quote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef Henk1056 het volgende:
Er is niets mis met een gemeend compliment geven, of haar laten weten hoe je over haar denkt. Dan is ze in ieder geval op de hoogte! (en kan ze ermee doen wat ze wil)
quote:Er is niets mis met een gemeend compliment geven, of haar laten weten hoe je over haar denkt. Dan is ze in ieder geval op de hoogte! (en kan ze ermee doen wat ze wil)
zo stel ik mij fokkers dus voorquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Yourtheone het volgende:
Hallo,
Ik ben een jongen van 20 en ben vanaf mijn 15e met mijn vader bezig geweest, omdat hij psychisch ziek is en ik wou hem helpen. Hierdoor had ik hele andere dingen aan mijn hoofd dan mijn leeftijdsgenoten.
Ik heb een jaar opgenomen gezeten in Deventer en nu woon ik begeleid. Omdat ik altijd met andere dingen bezig was ben ik nog een onervaren in de liefde. Er woont een leuk meisje bij mij in het huis, maar (zegt ze zelf ook) hoe meer mensen haar leren kennen hoe meer afstand mensen van haar houden. Ik ervaar dit zelf ook wel, maar vind het wel prettig om in haar buurt te zijn.
Ik heb een andere huisgenoot gezegd dat ik haar knap vind.
Had ik dit moeten zeggen?
Moet ik het meisje vertellen dat ik haar leuk vind?
Ik heb wel snel door of iemand iets met mij wil en deze keer wil ze dat niet. Misschien omdat ze niet goed in haar vel zit of omdat ze mij gewoon niet leuk vind. Ze zei wel dat ik een relaxte energie om mij heen heb, maar ik weet niet of ze mij leuk vind.
Ik weet niet of jullie mij het groentje vinden maar daar heb ik ff scheit aan.
Groeten Hennie (is niet mijn echte naam)
Why? Wat is daar zo erg aan? Dan zeg je toch gewoon: "Sorry, ik val niet op hetzelfde geslacht". Daarmee lijkt mij de kous af.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Maar zodra er 1 wat met mij zou willen, betekent dat z'n dood.
ja je heb gelijk. in realiteit zou ik dat ook zo doen maar dit is FOK!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Why? Wat is daar zo erg aan? Dan zeg je toch gewoon: "Sorry, ik val niet op hetzelfde geslacht". Daarmee lijkt mij de kous af.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef LifeonEarth het volgende:
Ik vind zelfs sommige jongens knapMaar zodra er 1 wat met mij zou willen, betekent dat z'n dood.
Je overschat jezelf.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Yourtheone het volgende:
Ik heb wel snel door of iemand iets met mij wil en deze keer wil ze dat niet.
Misschien, misschien, stop met speculeren en ga op zoek naar de feiten. Vertel haar wat je van haar vindt. Houd het simpel. Geen uitgebreide monoloog waarin je je ziel blootlegt, maar vertel haar dat je haar erg leuk vindt en vraag of je haar een keer uit mag nemen.quote:Misschien omdat ze niet goed in haar vel zit of omdat ze mij gewoon niet leuk vind. Ze zei wel dat ik een relaxte energie om mij heen heb, maar ik weet niet of ze mij leuk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |