Kaulo dom, maar hopelijk komt t wel. VCquote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
SA sluit idd je dashboard gebeuren af, geen live geen party chat.
Zegt de man die bekend staat als barry spare rib of fred schnitzelquote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://nos.nl/artikel/387(...)m_source=twitterfeed
leuk voor die oermannen hier
ik sta ook om 2 uur in de fabriek, beetje gasregelaars in mekaar zetten, wel schijt dat ik maar 2x15mins pauze heb tot 10uur.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik stond om 2 uur in de fabriek mi mang
Ja ik ken het meestal sla ik een pauze over dan zit ik alleen in de kantine dus ik kan net zo goed door werken.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik sta ook om 2 uur in de fabriek, beetje gasregelaars in mekaar zetten, wel schijt dat ik maar 2x15mins pauze heb tot 10uur.
Daar geven wij niks om.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://nos.nl/artikel/387(...)m_source=twitterfeed
leuk voor die oermannen hier
Wie speelt dat spel nog dan?quote:
Klopt, ik ook niet echt. Maar Terminal is toch wel een bazenmap.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand toch? Laatste tijd is niemand in mijn lijst cod aan het doen
Zekerquote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klopt, ik ook niet echt. Maar Terminal is toch wel een bazenmap.
IHCJAMES, ja die kennen ze wel bij dat team van MW3quote:
Beter hadden ze Afghan, Rundown en scrapyeard ook als dlc erbij gedaan dan zou ik het weer een paar uur spelenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In MW2 wel jaquote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Begin jij nou maar snel met GOW! Wacht nu op jullie.quote:
Want in Mokum ben ik rijk en gelukkig tegelijk!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hardlopen is toch wel zo ontzettend vertieft
Tja, werkt toch wel het beste icm krachttrainingquote:Op maandag 25 juni 2012 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hardlopen is toch wel zo ontzettend vertieft
Klopt ik ren tegenwoordig alleen nog maar op de loopband veel beter voor je gewrichten dan op de stoepquote:Op maandag 25 juni 2012 13:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, werkt toch wel het beste icm krachttraining
Ik wissel het af. Stoep is inderdaad niks, maar op het fietspad is wel te doen en in de buitenlucht lopen is toch net wat fijnerquote:Op maandag 25 juni 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt ik ren tegenwoordig alleen nog maar op de loopband veel beter voor je gewrichten dan op de stoep
Eerst ME3 uitspelen. Ik heb morgen, woensdag en donderdag een hele avond de tijd en dan ben ik er wel mee klaar denk ik. Zit nu op een uurtje of 14 playtime en zal na 25 uur vast wel ver klaar zijn denk ikquote:Op maandag 25 juni 2012 13:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Begin jij nou maar snel met GOW! Wacht nu op jullie.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik wissel het af. Stoep is inderdaad niks, maar op het fietspad is wel te doen en in de buitenlucht lopen is toch net wat fijner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |