zit de stekker er in?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zet je dat ding wel eerst aan dan voordat je verbinding probeert te maken?
upc heeft geen helpdesk. Die zeggen: WE STUREN WEL EEN MONTEUR WANT ONZE SHIT IS TROEP.quote:
Mwoah, als het werkt werkt het prima.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
upc heeft geen helpdesk. Die zeggen: WE STUREN WEL EEN MONTEUR WANT ONZE SHIT IS TROEP.
Neu, hij staat gewoon bij mijn netwerklocaties en als ik erop klik krijg ik dus alleen optiesquote:Op maandag 25 juni 2012 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zet je dat ding wel eerst aan dan voordat je verbinding probeert te maken?
Het werkt niet primaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwoah, als het werkt werkt het prima.
Ik heb best wel lollerervaringen met die helpdesk gehad vroeger
je moet ook niet bij je netwerklocatie kijken.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neu, hij staat gewoon bij mijn netwerklocaties en als ik erop klik krijg ik dus alleen opties
Oh, stom. Nou ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ook niet bij je netwerklocatie kijken.
je moet bij deze computer in de url balk typen: //ipadres en dan op enter drukken
ja, gewon knippen en plakkenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, stom. Nou ja.
Kan ik dan dingen daar af halen?
Ik wil ook een mediabox, dan kan ik gewoon films op mijn tv kijkenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, gewon knippen en plakkenwel kopieren dan.
je kan streamen naar je ps3quote:Op maandag 25 juni 2012 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ook een mediabox, dan kan ik gewoon films op mijn tv kijkenLuxeprobleem jonge
Ik ben ook voor de verandering weer eens ontzettend blut.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word helemaal gek van al die SALE SOLDEN BUY ALLES banners op Fok.
Ik moet maar een abo nemen, misschien bespaart het me op de langere termijn wel geld
De enige reden dat ik een abo heb: het kijkt zo lekker rustig zonder reclame.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word helemaal gek van al die SALE SOLDEN BUY ALLES banners op Fok.
Ik moet maar een abo nemen, misschien bespaart het me op de langere termijn wel geld
zijn de ads dan ook uit je mobiele layout?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige reden dat ik een abo heb: het kijkt zo lekker rustig zonder reclame.
Jep!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn de ads dan ook uit je mobiele layout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |