abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 24 juni 2012 @ 21:03:59 #1
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_113330982
Nu kwam ik er laatst achter dat er honderden e-boeken en boeken zijn geschreven over hoe een vrouw te versieren etc. Nu kom ik op internet vele websites tegen van winkels en auteurs die die boeken aanbieden. Op zich leuk, maar ik wil natuurlijk geen onzin kopen. Overal staat dat het een garantie is voor succes en je leven als nooit tevoren zou zijn, maar wat is prul en wat is daadwerkelijk interessante lectuur.

Nu is het niet zo dat ik een kansloos mannetje ben waarbij het allemaal niet lukt en dat ik denk/hoop door een simpel boekje een bazige player en charmeur wordt. Integendeel, het gaat allemaal wel lekker, heb niks te klagen als ik in mezelf de laatste 3 jaren evalueer.

Waar het mij een beetje om gaat, het lijkt me leuk en interessant om zo'n boek te lezen en wat meer inzicht te krijgen in het hoe en wat, hoe vrouwen denken (want dat blijft een raar brein soms...) en dat ik ergens misschien nog wel een paar leuke do's en dont's meekrijg.

Heeft iemand wel eens zo'n boek gelezen, en wat vonden jullie ervan? zijn er aanraders?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_113341910
Over versieren zoek op, vind ik persoonlijk het beste wat er te krijgen is naast standaard zooi als The Game:

- Ross Jeffreys (Speedseducation en videomateriaal)
- David Deangelo (Double your Dating en videomateriaal)
- Tyler Durden (Real Social Dynamics)
- Mystery (o.a. Relevation)

Voor bodylanguage e.d. zoek op Allan / Barbara Pease.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:30:46 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113363711
www.masterflirt.nl is volgens mij gebaseerd op Social Dynamics; die van Mystery dan, niet die van Tyler Durden. En dan in je moerstaal.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')