Kindernet, Cartoon Network, dat konden wij allemaal niet ontvangen bij ons thuis in Eindhovenquote:
Cool deel ze hierquote:Op maandag 25 juni 2012 02:39 schreef roislecxe het volgende:
Dit bedacht ik me ook een jaar of 5 geleden. Ben zelf van '85. Ben toen samen met een vriendin op zoek gegaan naar alle intro's in mp3-formaat. Resultaat is 207 intro's van alle destijds geweldige tekenfilmseries op voornamelijk Kindernet, Foxkids en cartoon Network.
Ik heb ze nog steeds allemaal op mn laptop staan, ook al ben ik inmiddels al 3 laptops verder
Ben benieuwd.quote:Op maandag 25 juni 2012 02:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken wat ik kan fixen
Nu vind ik het bedtijd.
Ik weet niet op welk kanaal, maar ik zie tegenwoordig ook nog wel eens Ducktales op tv. Als ik toevallig langs zap blijft die mooi op dat kanaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 02:22 schreef DeParo het volgende:
Ducktales en de Rescue Rangers was dat al jaren '80?
Nou ja ook gewoon uitgezonden in de jaren '90!
Ik ben geboren in 1989 dus van de jaren '80 staat me niet bijster veel bij.
Haha.
Sky Channel....quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs dat was er in het begin nog niet.
Weet je nog waar uitgezonden?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:20 schreef ProfielAnoniem het volgende:
Ik zoek er ook 1! Het was zo'n serie (of film, weet ik niet meer precies) maar het volgens mij Sheddy of iets .. Het was zon tune wat jaren is blijven hangen.
In de tune zat iets van "..als het winter is, is het weer te heet.." o.i.d.
Al enkele keren gegoogled, maar nog niks kunnen vinden
De EO geloof ik. Net zon serie als Nathalie en Jody en en het Hertejong. Die zijn allemaal goed te vinden, maar deze nietquote:
Het komt me wel erg bekend voor....maar de tekenstijl is ook ernstig David de Kabouter, dus misschien dat ik het door elkaar heen haal.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:15 schreef DeParo het volgende:
Kan iemand deze serie herinneren, ik weet nog wel, dat er behoorlijk wat dieren in de serie omkwamen wat toch wel apart is voor een kinderserie lijkt mij. Wel een toffe serie.
Zou het Sandy kunnen zijn? Wederom ergens komt het me bekend voor.....quote:Op maandag 25 juni 2012 17:20 schreef ProfielAnoniem het volgende:
Ik zoek er ook 1! Het was zo'n serie (of film, weet ik niet meer precies) maar het volgens mij Sheddy of iets .. Het was zon tune wat jaren is blijven hangen.
In de tune zat iets van "..als het winter is, is het weer te heet.." o.i.d.
Al enkele keren gegoogled, maar nog niks kunnen vinden
Zegt me weinig maar interessant.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:15 schreef ProfielAnoniem het volgende:
En ik heb m .
Bekijk deze YouTube-video
Ceddie dus
Hehe mooie.quote:
Keek ik ook vaak.quote:
quote:
Inderdaad veel is nog steeds een feest der herkenning wat dat betreft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:20 schreef HPLC het volgende:
Beestenbos is boos
Zo vaak gekeken vroeger, kreeg kippenvel van de intro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |