SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Oefenen, oefenen, oefenen. Gaat ooit lukkenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:37 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, net maar even geoefend. Nu die techniekoefening nog
Ben al halverwege het boekquote:Op maandag 25 juni 2012 19:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen, oefenen. Gaat ooit lukken
Dat schiet al opquote:
Nou af en aan welquote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat is een teken dat het nog steeds goed gaat![]()
quote:
Wacht. het is slechts 1/3. Nog 100 pagina's te gaan. Met de eerste 50 ben ik al 2.5 jaar bezig geweest mweeeeeehquote:Op maandag 25 juni 2012 19:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat schiet al op![]()
Hoeveel boeken nog liggen?
Op je eigen tempo oefenenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wacht. het is slechts 1/3. Nog 100 pagina's te gaan. Met de eerste 50 ben ik al 2.5 jaar bezig geweest mweeeeeeh
Nou ja, ik ga al redelijk vlot. Van al die techniekoefeningen zijn er 2 geweest die ik niet in een week onder de knie had.quote:
Dan heb je er sowieso aanleg voor als het zo snel gaatquote:Op maandag 25 juni 2012 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga al redelijk vlot. Van al die techniekoefeningen zijn er 2 geweest die ik niet in een week onder de knie had.
Tot straksquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef douche-eendje het volgende:
Mja, tijd om boeken in mn tas te mikken en op de fiets te stappenTot over een uurtje.
Het is hier momenteel kiezen of delen. Pijn of depri. Slik ik het ene medicijn werkt het andere niet, dus een best dilemmaquote:
Oh getsie, wat vervelend!!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is hier momenteel kiezen of delen. Pijn of depri. Slik ik het ene medicijn werkt het andere niet dus een best dilemma
Dat is best klote meidquote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is hier momenteel kiezen of delen. Pijn of depri. Slik ik het ene medicijn werkt het andere niet, dus een best dilemma
Wat vervelend MsM, sterktequote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is hier momenteel kiezen of delen. Pijn of depri. Slik ik het ene medicijn werkt het andere niet, dus een best dilemma
Ohh bah daar had ik even niet op gerekendquote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is best klote meid
Sterkte ermee!
quote:
Story of my life, moet er mee leren leven.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh bah daar had ik even niet op gerekend![]()
Vervelend
Ja jammer genoeg wel, maar mijn vorige post kwam daar iets te blij mee overquote:Op maandag 25 juni 2012 20:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Story of my life, moet er mee leren leven.
Nee hoor, voel je niet bezwaard.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg wel, maar mijn vorige post kwam daar iets te blij mee oversorry!!
Hmm... Enerzijds fijn dat je mag kiezen, anderzijds vervelend dat je moet kiezen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |