SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja ik dacht alquote:Op zondag 24 juni 2012 17:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kwam 'm gewoon tegen. Geen reactie op die post hoor.
Jij kan wel wat met een pretty huge penis ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan wel php. Al ben ik wel roesig, want ik heb daar al 2 jaar niets mee gedaan.
Whut?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pringles had het volgens mij niet eens door
Kan nooit een goeie verzinnen, dus mocht Michhas nieuwe openen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles denkt nog steeds na over een goede TT
Ja, dat is de enige maat die ik ooit in mijn handen heb gehad.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij kan wel wat met een pretty huge penis ja.
goeie comebackquote:Op zondag 24 juni 2012 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige maat die ik ooit in mijn handen heb gehad.
dit ja
zo'n 83x ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
Check de 2e top comment, die moet je eens een paar keer expanden. Tering...
Ok. Ik werk er ook alleen maar mee icm WordPress, maar voor een nieuw project heb ik het echt nodig. Vraag me alleen af op welke manier ik het moet aanpakken. HTML heb ik eigenlijk ook gewoon onder de knie gekregen door trail and errorquote:Op zondag 24 juni 2012 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan wel php. Al ben ik wel roesig, want ik heb daar al 2 jaar niets mee gedaan.
Wa moe je weten?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok. Ik werk er ook alleen maar mee icm WordPress, maar voor een nieuw project heb ik het echt nodig. Vraag me alleen af op welke manier ik het moet aanpakken. HTML heb ik eigenlijk ook gewoon onder de knie gekregen door trail and error
Dit dan ook gewoon via trail en error?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok. Ik werk er ook alleen maar mee icm WordPress, maar voor een nieuw project heb ik het echt nodig. Vraag me alleen af op welke manier ik het moet aanpakken. HTML heb ik eigenlijk ook gewoon onder de knie gekregen door trail and error
Tutorials. En als je niet kan programmeren daar ook de basis van leren.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Beste manier is dat trial and errorquote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Als je een goeie tut volgt, waarmee je iets maakt wat je nodig hebt, leer je het veel sneller.quote:
quote:
Probleem is alleen dat je nooit een tutorial gaat vinden als je iets volledig zelf gaat maken, dan moet je kleine deeltjes uit tutorials halen, en dan is het nog trial and error.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Als je een goeie tut volgt, waarmee je iets maakt wat je nodig hebt, leer je het veel sneller.
Gelukkig bestaan dingen bij programmeren ook uit kleine deeltjes.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je nooit een tutorial gaat vinden als je iets volledig zelf gaat maken, dan moet je kleine deeltjes uit tutorials halen, en dan is het nog trial and error.
Ja, en gelukkig sluiten al die kleine deeltjes altijd perfect op elkaar aanquote:Op zondag 24 juni 2012 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan dingen bij programmeren ook uit kleine deeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |