SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Deurwaarderquote:Op zondag 24 juni 2012 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kwam even langs om het topic te sluiten.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Parbleu! Mijn ban is ook weer opgeheven zie ik. Wie vat de voorgaande 26 delen even samen?
Pien! Enlighten me.quote:
Narra date met auto (en andersom)quote:
* Doet een lamp aan*quote:
Pretty muchquote:Op zondag 24 juni 2012 20:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Narra date met auto (en andersom)
Tijn heeft nog steeds niet geneukt
Verder niets veranderd.
rebelquote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Parbleu! Mijn ban is ook weer opgeheven zie ik. Wie vat de voorgaande 26 delen even samen?
Dat eerste wist ik. Dat tweede was een pretty safe bet, het derde eigenlijk ook. Verder waren die nog-niet-rechtop-kunnen-lopende kiddo's uit de AVNZMG-reeks hier nogal aan een tenenkrommende reeks hosselpogingen begonnen stond me iets van bij?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Narra date met auto (en andersom)
Tijn heeft nog steeds niet geneukt
Verder niets veranderd.
Geen idee waar het over gaat. Maar niet zo haten op mijn homies.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Verder waren die nog-niet-rechtop-kunnen-lopende kiddo's uit de AVNZMG-reeks hier nogal aan een tenenkrommende reeks hosselpogingen begonnen stond me iets van bij?
Ik mis ook alle pret.
Bek dicht en leer van een man die wel een vrouw kan versierenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat. Maar niet zo haten op mijn homies.
Ik haat jullie dan ook niet. Ik wijs doorgaans naar jullie en lach me de ballen uit de broek.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat. Maar niet zo haten op mijn homies.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bek dicht en leer van een man die wel een vrouw kan versieren
Recalcitrante zondagenquote:
Denken dat ik luister naar Brabo's.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bek dicht en leer van een man die wel een vrouw kan versieren
Dat komt omdat wij keilief zijn. Behalve DG en E_M.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik haat jullie dan ook niet. Ik wijs doorgaans naar jullie en lach me de ballen uit de broek.
Tijd voor muziek!![]()
Recalcitrante Articquote:
En zie daar het probleem... mannen die zichzelf omschrijven als 'keilief' zullen nooit maar dan ook echt nooit neuken.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij keilief zijn. Behalve DG en E_M.
Vreemd, ik heb toch jarenlang meer dan genoeg gebatst.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef Pien85 het volgende:
En zie daar het probleem... mannen die zichzelf omschrijven als 'keilief' zullen nooit maar dan ook echt nooit neuken.
Ik zie in je FoBo dat je Berenanus tof vindt. Ik neem mijn woorden terug. Mensen die Berenanus tof vinden zijn namelijk toffe mensen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb toch jarenlang meer dan genoeg gebatst.
Inderdaad. Ik stel voor om het niveau op te schroeven door allemaal te vertellen wat we - pak 'm beet - vanavond als toetje gegeten hebben. Dat maakt het weer leesbaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zie een dalende trend qua niveau in dit topic. Iemand nog suggesties om deze trend om te zetten naar een positieve trend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |