zit de stekker er in?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zet je dat ding wel eerst aan dan voordat je verbinding probeert te maken?
upc heeft geen helpdesk. Die zeggen: WE STUREN WEL EEN MONTEUR WANT ONZE SHIT IS TROEP.quote:
Mwoah, als het werkt werkt het prima.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
upc heeft geen helpdesk. Die zeggen: WE STUREN WEL EEN MONTEUR WANT ONZE SHIT IS TROEP.
Neu, hij staat gewoon bij mijn netwerklocaties en als ik erop klik krijg ik dus alleen optiesquote:Op maandag 25 juni 2012 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zet je dat ding wel eerst aan dan voordat je verbinding probeert te maken?
Het werkt niet primaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwoah, als het werkt werkt het prima.
Ik heb best wel lollerervaringen met die helpdesk gehad vroeger
je moet ook niet bij je netwerklocatie kijken.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neu, hij staat gewoon bij mijn netwerklocaties en als ik erop klik krijg ik dus alleen opties
Oh, stom. Nou ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ook niet bij je netwerklocatie kijken.
je moet bij deze computer in de url balk typen: //ipadres en dan op enter drukken
ja, gewon knippen en plakkenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, stom. Nou ja.
Kan ik dan dingen daar af halen?
Ik wil ook een mediabox, dan kan ik gewoon films op mijn tv kijkenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, gewon knippen en plakkenwel kopieren dan.
je kan streamen naar je ps3quote:Op maandag 25 juni 2012 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ook een mediabox, dan kan ik gewoon films op mijn tv kijkenLuxeprobleem jonge
Ik ben ook voor de verandering weer eens ontzettend blut.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word helemaal gek van al die SALE SOLDEN BUY ALLES banners op Fok.
Ik moet maar een abo nemen, misschien bespaart het me op de langere termijn wel geld
De enige reden dat ik een abo heb: het kijkt zo lekker rustig zonder reclame.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word helemaal gek van al die SALE SOLDEN BUY ALLES banners op Fok.
Ik moet maar een abo nemen, misschien bespaart het me op de langere termijn wel geld
zijn de ads dan ook uit je mobiele layout?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige reden dat ik een abo heb: het kijkt zo lekker rustig zonder reclame.
Jep!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn de ads dan ook uit je mobiele layout?
Het is het waard.quote:
jij misschien, ik kan dat nietquote:Op maandag 25 juni 2012 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan streamen naar je ps3
Oeh nou duimen draaien dusquote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Mirjam het volgende:
daaahhww
ik denk dat het gesprek wel goed ging, maarja je weet het natuurlijk nooit herlemaal zeker.
soms ben ik ook te bang dat ik te hoog vand e toren blaas zeg maar, omdat ik zo graag wil
er volgen deze week nog tweede gesprekken, vandaag of morgen bellen ze de mensen die uitgenodigd worden voor een tweede gesprekspannend
jawel, juist met je vaaaajoooquote:
Volgens mij kan het alleen andersom hoor, spelletjes van mijn ps op mijn vaio spelenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jawel, juist met je vaaaajooo
dan stream je je film naar je ps3 en dan kan je die op je ps3 afspelen. Op je tv
dat is stom.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij kan het alleen andersom hoor, spelletjes van mijn ps op mijn vaio spelen
Nee hoor, werkt best dat streamen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij kan het alleen andersom hoor, spelletjes van mijn ps op mijn vaio spelen
Serieus? Ik weet niet meer waarom ik ze niet gekoppeld heb... Volgens mij zagen ze elkaar niet ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt best dat streamen.
Bij mij werkt het prima in ieder geval. Enige irritante is dat ik alles in de bieb van windows media player moet gooien.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet niet meer waarom ik ze niet gekoppeld heb... Volgens mij zagen ze elkaar niet ofzo.
Faal welquote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mijn telefoon zit ik in Utrecht, wat is dezon?
Mail gestuurdquote:Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Als er mensen nog Suedes zoeken, Daph verkoopt er een aantal voor 3,50
http://nailswatches.blogs(...)ish-sale-part-4.html
Volgens mij ben ik steeds rond de 20 euro kwijt. Maar ik ga niet naar een hele goedkope kapperquote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand enig idee wat uitgroei bijverfen kost bij de kapper? Ik ga nooit naar een kapsalon maar ik moet mss nu wel omdat mijn normale kapster niet kan :/
mijn kapster:quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik steeds rond de 20 euro kwijt. Maar ik ga niet naar een hele goedkope kapper
Er zitten bij mij in de buurt allemaal van die budgetkappers waarbij elke behandeling 11 euro is, dus vergeleken daarmee vind ik het niet goedkoopquote:Op maandag 25 juni 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn kapster:
Kleuren
1 kleur uitgroei va. 32,75
Toeslag Sr. kapster 15
20 euro vind ik dus best goedkoop
om je uitgroei bij te werken als je je haar bij de kapper hebt laten verven?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Ik gebruik gewoon een pakje van de kruidvat.
Daar ben ik dus van teruggekomen.. Die pakjes zijn bijna standaard bedoeld om ook grijsdekking en zo te geven dus zit er best veel waterstofperoxide en shit in. Mijn haar kan daar dus niet tegen, toen ik die pakjes gebruikte gingen de punten standaard kapot. Dus laat het nu maar gewoon bij de kapper doen. Alleen de uitgroei met grijsdekking en de rest met een spoelingquote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om je uitgroei bij te werken als je je haar bij de kapper hebt laten verven?
Mjah zou kunnen. Maar ik gooi toch alles in mijn haar en als het niet gelukt is, gooi ik er wat anders over heen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je dan kleurverschil kan krijgen
Ik ook, maar dan met hennaquote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Diconnected het volgende:
Als ik m'n haar kleur, koop ik het ook meestal bij de drogist en dat doet m'n vriendin die kapster is het erin zetten
Ik vind het heerlijk om naar de kapper te gaanquote:Op maandag 25 juni 2012 14:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah zou kunnen. Maar ik gooi toch alles in mijn haar en als het niet gelukt is, gooi ik er wat anders over heen.Ik heb een hekel aan de kapper.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef megamandy het volgende:
Ik vind het juist leuk om naar de kapper te gaanheerlijk ontspannen!
Dat wil ik ook een keer doen ja, henna. Lijkt me best tof maar volgens mij is dat een heel gedoe ofniet?quote:
Neh, verplicht gesprekje met kapster. Enthousiast doen over je kapsel terwijl alleen de puntjes geknipt zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef megamandy het volgende:
Ik vind het juist leuk om naar de kapper te gaanheerlijk ontspannen!
je kunt daar een heel gedoe van maken als je wilt, maar dat hoeft echt nietquote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat wil ik ook een keer doen ja, henna. Lijkt me best tof maar volgens mij is dat een heel gedoe ofniet?
En donderdag word m'n haar weer geknipt, het is nu echt lang en er zit geen model meer in, word er gek van
Ah oke. Naja ik hou het wel bij verfquote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
je kunt daar een heel gedoe van maken als je wilt, maar dat hoeft echt niet
Ik doe het er in, laat het een tijd intrekken (ik doe dat maar een paar uur maar dat kun je dus overnacht doen als je wilt) uitwassen, nawassen met shampoo, klaar![]()
je KUNT er koffie of rode wijn in doen om de kleur wat te beďnvloeden, maar dat doe ik nooit
spannendquote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke. Naja ik hou het wel bij verfdoe wel over 2 weken m'n haar verven, voor m'n verjaardag und so
Oh en morgen heb ik m'n eerste werkdag
Ik deed eerst mijn haar zelf maar nu het lang is niet meer. Ik zie geen kut aan de achterkant en ik heb best wel dik en veel haar dus mehquote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Ja dat is lekker makkelijk ja. Zou het graag zelf doen maar het lukt echt niet meerquote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef Mirjam het volgende:
ik doe het altijd zelf, maarja, kort haar, kan weinig aan verkloot worden
Hihiquote:
Ja snap ik, maar ik vind het gewoon te duurquote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, die mensen moeten ook brood kopen
Ik praat bijna nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Neh, verplicht gesprekje met kapster. Enthousiast doen over je kapsel terwijl alleen de puntjes geknipt zijn.
+1quote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
HihiIk loop daarna ook heel blij door de stad met een grote glimlach op mijn gezicht, in iedere etalage mijn kapsel checken
Ze hebben bij ons ook altijd een hele zooi leesvoer, dus ik vermaak me ook prima. En ik vind het vooral heel fijn dat mijn kapster precies doet wat ik vraag. Als ik alleen de puntjes wil, dan gaat er 0.5 cm of minder af en dan kan het doorgroeienquote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik praat bijna nooit
En als ik wel praat dan gaat het wel over leuke dingen, laatste keer had ik echt een leuke kapster, denk dat ik bij haar blijf. Is wel een "hogere" (lees duurder) rang maar het zat ook heel mooi, en ze had mijn kleur een beetje aangepast dat het minder hard is en dus een leuk gesprek gehad
Ohnee meestal ga ik na de kapper een rondje door de stad lopen, en boodschappen halen en die dingen allemaal. Maar dat zal nu anders gaan, normaal was ik dan altijd bij mijn vriendquote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
+1![]()
Of ja, 2 etalages en dan ben ik weer thuis want het is maar 2 minuten lopen vanaf huis
Dat dus.quote:
Als je tevreden bent is het goed toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
De mijne doet ook wat ik wil voor weinig geld
Geen fancy schmanzy kapsalon maar boeiend
Ja zo denk ik ook. Als het goed is dan ga ik ook niets anders zoeken. Ik ben daar ook nog nooit te kort gekniptquote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hebben bij ons ook altijd een hele zooi leesvoer, dus ik vermaak me ook prima. En ik vind het vooral heel fijn dat mijn kapster precies doet wat ik vraag. Als ik alleen de puntjes wil, dan gaat er 0.5 cm of minder af en dan kan het doorgroeien![]()
En laatst had ik wat foto's bij me van wat ik in gedachten had en het is iets aangepast op hoe mijn eigen haar valt maar ik ben er wel heel blij mee![]()
Dus dan mag het ook best wat kosten vind ik
Wij hadden eerst ook een hele goede thuiskapperquote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je tevreden bent is het goed toch?
Maar hoor zo vaak verhalen van mensen die bij een kapper vandaan komen en toch niet tevreden zijn. Of het nou de kleur is of de lengte, er gaat altijd wel iets mis lijkt het wel. Vandaar dat ik blij ben dat ik daar geen last van heb
Er zijn in 'mijn' salon 2 kapsters die mijn haar mogen knippen, waarbij ik wel de voorkeur heb voor een van die twee. Heb tijdje terug nog gehad dat ik specifiek een afspraak had met een van die twee en dat ze me belden dat diegene ziek was en of ik de afspraak door wilde laten gaan en door en ander geknipt wilde worden, of toch verzetten. Vind ik wel netjesquote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij hadden eerst ook een hele goede thuiskapperEn die heeft opeens een salon geopend, dus toen zijn we daar heen gegaan. Maar die man had iets aan zijn enkel waardoor hij niet meer veel uren werkte en dan kreeg je allemaal van zo'n stagiaires of mensen die net klaar zijn met de opleiding en die knipte allemaal toch niet zoals ik wilde
Goed busyquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Een theelepel pindakaas pakken om te snoepen, de volle theelepel uit je hand laten schieten die eerst in je haar en vervolgens op je laptop landt
Omnomquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Een theelepel pindakaas pakken om te snoepen, de volle theelepel uit je hand laten schieten die eerst in je haar en vervolgens op je laptop landt
Je mag het blijkbaar niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ach voor die 2/3 keer per jaar heb ik dat er wel voor over. In principe heb ik geld genoeg ervoor en zoals ik al eerder zei als ik tevreden ben ga ik niet iets anders zoekenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit de prijslijst van rob peetoom te bekijken
Mijn gezicht:
Toch niet tussen je toetsen hoop ikquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik snap het wel, maar ik ben krent omdat ik een goedkope goede kapster hebquote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach voor die 2/3 keer per jaar heb ik dat er wel voor over. In principe heb ik geld genoeg ervoor en zoals ik al eerder zei als ik tevreden ben ga ik niet iets anders zoeken
En mijn haar zit wel altijd goed en krijg best vaak complimenten of vragen over mijn kleur (en veel mensen denken dat het mijn eigen kleur is).
Daarnaast kun je het daar natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt en maak ik gebruik van de 20% studentenkorting, scheelt ook wel veel.
Karmaquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
momenteel jumbo, de calve was op in de faaljumboquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omnom
Pindakaas met een theelepel eten uit de pot is wel baas
Welke pindakaas heb je?
Meh, ik vreet alleen maar calvequote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
momenteel jumbo, de calve was op in de faaljumbo
Ik heb 3 bammetjes op met kipfilet...iets en mosterdquote:
Goedzoquote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb 3 bammetjes op met kipfilet...iets en mosterd
nee, dat nietquote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toch niet tussen je toetsen hoop ik
Dat heb ik met Nutellaquote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, ik vreet alleen maar calve
Bij pasta denk ik ook niet aan chocoladepasta.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik met Nutelleals mensen het over pasta hebben leg ik die link ook echt niet
Dan denk ik aan macaroni of een van die dingen
Pindakaas lust ik niet
Lindyquote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Oeps, ik flikkerde alweer remover over het toetsenbord van mijn netbook, dat is al de 2e keer
Is het nu wel schoon?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Oeps, ik flikkerde alweer remover over het toetsenbord van mijn netbook, dat is al de 2e keer
Hendigquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
bb is ook zo'n azijnpisser hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
De voorkeur gaat uit naar pure hagelslag van de ruijter maar daar ben ik niet zo'n zeikerd in als bij pindakaas
Ja joh, hartstikke schoonquote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is het nu wel schoon?![]()
oh shit oplader van de laptop op mijn kamer vergeten, kan ik weer twee trappen lopen
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, ik vreet alleen maar calve
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij pasta denk ik ook niet aan chocoladepasta.
En ik eet ook alleen nutella
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
De voorkeur gaat uit naar pure hagelslag van de ruijter maar daar ben ik niet zo'n zeikerd in als bij pindakaas
Die berichten onder elkaar zijn best grappig, sorryquote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar ik ben krent omdat ik een goedkope goede kapster heb
Als ik later groot ben () zou ik dit ook best uitgeven heur
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
ik zit al twee uur spastisch naast mijn telefoon, ik durf niks anders te doen omdat ik bang ben dat ik het belletje mis
het is een vaste telefoon met snoer?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
ik zit al twee uur spastisch naast mijn telefoon, ik durf niks anders te doen omdat ik bang ben dat ik het belletje mis
nee, zoeen nieuwe die je kan meenemenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een vaste telefoon met snoer?
Dus je kunt wel gewoon naar de wcquote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zoeen nieuwe die je kan meenemenmaar dan nog
Dat moeten ze zelf ook nog even bedenkenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef Dwyn het volgende:
Bezorgdatum
(Postkantoor*)
di 26 jun 2012 *
na 16:00
Zending kan afgehaald worden op de afhaallocatie bij jou in de buurt.
Wat is het nou, jongens?
Qua eten ben ik geen krent. Kapper wel omdat ik nu een goede goedkope hebquote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die berichten onder elkaar zijn best grappig, sorry![]()
Ik eet alleen A-merken, wil overal alleen dure merken van maar ik ben wel een krent![]()
![]()
Sorry
En makkelijk en snelquote:Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef Dwyn het volgende:
Ik eet graag goedkoop maar wil ook een beetje gezond en die combi is vaak lastig.
Ik krijg woensdag twee eters en ik heb nu alleen een voorgerecht.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
En makkelijk en snelik zit constant te denken wat ik de komende tijd moet eten nu mijn ouders weg zijn en ik dus voor mijzelf moet koken.
ik maak dan altijd standaard iets van varkenshaasjes met een roomsausquote:Op maandag 25 juni 2012 15:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik krijg woensdag twee eters en ik heb nu alleen een voorgerecht.
