net als knoflooksausquote:
Fetaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
net als knoflooksausdenk dat croissant met feta (meegebakken) ook lekker is trouwens
Dan zou ik met een Big Tasty Croissantje op komen draven.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee het is een hint als ik zeg dat ik ze wil met een mc kroket zonder de aardbeien.
Hoelaat waar.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik met een Big Tasty Croissantje op komen draven.
Toen waren tekenfilms nog leukquote:Op maandag 25 juni 2012 16:00 schreef marbasnarf het volgende:
ik weet dat jullie mij dankbaar zullen zijn![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:00 schreef marbasnarf het volgende:
ik weet dat jullie mij dankbaar zullen zijn![]()
Godverdomme.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik met een Big Tasty Croissantje op komen draven.
Gweld hoort erbijquote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
t ergste wat er in die tekenfilms gebeurde was met een pleister te verhelpen...!
nu gaat iedereen in tekenfilmpjes zo pijnlijk en geweldadig mogelijk dood, met veel bloed enzo.. waar is de tijd gebleven van mapletown
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ergens liep er gisterenavond een enorm gelukkig iemand rond met mijn mc kroketje.
Mwah.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
t ergste wat er in die tekenfilms gebeurde was met een pleister te verhelpen...!
nu gaat iedereen in tekenfilmpjes zo pijnlijk en geweldadig mogelijk dood, met veel bloed enzo.. waar is de tijd gebleven van mapletown
Snarfquote:
Dat valt best wel mee. De tekenfilms van dezelfde leeftijdscategorie als mapletown zijn nog steeds geweldloos.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
Maar wel veel beter dan de hedendaagse shit.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.
[..]
Mwah.DBZ, Batman TAS, Gargoyles, X-Men. Vrij duister allemaal.
veel mensen herinneren zich t niet meer... maar t was zooooo liefjesquote:Op maandag 25 juni 2012 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snarf
Ik ben al zo lang aan het zoeken naar de naam daar van.
Ik herinnerde me de serie, en de boeken nog wel, maar kon niet meer op de naam komenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
veel mensen herinneren zich t niet meer... maar t was zooooo liefjes
Ik vond het ook geweldig allemaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel veel beter dan de hedendaagse shit.
En niet in het nederlands na gesynchroniseerd
Dat sowiesoquote:Op maandag 25 juni 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk als ze vroeger series als saved by the bell etc in het nederlands gedaan hadden dat het net zo bagger zou zijn geweest als wat ze nu uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |