quote:hun homepage is al tijden niet ge-update.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:32 schreef BlindGuardian het volgende:
WTF?! komt iced earth maybe naar NL?
Hoe weet je dat, tstaat namelijk niet op hun homepage....
voorlopige tourdatums voor Nederland en Belgie zijn 19 en 20 maart, in Antwerpen en Hardenberg respectievelijk.
quote:het vertrek van Barlow stond er wel meteen op, maar voor de rest verandert er idd vrij weinig aan die site...
Op donderdag 2 oktober 2003 17:00 schreef Tokus het volgende:[..]
hun homepage is al tijden niet ge-update.
voorlopige tourdatums voor Nederland en Belgie zijn 19 en 20 maart, in Antwerpen en Hardenberg respectievelijk.
quote:Dat is bij erg veel iced earth nummers zo hoor.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:40 schreef Djaser het volgende:[..]
Oh nee dat idd niet.
En Seborik welke nummers dat waren weet ik even niet ze stonden op de eerste twee cds en daarvan ken ik de namen van de numers niet. Met niet af bedoel ik overigens dat ze het zelfde melodietje doorspelen en dan de volume gewoon zachterdraaien op het end. Overigens vind ik op Dark saga violate en The last laugh wel heel erg eindigen en beginnen.
quote:Antwerpen!
ICED EARTH have announced the details of their upcoming European tour in support of their "The Glorious Burden" CD.The band's ninth full-length album, "The Glorious Burden" will be released through SPV Records on January 13, 2004. To whet the fans' appetites until the full album is released, ICED EARTH are releasing a special four-song single for "The Reckoning (Don't Tread On Me)" on October 21 (nearly three months prior to "The Glorious Burden"'s street date). The single will contain the aforementioned song, as well as "Valley Forge", "Hollow Man", and "When The Eagle Cries (Unplugged)". Adding to the "special" nature of this release, this version of "When The Eagle Cries" is exclusive to the single.
"The Glorious Burden" is ICED EARTH's first release with singer Tim Owens (ex-JUDAS PRIEST), who replaced Matt Barlow this past summer.
ICED EARTH European tour dates:
Mar. 19 Antwerpen, BEL - Hof Ter Loo
Mar. 20 Hardenberg, NETH - Podium
Mar. 21 London, UK - Mean Fiddler
Mar. 22 Paris, FRA - Elysee Monmatre
Mar. 23 Lyon, FRA - Transbordeur
Mar. 25 Madrid, SPA - Aqualung
Mar. 26 Bergara, SPA - Sala Jam
Mar. 27 Barcelona, SPA - Razzmatazz
Mar. 29 Milan, ITA - Rolling Stone
Mar. 30 Pratteln, SWI - Z7
Apr. 01 Köln, GER - E-Werk
Apr. 02 Nürnberg, GER - Löwensall
Apr. 03 Filderstadt, GER - Filharmonie
Apr. 04 Wien, AUT - Planet Music
Apr. 06 Hamburg, GER - Docks
Apr. 07 Malmö, SWE - KB
Apr. 08 Gothenburg, SWE - Karen
Apr. 09 Stockholm, SWE - Arenan
Apr. 11 Helsinki, FIN - Nosturi
quote:Hello, welcome to yesterday
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:26 schreef Seborik het volgende:[..]
Antwerpen!
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:00 schreef Tokus het volgende:
quote:Ja, maar Tokus, nu is het ook te lezen voor ons gewone stervelingen in ik heb al staan juichen toen jij het zei natuurlijk.
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:28 schreef Tokus het volgende:[..]
Hello, welcome to yesterday
[..]
quote:Volgens mij wel ja. Maar zeker weten doe ik het niet.
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:12 schreef Seborik het volgende:
Larry Tarnowski was er toch al eerder uit dan Matt Barlow?
quote:Als ze nou eens lief in A'dam zouden komen spelen ...
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:26 schreef Seborik het volgende:[..]
Antwerpen!
quote:Dat zou best kunnen hoor, maar toen volgde ik dat gedoe bij Iced Earth nog niet zo.
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:12 schreef Seborik het volgende:
Larry Tarnowski was er toch al eerder uit dan Matt Barlow?
En tja, jon's mening is nog steeds dat iedereen vervangbaar is.Dus als iemand geen zin er meer in heeft heeft hij liever dat hij weggaat.
De zang van Ripper valt me nu achteraf 100% mee, ik had echt voor het ergste gevreesd toen ik hoorde dat hij nu bij Iced Earth zong met een topzanger als Matt Barlow als voorganger. Z'n stem past goed bij de muziek en in bijvoorbeeld The Reckoning klinkt'ie meer als Rob Halford dan hij ooit bij Judas Priest heeft gedaan.
Ik wacht met spanning op het album.
quote:me too, en dan vooral op de Gettysburg trilogy. die is gewoon zoo goed. en verre van standaard Iced Earth
Op dinsdag 4 november 2003 15:56 schreef Seborik het volgende:Ik wacht met spanning op het album.
Ik vind het ook een geweldige band.
A Question Of Heaven
Ghost Of Freedom
Dragon's Child
Dat vind ik de mooiste liedjes.
Ik ken eigenlijk vrij weinig, een nummer of 30. Ik heb geen albums van hun ofzo, wel een aantal gekopieerde Iced Earth-mixen.
quote:Da's niet veel.
Op zondag 9 november 2003 15:08 schreef Djaser het volgende:
Dan ken je ongeveer wel de helft hoor
Hoelang bestaat Iced Earth eik. al?
quote:6 studioalbums tot dusver.
Op zondag 9 november 2003 15:26 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Da's niet veel.
Hebben ze maar 2 albums ofzo?Hoelang bestaat Iced Earth eik. al?
quote:Op elk nummer staan iets van 10 nummers soms zelfs 8, want ze zijn nogal lang.
Op zondag 9 november 2003 15:26 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Da's niet veel.
quote:Bij mij is het andersom. Iced Earth kan mij in tegenstelling tot Metallica en vooral Iron Maiden totaal niet boeien, mede door het feit dat er veel minder solo's inzitten.
Op zondag 9 november 2003 16:43 schreef audioslaaf het volgende:
Ik vind Iced Earth stukken mooier dan bijvoorbeeld Metallica en Iron Maiden ofzo. Het is toch een hele andere stijl. Minder van die elektrische gitaar solo's en meer mooie stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |