quote:het heeft in ieder geval ander soort solo's. ik heb het idee dat ook bij metallica het voornamelijk om de gitaar gaat. in mijn ogen is gitaar en elk ander instrument een begeleiding voor de stem. bij iced earth gaat het vooral om de stem. die indruk krijg ik, als ik de 16 liedjes die ik heb even goed beluister.
Op zondag 9 november 2003 16:57 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Maiden heeft idd gemiddeld meer solo's dan iced earth.Maar metallica toch echt ongeveer evenveel.
natuurlijk zitten er ook wel een paar gitaarsolo's in. maar bij iced earth stoor ik mij hier gek genoeg niet aan.
ja, ik heb ze nog eens nageteld
quote:Voor mij draait het echt voornamelijk om de stem. En dat heeft Iced Earth beter dan elke andere metalband, in mijn ogen. En dan de begeleiding, die ook in mijn ogen stukken beter is dan die van Metallica of Iron Maiden, de gitaarsolo's die ik niet onverdragelijk kut vind, zoals bij die van Metallica of Iron Maiden, maakt Iced Earth de beste metalband die ik ken. Ik vind het echt heel mooi.
Op zondag 9 november 2003 17:03 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Bij iced earth draait het het anders ook voornamelijk om de muziek en dan met name om de slag en lead gitaarspel van jon schaffer.
Ik vind btw bij Iron Maiden Run To The Hills het mooiste.
Maar als je bv naar de oudere nummers luistert zul je merken dat het toch echt voornamelijk om de muziek gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |