Hoi allemaal,
ik lees al een eeuwigheid mee op fok, maar nog nooit een account aangemaakt.
Maar nu ik zelf toch met een vraag zit, toch maar gedaan.
Sinds een paar maanden terug heb ik weer contact met mijn ex van zo'n 3 jaar geleden.
We hebben niet lang wat met elkaar gehad, maar het was wel erg leuk, de klik was er enorm.
De reden dat het uit ging was omdat hij "zijn wilde haren nog niet kwijt was"
Meer details kreeg ik er niet uit, maar ik denk dat we allemaal wel weten wat hij daarmee bedoelde.
Ik was uiteraard niet blij, en hij is eigenlijk altijd in mijn hoofd gebleven, en heb altijd gemerkt dat ik wel een zwak voor hem zou blijven hebben.
Nu dus weer contact met hem, weer afgesproken met elkaar en voor ik het wist waren we weer aan het zoenen.
Hij keek toen aardig verliefd en zei dat hij het gemist had.
Ik wist niet zo goed hoe ik het moest opvatten.
Paar uur later hadden we sex, waarschijnlijk het stomste wat je kan doen, maar voor alsnog geen spijt van gehad.
Veel contact gehad via facebook en whatsapp, en telkens wat wisselende signalen van hem gehad. En van de week is hij weer geweest en blijven slapen.
De ene keer lijkt hij weer verliefd te zijn en de andere keer ook weer niet (ik zelf ben at the moment niet verliefd ofzo, wel de lusten niet de lasten zoals het er nu naar uit ziet)
Maar ik neem toch aan dat als hij het ook alleen maar voor de seks doet, hij niet in bed handjes wil vasthouden, of een tijdje wil knuffelen, een arm om me heen slaat op de bank.
M'n middel even vastpakt als ik kook en me een kus geeft.
Telkens als ik vragen stel in die richting, of een opmerking krijg ik een vage reactie.
Wat ik al eerder zei, ik vind het verder niet erg, ik vind het wel gezellig zo en ben ook niet uit op een relatie.
Maar het zou zo fijn zijn als ik wist waar hij nou op uit was, zodat we beiden weten waar we aan toe zijn.
De volgende keer dat we weer bij elkaar zijn wil ik het denk ik wel vragen, maar als jullie nog wat tips/adviezen of opmerkingen hebben, graag.
Sorry als het onduidelijk is trouwens, weet niet zo goed hoe ik het nog duidelijker kan verwoorden atm.
Oh, en we zijn beiden 23.
Relatie had toen ook wel wat obstakels trouwens, hij werkt bij de NS zeer onregelmatig, speelt in een bandje, en heeft Christelijke ouders die niet stonden te springen op een niet-gelovige schoondochter.
Bedankt voor het lezen!