SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door JackieBrown op 25-06-2012 11:58:52 ]![]()
Kiek m goanI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Toen je besloot te ontbijten met een fles Jack.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
Sta ik Ff met mn bankpas in te checken bij de metro ... Waar is het mis te gaan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
En wats daar mis mee :squote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Toen je besloot te ontbijten met een fles Jack.Deathlift or Die.![]()
Een fles Glen Fiddich is lekkerder.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Daar was al uit gesnoept.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een fles Glen Fiddich is lekkerder.Deathlift or Die.![]()
Kut Jackie.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is echt de perfecte manquote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
Als je 70 bent dan zullen die tattoos er nog piek fijn uit zien!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Als je 70 bent geef je daar geen kanker meer om.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je 70 bent dan zullen die tattoos er nog piek fijn uit zien!There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als je 70 bent heb je huidkanker.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je 70 bent geef je daar geen kanker meer om.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Pure kanker.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je 70 bent geef je daar geen kanker meer om.If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je 70 bent dan zullen die tattoos er nog piek fijn uit zien!Echt he.
Deathlift or Die.![]()
Dit.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je 70 bent geef je daar geen kanker meer om.
Mensen die tattoos nemen op zichtbare plekken zijn per definitie dom, oerdom.If not now, then when.![]()
Sowieso, 95% van de tats zijn lelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die tattoos nemen op zichtbare plekken zijn per definitie dom, oerdom.Deathlift or Die.![]()
Wij weten.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso, 95% van de tats zijn lelijk.If not now, then when.![]()
Dat is m'n neefquote:Op maandag 25 juni 2012 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit is echt de perfecte man
[ afbeelding ].
![]()
Ah dat kan. Helaas voor jou lijkt mijn nicht ook niet op mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is m'n neef [ afbeelding ].All good things are wild and free.![]()
Je mag best een mening hebben hoor maar het is een feit dat als je tattoos neemt op zichtbare plekken je brein niet vermogend genoeg is om rationeel na te denken.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen daarover zijn eigen mening.
Artiesten zijn hierbij uitgesloten.If not now, then when.![]()
Sorry hoor maar niet iedereen is zo bekrompen tegenwoordig. Als ik advocate had willen worden had ik ook echt geen tats op zichtbare plekken laten zetten.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je mag best een mening hebben hoor maar het is een feit dat als je tattoos neemt op zichtbare plekken je brein niet vermogend genoeg is om rationeel na te denken.
Artiesten zijn hierbij uitgesloten.
Ligt ook aan de tattoo he,mensen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik zat er aan te denken een hakenkruis op mijn voorhoofd te laten zetten.quote:All good things are wild and free.![]()
zou je dat wel doen?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken een hakenkruis op mijn voorhoofd te laten zetten.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mensen die niet meehelpen met staan in de Drop Zone maar alleen fucking kills proberen te maken, in plaats van het gewoon te combineren. Speel dan lekker team deathmatch
. De Tli's in MW3
.
![]()
Ik help alleen mee als er wat moois te halen valt in de carepackagesquote:Op maandag 25 juni 2012 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet meehelpen met staan in de Drop Zone maar alleen fucking kills proberen te maken, in plaats van het gewoon te combineren. Speel dan lekker team deathmatch
. De Tli's in MW3
.
TDM is zoveel anders dan DZ, aangezien ze daar allemaal naar dezelfde plek gaan dus makkelijker te killen zijn.
Mensen die een tattoo nemen met zogenaamd een achterliggende reden.
"Ja, m'n konijn is overleden doordat hij is gestikt in zijn peen julienne (bitch, dat zijn gewoon geraspte wortels) dus daarom heb ik een wortel op m'n bovenarm getatoeëerd. "
Offe..
"Mijn opa hield altijd van vissen dus heb ik een busje vissenvoer op z'n dijbeen getatoeëerd"
Fuck outta here.
![]()
![]()
Ja why not? Voortaan van uitkering leven alles. Aldi bier drinken, en winkelwagentjes in mijn tuin verzamelenquote:
Laten we anders de uitgekauwde discussie aangaan over tattoo's wetende dat we het er toch nooit over eens worden.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Elke discussie is hier inmiddels al voorbij gekomenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Juminelle het volgende:
Laten we anders de uitgekauwde discussie aangaan over tattoo's wetende dat we het er toch nooit over eens worden..
Tenzij iemand zich interesseert in het nut van het G500-initiatief, bijvoorbeeld.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)s_voor_spelfout.htmlquote:Op maandag 25 juni 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Elke discussie is hier inmiddels al voorbij gekomen.
Tenzij iemand zich interesseert in het nut van het G500-initiatief, bijvoorbeeld.
Dit is toch schandalig!!!Deathlift or Die.![]()
geen last vanquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Als je het over tattoo's wil hebben google dan maar eerst op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:49 schreef Ishimaru het volgende:
Als je het over tattoo's wil hebben google dan maar eerst op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:49 schreef Ishimaru het volgende:
Als je het over tattoo's wil hebben google dan maar eerst op:GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Really
Deathlift or Die.![]()
Weet je hoe awesome dat is? Fight the dragon krijgt een nieuwe betekenis. Vooral in sprookjesverhalen![]()
![]()
![]()
Het is raar want dWc is een neger maar hij is echt tegen alles terwijl negers doorgaans volgetattoëerd zijn met bullshitquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Juminelle het volgende:
Laten we anders de uitgekauwde discussie aangaan over tattoo's wetende dat we het er toch nooit over eens worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is raar want dWc is een neger maar hij is echt tegen alles terwijl negers doorgaans volgetattoëerd zijn met bullshitHeerlijk generaliserend dit, Vas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is raar want dWc is een neger maar hij is echt tegen alles terwijl negers doorgaans volgetattoëerd zijn met bullshitHahaha, goede spoiler. Ik zat al helemaal klaar om te trollragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
Dirty Stripshows
Sexy Poledancers
Holland Eat Pussy
Stripsh..
WAIT WUT HOLLAND EAT PUSSY THE FUCK?!
Maar eerlijk is eerlijk, muziek is wel AAN waarschijnlijk daar.
![]()
Ik vraag me ook af wat ik me daar bij moet voorstellenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dirty Stripshows
Sexy Poledancers
Holland Eat Pussy
Stripsh..
WAIT WUT HOLLAND EAT PUSSY THE FUCK?!
Jawel, je keek.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jna, zal ik alvast 2 kaartjes voor ons bestellen?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Onsmakelijk foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jna, zal ik alvast 2 kaartjes voor ons bestellen?If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1 is genoeg, hij is valid for 2 personsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jna, zal ik alvast 2 kaartjes voor ons bestellen?
Jawel, je keek.![]()
Die gast linksonder boven die chick danquote:Op maandag 25 juni 2012 18:43 schreef jna het volgende:
Check trouwens die gast rechtsonder op die eerste foto.
![]()
Whehehequote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die gast linksonder boven die chick dan.
![]()
Jawel, je keek.![]()
Dat publiekDoet met denken aan Club Uniq en Ritzy's.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:43 schreef jna het volgende:
Check trouwens die gast rechtsonder op die eerste foto
If not now, then when.![]()
Hier een auditiefilmpje van die gastquote:Zeg je nu, totdat je weer eens zin krijgt in een kaolo foute fissaquote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef Juminelle het volgende:
.
![]()
Ja ken hem al.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hier een auditiefilmpje van die gast
[..]
Zeg je nu, totdat je weer eens zin krijgt in een kaolo foute fissa.
Die man is masterrr.
So true.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef Juminelle het volgende:
Ik denk dat ik meedoe met die pole-act.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg je nu, totdat je weer eens zin krijgt in een kaolo foute fissa.
Heb je die kaartjes al dwc?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meedoe met die pole-act.Jawel, je keek.![]()
Die foto blijft je aandacht houden, gewoon een soort Where's Waldoquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef jna het volgende:
Ik zie trouwens ook een potentiële vriendin voor Krio..
Die chick 5 mensen boven die Yuri fotofuck-gast zeker?![]()
![]()
Hoe jong word je?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
R.I.P. Michael Jackson trouwens, 3 jaar geleden alweer.
En ik ben morgen jarig.
MJ
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee boven die gast(grijze trui, gele polo er onder) die in die andere blanke chick dr oor staat te pratenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die foto blijft je aandacht houden, gewoon een soort Where's Waldo.
Die chick 5 mensen boven die Yuri fotofuck-gast zeker?Jawel, je keek.![]()
Jongboiquote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
23 Alweer![]()
.
[..]
Die dude lijkt trouwens sprekend op Shyne.
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
goddamnit dat facial hair.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
23 Alweer![]()
.
[..]
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wanneer komen die mini-blacka's dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
23 Alweer![]()
.
[..]
[ afbeelding ]Misschien moet je wat testosteron gaan spuiten brah, gegarandeerde oerwouden.quote:If not now, then when.![]()
Ik ga voor mini-caramel ass niggaz, en dat duurt nog minstens 7 jaar vanaf morgenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer komen die mini-blacka's dan..
![]()
Ik rock ze.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Niet weten dat dat nog maar 9 maanden duurt na septemberquote:Op maandag 25 juni 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga voor mini-caramel ass niggaz, en dat duurt nog minstens 7 jaar vanaf morgen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet weten dat dat nog maar 9 maanden duurt na septemberGoeie.
Wel op dit nummer dan. Heerlijke smoke track
.
![]()
Deze juist.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Goeie.
Wel op dit nummer dan. Heerlijke smoke track
.
Als ik dat soort muziek ga luisteren als ik smoke ga ik half huilend een paar exen opbellen ofzo, nah-ahquote:.
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef jna het volgende:
Ik zie trouwens ook een potentiële vriendin voor Krio.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef jna het volgende:
[..]
Nee boven die gast(grijze trui, gele polo er onder) die in die andere blanke chick dr oor staat te pratenIk moest lachen.
full stops and exclamation marks![]()
Drama boiii.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik dat soort muziek ga luisteren als ik smoke ga ik half huilend een paar exen opbellen ofzo, nah-ah.
Whehe dat niet, maar daar kan je toch niet lekker op smoken manquote:.
Dan nog liever deze R. Kelly klassieker. Dit is niet zo van dat langdradige Trapped in the Closet-achtige
.
![]()
I NO RITE!?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ga ik vanavond ook kijkenquote:Wilde 'm eigenlijk in de bios zien maar op de bank is eigenlijk net zo chill.
Lol, ik had het niet over smoken op dit nummer maar voor the gettin' it in. Ik meende dat jullie het daarover hadden.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe dat niet, maar daar kan je toch niet lekker op smoken man.
Dan nog liever deze R. Kelly klassieker. Dit is niet zo van dat langdradige Trapped in the Closet-achtige
.
toch maar ff checkenquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Richard Grieco
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oh whehe, had het over de sit back & relax vibequote:Op maandag 25 juni 2012 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, ik had het niet over smoken op dit nummer maar voor the gettin' it in. Ik meende dat jullie het daarover hadden.. Kan ik beter een trucje op dan die typische R&B
.
Was ik deze bijna vergeten!
![]()
Move ya body like a snake ma
Of thoia thoia thoia thoinggg
Remix to ignition, hot and fresh outta kitchenR. KELS
Ik móet haast wel herinneringen bij Jumi omhoog brengen met deze.
![]()
Goede tijdenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jawel, je keek.![]()
ken m alleen van night at the roxburyquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Educating you, my son.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1991. Fuck am I supposed to know this, a nigga could barely walk.
In de stad mag je niet meer rijdenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef Ishimaru het volgende:
Oh ja net een 1.3l 4x4 daihatsu jeep gekochtperfect voor in de stad. Wel 2100 euro armer
Jawel, je keek.![]()
Ik haat je.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha, eindelijk anderen die Leon van der Zanden in CB herkennen.
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ben een emotional rollercoaster.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Voor bzht's finestquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de enige die uit Ypenburg naar DH komt, de rest is bang
Jawel, je keek.![]()
Elke 4x4 wordt klemgeredenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:31 schreef Ishimaru het volgende:
Jna, Juna gaat ons afmaken de eerste besre kans dat ze krijgtJawel, je keek.![]()
Shit, een reclame voor een nieuw middel tegen vaginale schimmelinfecties. Mental image enzo
Jawel, je keek.![]()
Alleen ras echte hagenezen snappen hetquote:Op maandag 25 juni 2012 20:42 schreef junamii het volgende:
Dafuq praten jullie allemaal, ik volg het niet![]()
![]()
Een Hagenees willen zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 20:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Alleen ras echte hagenezen snappen het![]()
![]()
Vrijdag bezichtiging. Kom me stalken, Vas
Ik had het gezien ja.quote:
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen nu
Ik krijg er serieus pijn in mijn buik van. Enigszins hoop ik voor hem dat hij FOK! gewoon keihard trollt, maar ik heb die user vaker voorbij zien komen en helaas is het niet zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja.
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen nuIf not now, then when.![]()
Nee die "gast" is inderdaad bloedserieusquote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik krijg er serieus pijn in mijn buik van. Enigszins hoop ik voor hem dat hij FOK! gewoon keihard trollt, maar ik heb die user vaker voorbij zien komen en helaas is het niet zo.Jawel, je keek.![]()
proficiat dWc manI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
dWC, gefeliciteerd bradda, dat je nog vele jaren mag meemaken op deze verneukte wereld met veel rosé, cash en bitches.
Salute!If not now, then when.![]()
Oh dwc is jarig? In that case:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks broeders en zusters <3quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:10 schreef junamii het volgende:
KAOLO LIEFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer is de Fernandes birthday bash?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Gefeliciflapsdroelloed dWc, buba motek van me.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:10 schreef junamii het volgende:
Als dat geen neuken wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik wil heel de dag rond slapen![]()
![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gefeliciteerd dWc.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Weet niet of iedereen zin in de lange reis naar Zuid-Limburg heeften eerst moet het weer 'ns goed weer worden.
Maar nu de belangrijkste vraag: Wat heeft je moeder allemaal voor eten gemaakt en hoe laat kunnen we het komen opeten?Jawel, je keek.![]()
Voor zo'n zwembad reis ik de hele wereld afquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:32 schreef ThaTim het volgende:
Weet niet of iedereen zin in de lange reis naar Zuid-Limburg heeften eerst moet het weer 'ns goed weer worden.
Lekker skinny dippen met mijn geliefde fernandes vriendjes.
Hard geworden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zo'n zwembad reis ik de hele wereld afLekker skinny dippen met mijn geliefde fernandes vriendjes.
Ben al voorzien.quote:
En ik heb het natuurlijk hierom gedaan:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef jna het volgende:
Maar nu de belangrijkste vraag: Wat heeft je moeder allemaal voor eten gemaakt en hoe laat kunnen we het komen opeten?![]()
Staat nog wel op mijn to-do list. Wanneer is hetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zo'n zwembad reis ik de hele wereld afLekker skinny dippen met mijn geliefde fernandes vriendjes.
?
Begin me eerst een cadeau te geven yu ka yuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef jna het volgende:
Maar nu de belangrijkste vraag: Wat heeft je moeder allemaal voor eten gemaakt en hoe laat kunnen we het komen opeten?![]()
.
Blaquote:.
quote:quote:![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:46 schreef JackieBrown het volgende:
Gefeliciteerd dwcwelkom in mijn leeftijdsgroep
Hij is alleen nog geen ouder.
Deathlift or Die.![]()
Stelletje Quarter-Lifers in dit topic.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:![]()
! Jullie ook bedankt boefjes
.
Ik vind het ook serieus niet leuk, ik was altijd (1 van) de jongste met van allesquote:.
![]()
Zodra het mooi weer word moeten we Tim maar even lief aankijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Staat nog wel op mijn to-do list. Wanneer is het?
Ik ben de nieuwe dWc, take it or leave itquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
! Jullie ook bedankt boefjes
.
[..]
Ik vind het ook serieus niet leuk, ik was altijd (1 van) de jongste met van alles.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
tip voor je quarter life crisis; jong blaadje aan de haak slaan.Juna, help me om m'n quarterlife crisis door te komenquote:
Jawel, je keek.![]()
Die gewonnen Historie van het EK voetbal + history of football DVD's zijn ook echt precies vandaag gearriveerd.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zodra het mooi weer word moeten we Tim maar even lief aankijkenGeen, doe 't gewoon altijd in bedjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef Ethanolic het volgende:
Tim hoeveel meisjes heb je al in dat zwembad ontmaagd?.
Maar kan bij fernandes pool-party verandering in komenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Fernandes dames willen ontmaagdenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:42 schreef ThaTim het volgende:
Maar kan bij fernandes pool-party verandering in komen
Ik hoorde in de wandelgangen dat Vas nog maagd is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:42 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Geen, doe 't gewoon altijd in bedje.
Maar kan bij fernandes pool-party verandering in komenDeathlift or Die.![]()
hoho, waar gaat dit heenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik heb precies zo een hondjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik een party geef in me backyard dan wordt het Project X2.
Deathlift or Die.![]()
Ken je Milou? Die in de OP staat, maar hier eigenlijk nooit meer postquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik woon bij Doetinchem, 30 min van Jumi af.
Jawel, je keek.![]()
Nee ik ken haar niet maar zij woont in Doetinchem inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ken je Milou? Die in de OP staat, maar hier eigenlijk nooit meer postIf not now, then when.![]()
"Ik heb een hartstikke strak kutje, dus ik heb het niet nodig"quote:
Jawel, je keek.![]()
Vlakbij ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee ik ken haar niet maar zij woont in Doetinchem inderdaad.Jawel, je keek.![]()
Live vanaf 20:00: Q-Tip, KRS One en Jesse Jackson bespreken de rol van hip-hop vandaag
http://www.youtube.com/versusdebates?feature=inp-fb-vssIf not now, then when.![]()
Bring it onquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dus als zij bij de hand blijft doen dan kan ze petsen verwachten.
Tata's, ik ben nu te vinden op jaja... Twitter (met mijn eigen account twitter ik niet).If not now, then when.![]()
Niemand geeft een neuk ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tata's, ik ben nu te vinden op jaja... Twitter (met mijn eigen account twitter ik niet).![]()
Niksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef jna het volgende:
Ondertussen weten we nog steeds niet wat je ma heeft gemaakt dWc. M'n tante had dit gebracht, Surinamers (en Chinezen
) weten. Ik ben de namen kwijt van allebei
:
Je zegt het alsof Fernandes wijffies (© by Sinos) al lang en breed uit elkaar getrokken zijnquote:.
![]()
Als je een beetje creatief bent zie je dit er in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks. M'n tante had dit gebracht, Surinamers (en Chinezen
:
[ afbeelding ]
Tjiem tjiemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
:
[ afbeelding ]
[..]
Je zegt het alsof Fernandes wijffies (© by Sinos) al lang en breed uit elkaar getrokken zijn.
Jawel, je keek.![]()
Haha wat de ankerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je een beetje creatief bent zie je dit er in.
[ afbeelding ]!
Juistem! Weet je ook hoe die champignons ook alweer heten?quote:![]()
![]()
je bedoelt die aubergines?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zijn dat niet gewoon Chinese paddestoelen? Je hebt ook die "vleermuisoren" paddestoelen, maar dat zijn deze volgens mij niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha wat de anker!
[..]
Juistem! Weet je ook hoe die champignons ook alweer heten?Jawel, je keek.![]()
Hoezo? Als Dwc had gezegd dat het aubergines waren had ik het ook geloofd. Zie qua binnenkant niet zoveel verschil er in.quote:
quote:
Yep, chinese paddestoelen. Worden gedroogd en na het koken zijn ze een beetje taai. Tok dwc?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef jna het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon Chinese paddestoelen? Je hebt ook die "vleermuisoren" paddestoelen, maar dat zijn deze volgens mij niet.
Anyway. Men ma had mijn koptelefoon geleend. Zo'n bagger philips ding twv 15 euro ofzo. Ze had hem per ongeluk laten vallen en dat ding is dus kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Yep, chinese paddestoelen. Worden gedroogd en na het koken zijn ze een beetje taai. Tok dwc?
Anyway. Men ma had mijn koptelefoon geleend. Zo'n bagger philips ding twv 15 euro ofzo. Ze had hem per ongeluk laten vallen en dat ding is dus kapot.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel gezegd dat dat andere ding maar 15 was?
Jawel, je keek.![]()
[..]
Yep, chinese paddestoelen. Worden gedroogd en na het koken zijn ze een beetje taai. Tok dwc?
Anyway. Men ma had mijn koptelefoon geleend. Zo'n bagger philips ding twv 15 euro ofzo. Ze had hem per ongeluk laten vallen en dat ding is dus kapot.Aw, toffe actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dan ben jij bij deze net zo scheelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo? Als Dwc had gezegd dat het aubergines waren had ik het ook geloofd. Zie qua binnenkant niet zoveel verschil er in.![]()
![]()
[..]
Anyway. Men ma had mijn koptelefoon geleend. Zo'n bagger philips ding twv 15 euro ofzo. Ze had hem per ongeluk laten vallen en dat ding is dus kapot.En jij hebt natuurlijk niet gezegd dat dat andere ding 15 euro was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good job my friend.
Anyway. Men ma had mijn koptelefoon geleend. Zo'n bagger philips ding twv 15 euro ofzo. Ze had hem per ongeluk laten vallen en dat ding is dus kapot.Lieve, lieve mams!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets in de trant van: Ehh, deze zijn wat beter, dank maquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Wow
Heb je wel gezegd dat dat andere ding maar 15 was?![]()
![]()
Films met Channing Tatum, ik blijf ze kijken hoe slecht ze ook zijn.![]()
Ik zet net de tv aan, en wie zie ik?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef tliciouz het volgende:
Oh tli, wij gaan naar Magic Mike samen.![]()
21 Jump Stquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef tliciouz het volgende:
![]()
![]()
Oh god, waarom weet ik hier nu pas van?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik zet net de tv aan, en wie zie ik?!
Oh tli, wij gaan naar Magic Mike samen.![]()
Channing Tatum en Matthew McConaughey![]()
Geniale filmquote:
a guide to recognizing your saints is best goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef tliciouz het volgende:
Films met Channing Tatum, ik blijf ze kijken hoe slecht ze ook zijn.
Het verhaal is gebaseerd op zijn eigen ervaringen ook nog.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh god, waarom weet ik hier nu pas van?![]()
Channing Tatum en Matthew McConaughey![]()
[..]
Geniale film
En 21 Jump Street moet ik nog kijken, geen tijd gehad![]()
![]()
![]()
Ik word emotioneel als ik er te lang naar kijk, mijn tekenskills
Diablo
Wat? Is dwc jarig?!
Moge er vele volgen mi mang![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word emotioneel als ik er te lang naar kijk, mijn tekenskills![]()
![]()
![]()
Oh, dat zijn Vas en Gridlok, maar dat hadden jullie natuurlijk al lang gezien.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zie ik jouw naam daar links bij meid met brede heupen?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
:
[ afbeelding ]quote:Kiem tjiem noem ik het, maar zie nu dat tjiem tjiem ook kan. Anyway, al het bovengenoemde:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef jna het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon Chinese paddestoelen? Je hebt ook die "vleermuisoren" paddestoelen, maar dat zijn deze volgens mij niet.!
Wow.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word emotioneel als ik er te lang naar kijk, mijn tekenskills
grid en vas getrouwd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word emotioneel als ik er te lang naar kijk, mijn tekenskillsThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
But girl since, since you went away,
Don't you know I sit around,
With my head hanging downnn and I wonderr....
Wie maakt 'm af![]()
waaromquote:
niet
?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
retro moet kunnen enzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat dat 15 jaar terug stoer was, nu niet meer.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Who's loving youuuuuquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:45 schreef JackieBrown het volgende:
But girl since, since you went away,
Don't you know I sit around,
With my head hanging downnn and I wonderr....
Wie maakt 'm af![]()
Pics zusje die slaag krijgt van jouI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
of ronaldoquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
niks mis mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hallooo me zusje is 14 hoowr gedraag je isI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Weet je wel wat kinderen van 14 tegenwoordig allemaal uitspoken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hallooo me zusje is 14 hoowr gedraag je is![]()
![]()
Ik heb verhalen gehoord ja.
Weet niet of dat representatief is voor alle 14-jarigen tho..?
Deathlift or Die.![]()
Zusje mag wel bij mij langskomenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wat een gehoereerquote:
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
zegk niet maar heb zwembad in tuin waar nog meisjes ontmaagd in dienen te wordenquote:
Snel aan een fatsoenlijke jongen uithuwelijken voordat dWc inene voor de deur staat.quote:Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Snel aan een fatsoenlijke jongen uithuwelijken voordat dWc inene voor de deur staat.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
14 ook goed?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef RickoKun het volgende:
Echt lkkr zin in appeltietjes van lkkre 15 jarige km op mesneI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Here we go again.quote:Beste studenten,
De afgelopen 3 weken zijn er meer dan 4500! cijfers bij de resultatenadministratie ingeleverd voor verwerking. Gelet op het grote aantal cijferverwerkingen en cijferwijzigingen is hiervoor meer tijd nodig dan voorzien.
Deathlift or Die.![]()
School is echt zo kanker domZijn m'n certificatenlijst van vorig jaar kwijtgeraakt dus ze kunnen niet bepalen of ik geslaagd ben of één herkansing moet doen.
Maar fuck yeah optimisme: In ieder geval NIET gezakt![]()
![]()
Heb je zelf geen certificatenlijst? En als jij weet dat je die certificaten hebt ben je toch gewoon geslaagd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
School is echt zo kanker domZijn m'n certificatenlijst van vorig jaar kwijtgeraakt dus ze kunnen niet bepalen of ik geslaagd ben of één herkansing moet doen.
Maar fuck yeah optimisme: In ieder geval NIET gezaktDeathlift or Die.![]()
Ik heb semester 7 (jaar 4, blok 1 en 2) officieel helemaal gehaald trouwens. Alleen afstudeerstage nog
.
![]()
Gefeliciteerd man. Heb je al een stage?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb semester 7 (jaar 4, blok 1 en 2) officieel helemaal gehaald trouwens. Alleen afstudeerstage nog
.
Deathlift or Die.![]()
wat 'm hommo'squote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar fuck yeah optimisme: In ieder geval NIET gezaktI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Thanks ouwe. Neequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Heb je al een stage?![]()
. Heb nu ongeveer een maand of 3 max. om er één te vinden
.
![]()
Primark heb ik wel gezien voor de komende 587965 jaar, mi jezus.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
En wat dacht je van de kleding zelf?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Buit?![]()
Wel een kutwinkel thozo druk en rommelig
Deathlift or Die.![]()
Geen idee eigenlijk, ga altijd voor de schoenenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En wat dacht je van de kleding zelf?![]()
Daarom heb ik ook geen kleding gekochtquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Buit?![]()
Wel een kutwinkel thozo druk en rommelig
1 BH, 2 paar schoenen, sieraden en nachtsetjes.
De rest van de tijd heb ik voor de paskamers (ja, ik ging daar passen) en in de rij staan wachten.
Oh wauwquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen kleding gekocht1 BH, 2 paar schoenen, sieraden en nachtsetjes.
De rest van de tijd heb ik voor de paskamers (ja, ik ging daar passen) en in de rij staan wachten.
Voor het geld dat ik daar neerleg voor spullen heb ik niet eens zin om in de rij van de paskamers te staan. Daarom alleen schoenen en sieraden halen daar.
En heel soms die spijkerbroeken![]()
![]()
Ah shit, had ik moeten weten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen kleding gekocht1 BH, 2 paar schoenen, sieraden en nachtsetjes.
Ik wil zo graag sandaaltjes hebben van de primark, maar ik kom er voorlopig toch niet meer en niemand die ik ken gaat.
Neon roze met grijze toevallig? Maat 37 heb ik voor je
Nee zwart met roze en oranje, met allemaal kraaltjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef Juminelle het volgende:
Neon roze met grijze toevallig? Maat 37 heb ik voor jeEn maat 40 hier
Maar je hebt ze gekocht en je wilt ze nu niet meer?
Ah, die heb ik ook niet gezien geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee zwart met roze en oranje, met allemaal kraaltjes.En maat 40 hier
Maar je hebt ze gekocht en je wilt ze nu niet meer?
Jawel, maar voor die paar keer dat ik ze kan/ga dragen had ik ze wel aan je willen geven
Ik zit echt als een paranoide idioot in de trein te FOK!enOm me heen kijkend typen hopend dat niemand het doorheeft.
Ahwquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook niet gezien geloof ik.
Jawel, maar voor die paar keer dat ik ze kan/ga dragen had ik ze wel aan je willen geven
Ik zit echt als een paranoide idioot in de trein te FOK!enOm me heen kijkend typen hopend dat niemand het doorheeft.
Wel herkenbaar, iets kopen en een paar keer dragen
Morgen begint overigens de Zara sale, wil die panterprint sandaaltjes.
Hehe, doe ik ook altijd. In de bus gaat er dan altijd iemand achter je zitten en ga ik in een oncomfortabele houding zitten zodat ik zeker weet dat ze niet over mijn schouder mee lezen![]()
Awkward als iemand uit je projectgroep een typisch sarcastische klb opmerking maakt met een ":')" erachter in je groepsapp.![]()
Deathlift or Die.![]()
Jawel ik heb de kopieën gekregen toen, maar die zijn dus niet geldig als "bewijs" ik had ze bij wijze van spreken thuis kunnen halen en aan de examenvoorzitter kunnen geven maar dat mag dus niet. Dus nu moeten ze het bij DUO opvragenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je zelf geen certificatenlijst? En als jij weet dat je die certificaten hebt ben je toch gewoon geslaagd?![]()
![]()
Ik ben helemaal klaar dus sinds vandaag, maar vind het ook weer zoiets om meteen die groepsapp te leavenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:05 schreef Ethanolic het volgende:
Awkward als iemand uit je projectgroep een typisch sarcastische klb opmerking maakt met een ":')" erachter in je groepsapp.![]()
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: