Gast. Ik heb ook nog altijd hartpijn van een ex-vriendin, 10+ jaar later elke keer ik eraan terugdenk. Maar wat doe je eraan? ZE WIL U NIET, GET OVER IT AND MOVE THE F**K ON.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:21 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik begon ontzettend lief, en zij zei: ''Ah heel erg lief van je!!''
Toen ik echter door vroeg of ze mij wel is mist, en dat totaal NIET het geval was, toen was ik zo ontzettend gekwetst,
Tja geen probleem lijkt me, dan val je maar op 1 soort type. Heeft niemand last van. Zolang je maar niet je ex(en) gaat lastig vallen, want daar schiet je zelf ook niets mee op.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:32 schreef Ghettofredje het volgende:
Het is zelfs zo erg, dat ik is op de Wallen heb gezocht naar een meisje die ook bruin lang haar had, en ongeveer haar leeftijd, en toen even naar binnen ben geweest.
Het lijkt net alsof ik alleen maar verliefd kan worden op een soort van haar,
Ik zat is in de bus bij Venlo richting de Floriade, en daar zat een Duits sprekend meisje, die echt precies op mijn ex leek, echt precies..
En op zo'n meisje zou ik zo weer verliefd kunnen worden..
Ik kijk alleen maar naar een meisje, als ze op mijn ex leek, is dit raar? dat ik echt alleen maar verliefd kan worden als ze op mijn ex lijkt?
Daar heb je gelijk aan. en ik wil echt ontzettend erg eraan werken.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Gast. Ik heb ook nog altijd hartpijn van een ex-vriendin, 10+ jaar later elke keer ik eraan terugdenk. Maar wat doe je eraan? ZE WIL U NIET, GET OVER IT AND MOVE THE F**K ON.
Dank je, maar ik ga eerst aan mezelf werken denk ik!quote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef CaptainSparkles het volgende:
Als je weer gaat daten maar weet niet hoe je in contact kan komen nou www.lexa.nl lijkt me wel goed
Ehm beantwoorde liefde is mooierquote:Op maandag 25 juni 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan niet meer van me houden als ik dood ben?
Wat is nu mooier dan eeuwige onbeantwoorde liefde?
Ik help graag mensen die het wel eens moeilijk hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:37 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Dank je, maar ik ga eerst aan mezelf werken denk ik!
Voor dat ik iets kan beginnen met een ander, en over mijn ex heen komen, maar bedankt voor de website!
Nope, dat is niet abnormaal. De meeste mensen vallen op een twee-, maximaal drietal types. Maar het is zeker niet abnormaal als je maar op één type meisje valt.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:32 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik kijk alleen maar naar een meisje, als ze op mijn ex leek, is dit raar? dat ik echt alleen maar verliefd kan worden als ze op mijn ex lijkt?
Persoonlijk zou ik zo'n persoon als jou zoals je hier over komt, ook niet missen..quote:Op maandag 25 juni 2012 11:21 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik begon ontzettend lief, en zij zei: ''Ah heel erg lief van je!!''
Toen ik echter door vroeg of ze mij wel is mist, en dat totaal NIET het geval was, toen was ik zo ontzettend gekwetst, en misschien wou ik op dat moment wel dat ze die pijn wat ik al het hele jaar heb ook voelde, dus dat ik zei dat ik onze gedurende relatie vreemd ben gegaan, en toen later zei ik dat het niet waar was.. en toen zij ze: Nou, dat zeg je heus niet uit het niks, en dan noem je mij een slet, wat ben jij gemeen...
Later geloofde ze wel dat ik het deed uit wanhoop, alleen dat doodverwensen dat haalde ze steeds aan, dus dat vond ze heel erg wat begrijpelijk is, als ze nu aan mij denkt.. is het aan dat, best jammer, maar mijn eigen schuld.
Nee dat gebeurt niet opeens, daarvoor moeten al meerdere dingen zich hebben ontwikkeld. Waarschijnlijk het feit dat jij haar wel vaker uitschold en dat er meerdere ruzies waren.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:24 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Relaties zijn zo raar.. De ene keer lijkt het net, alsof het iemand is.. Die alles voor je over heeft,en echt zo ontzettend veel van je houd, en de anderen dag kan het opeens zo zijn dat ze een heel leven willen zonder je ooit te zien en te missen...
Bedankt echt voor je bericht, ik heb deze even opgeslagen op word, en als het even moeilijk gaat lees ik dit opnieuw, want wat in jou berichtje staat is echt puur inderdaad hoe het is!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:06 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens mij heb je vooral spijt van het schelden omdat je denkt dat je nu minder kans bij haar maakt en niet omdat het eigenlijk te treurig voor woorden is.
Je grijpt je vast aan een mini-strohalm maar eigenlijk is die er niet. Er is geen kans dat ze bij je terugkomt.
Je verschuilt jezelf misschien ook wel een beetje makkelijk achter je autisme en schildert jezelf af als een soort speelbal die totaal afhankelijk is van een ander. Je brengt jezelf daarmee lager dan je in werkelijkheid bent. Ik hoop dat je kunt inzien dat je zelf ook (min of meer) een keuze hebt. de keuze om te accepeteren, te verwerken en verder te gaan met je leven. Dat dat lastig is, zul je mij niet horen ontkennen.
Je lijkt ook bang om los te laten, omdat je dan echt iets afsluit waar je je nog aan vast wil houden. maar het is al al afgesloten en ze heeft de deur al dichtgedaan. Je pijnigt jezelf door je vast te houden aan berichten en foto' s van weleer. En je kunt toch EN de mooie herinneringen koesteren EN tegelijkertijd aanvaarden dat het over is en dat het slechts herinneringen zijn van momenten die niet meer terug gaan komen?
Bovendien bevuil je de herinneringen door je scheldpartijen, voor jezelf en ook zeker voor haar.
Ik heb eens een ex gehad die mij net zo uitschold als jij; tien mails per dag over hoe erg ik wel niet was. Ik walgde steeds meer van hem en weet zeker dat als hij niet zo deed, ik veel positiever op de relatie zou terugkijken dan ik nu doe.
Ik heb ook eens aan de andere kant gestaan en voelde toen dezelfde wanhoop als jij. Ik putte uit elk signaal hoop dat het goed zou komen en had "virenden" die me in die hoop sterkten en zeiden dat hij nog wel terug zou komen. Ook was er iemand in mijn omgeving die mij hard beetpakte,letterlijk door elkaar schudde en zei 'het komt niet meer goed, hij wil je niet meer, laat het gaan". Ik was toen even erg boos op diegene maar later besefte ik dat ik daar zoveel aan heb gehad. En het komt goed, het is al bij zoveel mensen goedgekomen (en dan bedoel ik niet de relatie maar het liefdesverdriet) dus waarom bij jou niet?
Sterkte.
Ja? En dan als je het terugleest? Dan voel je je zeker weer ''even'' goed. Bro dat is niet goed manquote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Bedankt echt voor je bericht, ik heb deze even opgeslagen op word, en als het even moeilijk gaat lees ik dit opnieuw, want wat in jou berichtje staat is echt puur inderdaad hoe het is!
Ditquote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Mishu het volgende:
Ze gaat je niet meer leuk vinden of terug willen, begrijp dat nou. Wat je ook doet of zegt het maakt toch niet uit. Dus je moet verder. En zoek aub hulp want je bent obsessief bezig.
Dit. Het gevoel dat je haar moet loslaten, moet echt uit jezelf komen, anders ga je binnen de kortste keren de fout in. En waarschijnlijk is daar hulp bij nodig, go for it!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja? En dan als je het terugleest? Dan voel je je zeker weer ''even'' goed. Bro dat is niet goed man
Nee. Nooit nog iets beginnen met een ander.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:37 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Voor dat ik iets kan beginnen met een ander-
Haha, misschien dat als TS eerst aan zijn agressie werkt, dat hij dan juist wel een lief vriendje kan zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef VenenumVirginis het volgende:
[..]
Nee. Nooit nog iets beginnen met een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |