abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113664883
Ik ga ermee aan de slag, bedankt!
pi_113708367

3x20 minuten per week. Werkt gegarandeerd. Wel beginnen met lichte gewichten, dit is echt erg zwaar en intensief.
pi_113718954
Vrouwen die alleen minder gaan eten en niet meer gaan sporten worden er niet mooier op (uitgaande van een normaal gewicht). Daarnaast voor verbranding gewoon ook krachttraining en daarna cardio. Meer spier is hogere verbranding. Zeker niet bang zijn om te gespierd te worden want dat word je echt niet zomaar. Ik moest 5-6 keer peer week krachttraining doen + veel eten om spier aan te zetten en dat als man. Je wordt dus echt niet per ongeluk te gespierd en zeker niet als vrouw.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:16:57 #54
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113718982
Krachttraining. *O*
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:18:18 #55
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113719049
Ow en oppassen met cup a soup dit bevat veel zetmeel ( meel=koolhydraten=suiker).Vervang het door een simpel bouillonetje is ook nog goedkoper.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:22:53 #56
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113719254
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:16 schreef sanneyentl het volgende:
Wat zijn echt effectie sportactiviteiten en welke soort voeding is een aanrader voor op de dag en hoe vaak?
Helaas heeft vet op de bovenbenen tot op een zekere hoogte met hormonen te maken, buikvet daarentegen kun je wat meer mee, doe buikspieroefeningen waarbij je zowel je rechte, dwarse en schuine buikspieren traint.
Squatten/lunges , hiermee maak je je bovenbenen strakker en je kont lift je. Ik zou veel herhalingen doen als ik jou was. Spieren verbranden ook meer vet.
Ik zou deze oefeningen combineren met cardio, zoals hardlopen/lopen..krachttraining+cardio+gezonde voeding = succes.
pi_113721354
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Helaas heeft vet op de bovenbenen tot op een zekere hoogte met hormonen te maken, buikvet daarentegen kun je wat meer mee, doe buikspieroefeningen waarbij je zowel je rechte, dwarse en schuine buikspieren traint.
Squatten/lunges , hiermee maak je je bovenbenen strakker en je kont lift je. Ik zou veel herhalingen doen als ik jou was. Spieren verbranden ook meer vet.
Ik zou deze oefeningen combineren met cardio, zoals hardlopen/lopen..krachttraining+cardio+gezonde voeding = succes.
Daar zou ik wel eens een bron van willen zien :)
BlaBlaBla
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:10:16 #58
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113721543
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:05 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Daar zou ik wel eens een bron van willen zien :)
quote:
Wanneer u voornamelijk vet opslaat op benen en billen dan staat dit in direct verband met de hoeveelheid en de soort oestrogenen in uw lichaam. Heeft u meer van het vrouwelijke geslachtshormoon oestrogenen, of zet uw lichaam uw oestrogenen niet om in de juiste, dan neemt het vet op uw benen en billen toe. Dit verklaart tevens waarom mannen over het algemeen minder (nauwelijks) vet op hun benen en billen hebben, ze maken simpelweg minder oestrogenen aan.
Bron :http://jessevandervelde.c(...)el-of-niet-mogelijk/
pi_114894175
Ik merk tot nu letterlijk 0,0 verschil. Terwijl met name mijn eetgewoonte weer is aangepast. Ook geen popcorn en koekjes meer. Oftewel de suikers worden echt weinig meer gegeten.

Drink alleen maar koffie en water. En ja zo nu en dan (2x in de week) 2 glaasjes rose/jillz.
Verder het bruine brood met beleg, magere yoghurt met cruesli (gezondste variant die ik kon vinden), kiwi/appel en ook het avondeten 6 dagen in de week redelijk tot goed gezond.

Geen patat, geen pizza, geen pannenkoeken, noppes.

Begonnen met thuis wat (lichte) krachttraining. En meer gaan lopen en fietsen dan voorheen.

Misschien heeft iemand een voedingsschema of iets dergelijks van iemand met ongeveer dezelfde lengte (1.56) en hetzelfde gewicht (45-55 kilo) ?
pi_114895400
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:50 schreef sanneyentl het volgende:
Ik merk tot nu letterlijk 0,0 verschil. Terwijl met name mijn eetgewoonte weer is aangepast. Ook geen popcorn en koekjes meer. Oftewel de suikers worden echt weinig meer gegeten.

Drink alleen maar koffie en water. En ja zo nu en dan (2x in de week) 2 glaasjes rose/jillz.
Verder het bruine brood met beleg, magere yoghurt met cruesli (gezondste variant die ik kon vinden), kiwi/appel en ook het avondeten 6 dagen in de week redelijk tot goed gezond.

Begonnen met thuis wat (lichte) krachttraining. En meer gaan lopen en fietsen dan voorheen.

Misschien heeft iemand een voedingsschema of iets dergelijks van iemand met ongeveer dezelfde lengte (1.56) en hetzelfde gewicht (45-55 kilo) ?
Open excel, en beschrijf hier exact in hoeveel je op 1 dag eet, voor 1 week lang. Dus kaas: 20/30gram oid. Pak een online voedings wijzer erbij, en noteer erbij hoeveel vetten, kcals en eiwitten dit bevat. Dan pas kun je goed beoordelen wat je het beste kunt aanpassen.
BlaBlaBla
pi_114896736
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:50 schreef sanneyentl het volgende:

Meer trainen. Krachttraining werkt voor mij echt ideaal.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_114896822
Je moet geduld hebben. Veranderingen zie je niet bijzonder snel. Bijvoorbeeld met krachttraining duurt het minimaal 2 maanden voordat je het eerste verschil gaat zien. Wat je wel sneller merkt is dat je je gezonder gaat voelen, meer energie e.d.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_114902656
ik zou als ik jou was, en niet echt wilt afvallen, niet minder of gezonder gaan eten dan wat je nu doet. Je eet eerder te weinig, je lichaam gaat daardoor juist vet vast houden.

Ik probeer zelf altijd 1x 2 boterhammen op een dag te eten, ivm koolhydraten. Nou wil ik wat kilo's kwijt, dus jij kunt er gerust 3 nemen. Neem ik deze 's ochtends, dan neem ik smiddags een uitgebreide salade (bijvoorbeeld met kipfilet of zalm/tonijn erbij, en uiteraard tomaat, komkommer enzo) of yoghurt met muesli (gezonde vezelrijke versie van kellogs). Maar meestal ontbijt ik 's ochtends met een bakje yoghurt met de muesli en neem ik smiddags mijn 2 boterhammen, eventueel met een salade er nog bij. Je kunt natuurlijk ook 's ochtends 1 boterham en smiddags 2, of andersom. Probeer veel eitwitten te eten (ei, kip, vis. zuivelproducten) dit vult goed en is ook erg goed voor oa. je spieren.

Eet 's avonds gewoon normaal, eventueel begin je met de groente/salade zodat je al wat in je maag hebt en je minder aardappelen eet. Drink tussendoor 2 glazen water (of thee).

Tussendoor kun je een stukje fruit nemen, of bijvoorbeeld een stukje komkommer. Maar aangezien jij niet wilt afvallen kun je ook rustig een sultana of wat dan ook nemen. Drink veel tussendoor (water of thee) dit vult vaak en reinigt je lichaam ook goed.

Probeer dus gewoon normaal en afwisselend te eten.

Aan sport zou ik als jou was gericht(er) aan de slag gaan op de plekken die je strak wil. Buik en been spieroefeningen dus. Al doe je dit elke dag 10 minuutjes voor je gaat douchen. Je kunt wel vaker gaan tennissen, maar hier zul je alleen maar vet van gaan verbranden (en dit doe je helaas over je hele lichaam en niet alleen op je buik of benen). Met spieroefeningen zul je meer spieren krijgen en dus een strakker lichaam. Ik heb op mijn iPhone wat apps gedownload waar verschillende oefeningen op staan die je kunt doen. Sommige speciaal voor je buik, sommige voor je conditie, misschien is dat ook wat voor je? (hij heet fitbooster, maar er zullen vast meerdere van dit soort apps zijn)

Hoop dat je hier wat mee kunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')