Ja, maar varkenshaas is duurquote:Op maandag 25 juni 2012 15:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
ik maak dan altijd standaard iets van varkenshaasjes met een roomsausblijft lekker
Denk dat ik maar tortilla's koop om op de grill te verwarmen met kip en zulke dingen, makkelijk en snel. En sowieso ook verse pasta omnomnom. Maja om iedere dag pasta te eten
Ja weet ikquote:Op maandag 25 juni 2012 15:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar varkenshaas is duur![]()
Ik probeer iedere maand rond de 150 euro te blijven voor mijn eten.
Oh ja, dat doe ik ook hihi.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ikMaar wij halen hier altijd heel veel vlees in 1x bij een boer dus meestal ligt er qua vlees wel vanalles in de diepvries
Thuis wonen heeft zo zijn voordelen
En ik kijk bij de AH ook altijd waar de 35% sticker opzit
netjesquote:Op maandag 25 juni 2012 16:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ben officieel onder de 100 kilo![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw poussenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Pousse die begint te nierken terwijl je in een call zit
dankje!quote:
Nierkende poussequote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Pousse die begint te nierken terwijl je in een call zit
Jaaah heb er een foto van gemaaktquote:
Wat een figuren!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef Mss het volgende:
Goeden vermaak: http://loldutchpeople.tumblr.com/
Thanks SQ hoe gaat het met jouw afvallen?quote:
vind het best meevallen eiks, heb veel ergere blogs gezien.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef Mss het volgende:
Langzaamquote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat een figuren!
[..]
Thanks SQ hoe gaat het met jouw afvallen?
Als er maar af blijft wat er al af is tochquote:
dat is gewoon een samenvatting van hyvesquote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef Mss het volgende:
Misschien moet ik een ding doen waarop staat "Rot op met je IE, hier is FFquote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ren: Had jij je layout in IE ook getest?hier toont ie em daar niet goed namelijk.
In FF ziet het er prima uit trouwens![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien moet ik een ding doen waarop staat "Rot op met je IE, hier is FF"
Dat is een nee, even kijken
omdat IE zuigt!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
Wtf, hij doet like helemaal niets in IE. Hoe kan dat nou weer.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
Wtf, hij doet like helemaal niets in IE. Hoe kan dat nou weer.
Thanks Priemkequote:
Ej zaterdag wil ik je tattoo zien... en aaien.... You be warnedquote:
IE sterf.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik durfde het bijna niet te zeggen...
En ik ken de frustratie... hence de ie-; ff en chrometester op mijnen werklaptop![]()
![]()
Dafuck did i just readquote:
Ja ikke ookquote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ej zaterdag wil ik je tattoo zien... en aaien.... You be warned![]()
![]()
![]()
quote:
Raar. wat geeft hij weer, alleen een kruisje? Dan moet ik hem misschien opnieuw uploaden.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
Ik zie poppetje niet aan de linker kanten is het de bedoeling om aan de linker kant van de omlijning bij iedere post dat er een stukje van de lijn mist?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ej zaterdag wil ik je tattoo zien... en aaien.... You be warned![]()
![]()
![]()
Oeee spannendquote:
Owjah poppetje zie ik ook niet.. Er staat : AsteriskDot Hoofdfotoquote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
Ik zie poppetje niet aan de linker kanten is het de bedoeling om aan de linker kant van de omlijning bij iedere post dat er een stukje van de lijn mist?
Hij verwijst naar: http://localhost/xampp/wordpress/wp-content/themes/viewportindustries-Starkers-689d7e6/images/ikke.pngquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah poppetje zie ik ook niet.. Er staat : AsteriskDot Hoofdfoto
En dan daaronder: Hi! Welcome to.....
Safari heb ik, ook als ik het plaatje in een nieuw venster wil openen doet hij het niet. Zal ik even een printscreen maken?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Raar. wat geeft hij weer, alleen een kruisje? Dan moet ik hem misschien opnieuw uploaden.
Het zou een tekstballon moeten zijn, jij zit zeker in Chrome? Daar pakt hij een stukje uitstekende border niet
Ik zit net die video te bekijken met eenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:55 schreef Diconnected het volgende:
http://loldutchpeople.tumblr.com/page/3
En dan die video![]()
![]()
Ik denk dat ik weet waar het aan ligt, thanks! Even aanpassenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef megamandy het volgende:
Hier is een printscreen, even in een link zodat je hem op de normale grootte kan zien
http://i46.tinypic.com/bgcj7r.png
quote:
De kleuren maken het een beetje.... Vies... En ze doet geen goede clean-up. Als het met fel-groen en roze was gedaan was het geheel veel frisser en meer fotogeniek geweestquote:Op maandag 25 juni 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
http://blog.debijenkorf.nl/beauty/do-it-yourself-ombre-nails/ik vind het een beetje lelijk hoe het gedaan is en niet echt professioneel
Maar volgens mij is het ook niet echt een fatsoenlijke ombre op alle nagels. Ook als je dat eerste plaatje na het sponzen bekijkt, het zit niet echt "op de plaats" denk ik? Of dat komt omdat de kleuren zo dicht bij elkaar liggenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De kleuren maken het een beetje.... Vies... En ze doet geen goede clean-up. Als het met fel-groen en roze was gedaan was het geheel veel frisser en meer fotogeniek geweest
Ik denk dat ze niet echt goede foto's kan maken en dat de kleuren vies zijn en dat ze het niet goed heeft geoefend voordat ze een fototutorial ging maken, dus dat het gewoon een zooitje is en dat het gewoon een beetje mis gingquote:Op maandag 25 juni 2012 17:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het ook niet echt een fatsoenlijke ombre op alle nagels. Ook als je dat eerste plaatje na het sponzen bekijkt, het zit niet echt "op de plaats" denk ik? Of dat komt omdat de kleuren zo dicht bij elkaar liggen
Goeden conclusiequote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet echt goede foto's kan maken en dat de kleuren vies zijn en dat ze het niet goed heeft geoefend voordat ze een fototutorial ging maken, dus dat het gewoon een zooitje is en dat het gewoon een beetje mis ging
Ja preciesquote:Op maandag 25 juni 2012 17:44 schreef Mirjam het volgende:
ja, nouja, de waarheid toch?
zeker iets als de bijenkorf moet wel kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan, en niet zomaar alles neergooien...
BABE 1!! Een 8 !!!!111!!!!!!quote:
Ja, goeden idee! Drankquote:Op maandag 25 juni 2012 18:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ombre![]()
Ik moest lolleren om je comment mir
En diegene die erop volgden
En omnomnom even pasta maken... onder het genot van een rood wijntje
hehe maar gefeliciteerd met je 8quote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb wel 3 keer gekeken of het niet toch nog veranderd was naar een 4 ofzo
Thanxquote:Op maandag 25 juni 2012 18:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hehe maar gefeliciteerd met je 8
Ik wilde iets goors zeggen, maar doe het toch maar nietquote:Op maandag 25 juni 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
http://blog.debijenkorf.nl/beauty/do-it-yourself-ombre-nails/ik vind het een beetje lelijk hoe het gedaan is en niet echt professioneel
poep!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde iets goors zeggen, maar doe het toch maar niet.
Doe eens, doe eensquote:Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat het eruit ziet alsof ze zichzelf flink heeft lopen vingeren toen ze ongesteld was en het niet nodig vond om haar handen goed te wassenquote:
Op facebook heeft iemand zo gereageerd:quote:Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Het lijkt wel op een wc bezoek terwijl je ongesteld bent... Mehhhh :/
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat het eruit ziet alsof ze zichzelf flink heeft lopen vingeren toen ze ongesteld was en het niet nodig vond om haar handen goed te wassen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat het eruit ziet alsof ze zichzelf flink heeft lopen vingeren toen ze ongesteld was en het niet nodig vond om haar handen goed te wassen.
Omnomnomnomnomquote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Stefanie zegt:
Zo, het is dat ik weet dat het nagellak is... anders zou iemand kunnen denken dat je het erg gezellig had tijdens een feestweek en je handen niet hebt gewassen.
tijdens een feestweekquote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie was het? vertel, wie was het?
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
en dan denk ik dat mijn haar soms kut zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
5*4=20quote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Volgens mij klopt het het rekensommetje van Masja niet in t 20 euro budget filmpje (nou kan ik zelf helemaal niet rekenen) maar wie kan mij even helpen, want nou ben ik nieuwsgierig natuurlijk.
T is dus in het 20 euro budget filmpje vanaf 1:06 zegt ze ergens dat is 4 euro dat is toch al 1/5 van je budget dat klopt toch niet helemaal of ben ik nou gek
4 euro is 1/5de van 20 euroquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Volgens mij klopt het het rekensommetje van Masja niet in t 20 euro budget filmpje (nou kan ik zelf helemaal niet rekenen) maar wie kan mij even helpen, want nou ben ik nieuwsgierig natuurlijk.
T is dus in het 20 euro budget filmpje vanaf 1:06 zegt ze ergens dat is 4 euro dat is toch al 1/5 van je budget dat klopt toch niet helemaal of ben ik nou gek
jeujquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik kan serieus nergens anders naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
hehe dat bewijst maar eens dat mijn reken skill echt niks isquote:
dat past toch helemaal niet. Haar dikke buik zit los in dat ding en die dingen daarboven worden omhoog gedrukt. ZO MOET HET NIET.quote:
Ik weet het, daarom heb ik ook een gigantische rekenachterstandquote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry swarte, maar da's wel een beetje fail![]()
Ditquote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry swarte, maar da's wel een beetje fail![]()
Troost jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom heb ik ook een gigantische rekenachterstand
rekenen en ik zijn niet voor elkaar gemaakt, dat is sowieso een grote faalquote:
Ik dacht toch echt dat ze 25 was ofzoquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Troost jeNu zegt ze dat ze de föhn 13 jaar heeft gehad om daarna te zeggen dat ze hem voor haar 16e verjaardag heeft gekregen. Dat maakt haar 29
op haar personal blog van 12 aprilquote:Inmiddels ben ik 25
Heb je daar echt zoveel moeite mee?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
rekenen en ik zijn niet voor elkaar gemaakt, dat is sowieso een grote faal
Ja preciesquote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze 25 was ofzo
[..]
op haar personal blog van 12 april
Ik kan dat ook niet hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je daar echt zoveel moeite mee?Als je iets koopt, kan je dan wel uitrekenen of je heel simpel gezegd genoeg geld bij je hebt?
oefen je je rekenskillz wel eens?
Ja daar heb ik echt heel veel moeite mee, als ik iets koop en moet het contant betalen kan ik wel optellen door middel van stapjes maar in een keer alles nee dat lukt mij niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je daar echt zoveel moeite mee?Als je iets koopt, kan je dan wel uitrekenen of je heel simpel gezegd genoeg geld bij je hebt?
Maar wel met bakken?quote:
Ah kan toch ? Ik bedoel... genoeg zijn ook geen taalwonder.... nouja... sommigen zijn nu eenmaal niet goed met getallenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben getest in groep 8 en zat toen op het niveau van groep 5quote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah kan toch ? Ik bedoel... genoeg zijn ook geen taalwonder.... nouja... sommigen zijn nu eenmaal niet goed met getallen
Neequote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wel met bakken?Dat zie je ook vaak met mensen, met geld bijvoorbeeld niet kunnen rekenen maar dan wel met koken en bakken vanalles kunnen uitrekenen
Als ik weer eens iets moet weten weet ik je te vindenquote:
Is het ook lastig om tafels uit je hoofd te leren?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja daar heb ik echt heel veel moeite mee, als ik iets koop en moet het contant betalen kan ik wel optellen door middel van stapjes maar in een keer alles nee dat lukt mij niet.
Ik snap het opzich wel maar heb er meer tijd voor nodig, en een wat andere uitleg
Dat is ook helemaal niet erg natuurlijk. Zo kan ik bijvoorbeeld gewoon niet schrijven. Ik kan het niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah kan toch ? Ik bedoel... genoeg zijn ook geen taalwonder.... nouja... sommigen zijn nu eenmaal niet goed met getallen
Dat kan ik dan weer nietquote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is het ook lastig om tafels uit je hoofd te leren?
Jep, de 'makkelijke' gaan opzich wel zoals de tafel van 5 of die van 9 ken ik wel uit mijn hoofd de rest niet, oh en die van 2 ook nog welquote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is het ook lastig om tafels uit je hoofd te leren?
1 en 10.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jep, de 'makkelijke' gaan opzich wel zoals de tafel van 5 of die van 9 ken ik wel uit mijn hoofd de rest niet, oh en die van 2 ook nog wel
het hele rekenen is gewoon stom!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1 en 10.
Maar het merendeel van de tafels ben ik ook wel vergeten hoor. Dan reken ik omhoog of omlaag vanaf 5 of 10. 1-5 lukt meestal wel gewoon, maar tafels zijn gewoon stom.
doei Bambiquote:Op maandag 25 juni 2012 19:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja, ik ging de laptop uitdoen zodat ik m'n spullen in kan pakken en weer op weg naar Utrecht kan.
Daaaag, tot later!
Moet je eens een vierkant maken. met 10 x 10 vakjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jep, de 'makkelijke' gaan opzich wel zoals de tafel van 5 of die van 9 ken ik wel uit mijn hoofd de rest niet, oh en die van 2 ook nog wel
Kan mijzelf wel redden maar zodra het wel moeilijker word haak ik af, maar als je het mij uitlegt met voorbeelden snap ik het wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je eens een vierkant maken. met 10 x 10 vakjes.
En ga daar eens een kwartier per dag naar zitten staren en zeg ze hardop 1 voor 1 op.Dan weet je misschien niet hoe je het uit moet rekenen of onthouden maar wel wat het is. Just like het alfabet-liedje.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:24 schreef princess-a het volgende:
Ik kwam net een meisje tegen waarmee ik op de middelbare school zat, dus wij een beetje keuvelen hoe het nu gaat en welk werk we allebei doen
Zegt ze: "Ik ben manager"
En ik keek haar zo aan van
waarom doe je het dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:32 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga denk ik wat shatters en andere lakjes kwijt doen...
Snijden in mijn OPI-stash doet zeeer.
Waarom zou je dat doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:32 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga denk ik wat shatters en andere lakjes kwijt doen...
Snijden in mijn OPI-stash doet zeeer.
Ok makes sensequote:Op maandag 25 juni 2012 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet gebruik en dan misschien iemand anders er blij mee kan maken
Ik ga jou zaterdag blij makenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Spotted? Hihahoquote:Op maandag 25 juni 2012 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het was best awkward want ze bleef ook even stil, zo van "jaaa die komt binnen he"quote:
Wij hadden met beeldende vorming een kistje op school en daar zaten dan je eigen spullen in, potloden, stanleymes en dus ook Oost-Indische inkt.quote:
Aah dan zal ik het stevig inpakkenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maandag pas, eerst Fiets!
[..]
Ja maar dan crackles
Sneu, dat krijg je er echt nooit uitquote:Op maandag 25 juni 2012 19:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij hadden met beeldende vorming een kistje op school en daar zaten dan je eigen spullen in, potloden, stanleymes en dus ook Oost-Indische inkt.
En dat kistje moest je zelf bewaren in je kluisje dus daar werd mee over de gang gelopen, en toen was eens bij een meisje of dat potje opengegaan of die hele doos was gevallen. Ik weet niet meer welke maar de hele gang lag onder en ook hoor kleding
Een eckte tattooquote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sneu, dat krijg je er echt nooit uitmaar ook amper uit mijn vingers.
Misschien overmorgen eens flink scruben
en gelijk heeft ze welquote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef megamandy het volgende:
Het is toch wel een pareltjeiemand zegt ook dat ze beter eerst met nagellak van de Kruidvat had kunnen oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |