder stress/spanning door aan je kleintje. En dat geeft haar dan weer rust.
En een misschien hele domme opmerking, misschien wordt deze dieetvoeding iets minder warm/koelt sneller af en heb je haar tot gisteren gewoon te warme voeding gegeven? Dat het drinken zelf gewoon zo pijnlijk is dat ze begint te huilen?
Ik zie het mezelf nu ook niet meer doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijn kind moet officieel nog steeds in de cosién nog geen 9 kg, én nog niet te groot.
Maar zie die eigenwijs maar es achterstevoren in de cosi te vouwen
Ik ken dat probleem. Ik denk dat leyla nu onderhand legaal in stoel 1 zit. Bijna 2. Maar die kan ik nog wel in een mc vouwen als het echt zou moeten. Nog geen 13 kilo en ukkepuk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijn kind moet officieel nog steeds in de cosién nog geen 9 kg, én nog niet te groot.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
sorry, het was niet mijn bedoeling te piepen, te ondermijnen, of anderszins naar over te komen. geschreven communicatie enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hiermee zeg je niet dat het een week kan duren..Ik vind het heel knap dat jij zonder het kind mee te maken verder helemaal kan beoordelen ! En ja een verbetering kan zelfs tot twee weken duren! maar het kan ook snel wanneer er bijvoorbeeld kindje pijn aan de slokdarm doo de melk krijgt.. dan is die eerste fles al een opluchting.. en dat hoeft niet bij alle kindjes zo te zijn!
Je velt een oordeel ondemijnt iemand compleet en als iemand wat zeg dan piepen..
nu niet de gebeten hond uithangen![]()
Wat gij neit wilt dat u geschied enz...
hehe ja dat dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem. Ik denk dat leyla nu onderhand legaal in stoel 1 zit. Bijna 2. Maar die kan ik nog wel in een mc vouwen als het echt zou moeten. Nog geen 13 kilo en ukkepuk.
Eh, ja, kan. Maar achterin een twingo zonder easybase en een loslopende peuter er bij, dan laat je dat al snel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb de maxicosi gewoon in de auto laten staan... en dan Liene tillen.
werkt best goed...
o ja, ik heb een 5 deurs en mijn peuter luistert meestal vrij goed bij het in en uitstappenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:38 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Eh, ja, kan. Maar achterin een twingo zonder easybase en een loslopende peuter er bij, dan laat je dat al snel.
13 kilo is de grens toch? Dan mag peuter er net niet meer in...
Ook met de MC mee naar binnen of baby al in groep 1 stoel is dat irritant dus ik snap je punt niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:38 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Eh, ja, kan. Maar achterin een twingo zonder easybase en een loslopende peuter er bij, dan laat je dat al snel.
13 kilo is de grens toch? Dan mag peuter er net niet meer in...
haha ik doe het precies andersom; ik haal eerst Evie uit de stoel; en die loopt voor mij aan richting voordeurquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:40 schreef Ticootje het volgende:
Baby uit maxicosi pakken en dan pas peuter losmaken. Het hoeft niet moeilijk te zijn.
Jen stapt zelf uit en loopt meteen naar de deur en leyla zet ik neer en die hobbelt achter zus aan. Africhten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ik doe het precies andersom; ik haal eerst Evie uit de stoel; en die loopt voor mij aan richting voordeuren dan pak ik Liene
Het probleem zat em in het tillen van de mc, daar had ik twee handen voor nodig. Dus geen handen vrij voor peuter. En als je een mc in de gordels moet zetten (dus zonder base) dan ben je achterin een Twingo leuk aan het frotten en kloten, dus dat werkt ook niet, om over eruit halen maar niet te spreken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ook met de MC mee naar binnen of baby al in groep 1 stoel is dat irritant dus ik snap je punt niet?
goed bezigquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen stapt zelf uit en loopt meteen naar de deur en leyla zet ik neer en die hobbelt achter zus aan. Africhten.
Ik werk wel met blafbanden hè?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Tico, ik breng 'm wel een keer een weekje bij jou... Krijg ik 'm dan getraind weer terug?
Ja daar voel ik zelf toch niets van...quote:
Dat was hier idd.ook reden om over te stappen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:46 schreef wickie het volgende:
Mette was laatst zelf in de maxi cosi gaan zitten, afgezien van de te lange benen pastte het nog gewoonDie heeft er tot een jaar of iets langer ingezeten.
Maar wij hebben Wies onlangs toch ook overgedaan, natuurlijk past ze nog in de mc maar dat was geen doen meer. Een hoop gekrijs en gedraai om maar vooruit te kunnen kijken. Hoe strak ik haar ook insnoerde altijd haar hoofd overeind houden.
Nu is het weer vrede achterin de auto en zit ze weer ontspannen erbij.
Oh wow, Anouk is gewoon zwaarder dan Ventjequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:08 schreef Aventura het volgende:
Mijn knul kan er nog makkelijk in, smallerd van 9.2 kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |