Raar he, zo werkt het levenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:24 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Relaties zijn zo raar.. De ene keer lijkt het net, alsof het iemand is.. Die alles voor je over heeft,en echt zo ontzettend veel van je houd, en de anderen dag kan het opeens zo zijn dat ze een heel leven willen zonder je ooit te zien en te missen...
In dit geval komen die alleen maar dicht bij elkaar in de buurt wanneer TS het straatverbod schendtquote:
Ik volg niet echt waarom dat "niemand zal je missen" er bij moet staan..quote:Op maandag 25 juni 2012 20:41 schreef dark.passenger het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand zal je missen
Dit dus. Als je überhaupt nog iets om haar geeft laat je haar met rust.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Mishu het volgende:
Ze gaat je niet meer leuk vinden of terug willen, begrijp dat nou. Wat je ook doet of zegt het maakt toch niet uit. Dus je moet verder. En zoek aub hulp want je bent obsessief bezig.
Nou, gezien de manier waarop je haar hebt behandeld..quote:Op zondag 24 juni 2012 19:29 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Het doet mij verschrikkelijk veel pijn, ik snap niet hoe zij mij kan vergeten en ik nog zo erg in deze ellende zit, ik kan dit gewoon echt niet begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |