abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2012 @ 21:03:18 #1
378614 Yourtheone
live's a beautiful strugg
pi_113384163
Hallo,

Ik ben een jongen van 20 en ben vanaf mijn 15e met mijn vader bezig geweest, omdat hij psychisch ziek is en ik wou hem helpen. Hierdoor had ik hele andere dingen aan mijn hoofd dan mijn leeftijdsgenoten.
Ik heb een jaar opgenomen gezeten in Deventer en nu woon ik begeleid. Omdat ik altijd met andere dingen bezig was ben ik nog een onervaren in de liefde. Er woont een leuk meisje bij mij in het huis, maar (zegt ze zelf ook) hoe meer mensen haar leren kennen hoe meer afstand mensen van haar houden. Ik ervaar dit zelf ook wel, maar vind het wel prettig om in haar buurt te zijn.

Ik heb een andere huisgenoot gezegd dat ik haar knap vind.

Had ik dit moeten zeggen?

Moet ik het meisje vertellen dat ik haar leuk vind?

Ik heb wel snel door of iemand iets met mij wil en deze keer wil ze dat niet. Misschien omdat ze niet goed in haar vel zit of omdat ze mij gewoon niet leuk vind. Ze zei wel dat ik een relaxte energie om mij heen heb, maar ik weet niet of ze mij leuk vind.

Ik weet niet of jullie mij het groentje vinden maar daar heb ik ff scheit aan.

Groeten Hennie (is niet mijn echte naam)
  maandag 25 juni 2012 @ 21:06:00 #2
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_113384328
hangt een beetje af wat de relatie tussen diegene aan wie je het hebt gezegd en het meisje zelf is.
maar het beste kun je het gewoon zeggen, lijkt me.

Pics or it didn't happen :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_113384336
hoe lang ken je d'r al
pi_113384338
als je dat vindt mag je haar dat best zeggen, tuurlijk :)
"Pools are perfect for holding water"
pi_113384344
Kap maar af want dit wordt alleen maar drama en daar ben jij nog niet aan toe.
pi_113384360
Schijt ipv scheit :D

Nee, vrouwen houden van complimenten.
pi_113384498
Er is niets mis met een gemeend compliment geven, of haar laten weten hoe je over haar denkt. Dan is ze in ieder geval op de hoogte! (en kan ze ermee doen wat ze wil)
  maandag 25 juni 2012 @ 21:09:58 #8
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113384598
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef Henk1056 het volgende:
Er is niets mis met een gemeend compliment geven, of haar laten weten hoe je over haar denkt. Dan is ze in ieder geval op de hoogte! (en kan ze ermee doen wat ze wil)
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juni 2012 @ 21:11:34 #9
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_113384694
quote:
  maandag 25 juni 2012 @ 21:20:00 #10
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113385228
Slowchat verwijderd, ontopic ajb.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juni 2012 @ 22:10:18 #11
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_113387838
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Yourtheone het volgende:
Hallo,

Ik ben een jongen van 20 en ben vanaf mijn 15e met mijn vader bezig geweest, omdat hij psychisch ziek is en ik wou hem helpen. Hierdoor had ik hele andere dingen aan mijn hoofd dan mijn leeftijdsgenoten.
Ik heb een jaar opgenomen gezeten in Deventer en nu woon ik begeleid. Omdat ik altijd met andere dingen bezig was ben ik nog een onervaren in de liefde. Er woont een leuk meisje bij mij in het huis, maar (zegt ze zelf ook) hoe meer mensen haar leren kennen hoe meer afstand mensen van haar houden. Ik ervaar dit zelf ook wel, maar vind het wel prettig om in haar buurt te zijn.

Ik heb een andere huisgenoot gezegd dat ik haar knap vind.

Had ik dit moeten zeggen?

Moet ik het meisje vertellen dat ik haar leuk vind?

Ik heb wel snel door of iemand iets met mij wil en deze keer wil ze dat niet. Misschien omdat ze niet goed in haar vel zit of omdat ze mij gewoon niet leuk vind. Ze zei wel dat ik een relaxte energie om mij heen heb, maar ik weet niet of ze mij leuk vind.

Ik weet niet of jullie mij het groentje vinden maar daar heb ik ff scheit aan.

Groeten Hennie (is niet mijn echte naam)
zo stel ik mij fokkers dus voor ;(

waarom zou je niet over tegen iemand kunnen zeggen dat je haar knap vind?
dat kan je toch van meer mensen zeggen zonder ze gelijk te neuken?

Ik vind zelfs sommige jongens knap :X Maar zodra er 1 wat met mij zou willen, betekent dat z'n dood.
pi_113397479
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef LifeonEarth het volgende:

[..]
Maar zodra er 1 wat met mij zou willen, betekent dat z'n dood.
Why? Wat is daar zo erg aan? Dan zeg je toch gewoon: "Sorry, ik val niet op hetzelfde geslacht". Daarmee lijkt mij de kous af.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 26 juni 2012 @ 21:29:26 #13
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_113430381
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:15 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Why? Wat is daar zo erg aan? Dan zeg je toch gewoon: "Sorry, ik val niet op hetzelfde geslacht". Daarmee lijkt mij de kous af.
ja je heb gelijk. in realiteit zou ik dat ook zo doen maar dit is FOK!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 21:41:16 #14
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113431086
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef LifeonEarth het volgende:
Ik vind zelfs sommige jongens knap :X Maar zodra er 1 wat met mij zou willen, betekent dat z'n dood.
:')

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Yourtheone het volgende:
Ik heb wel snel door of iemand iets met mij wil en deze keer wil ze dat niet.
Je overschat jezelf.

quote:
Misschien omdat ze niet goed in haar vel zit of omdat ze mij gewoon niet leuk vind. Ze zei wel dat ik een relaxte energie om mij heen heb, maar ik weet niet of ze mij leuk vind.
Misschien, misschien, stop met speculeren en ga op zoek naar de feiten. Vertel haar wat je van haar vindt. Houd het simpel. Geen uitgebreide monoloog waarin je je ziel blootlegt, maar vertel haar dat je haar erg leuk vindt en vraag of je haar een keer uit mag nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')