Jij denkt dat je vriend gek isquote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik mijn collega erg leuk vind, maar mijn gevoelens voor mijn vriend zijn!
Hij kan er normaal over praten, toch? Waarom is de collega wel een probleem en al haar andere mannelijke vrienden niet?quote:
Hoe is ze nu niet open dan? Hij kan het zelf ook allemaal aangeven toch? Hij zou het zelf moeten aangeven, zelfs.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef duracellkonijntje het volgende:
Je vriend zit er waarschijnlijk mee omdat jij je collega op een regelmatige basis ziet en de rest van je vrienden wat meer ad hoc. Je moet er gewoon open over zijn, vragen waarom hij het niks vindt.
Dit wil ik ook wel weten.quote:Wat bedoel je precies met dat je hem 'erg leuk' vindt?
Dat klopt, hij moet er ook zelf mee komen, maar zo zit nou eenmaal niet iedereen in elkaar. Ben zelf ook zo'n type die een beetje gepushed moet worden als het om praten gaat en ik werk er dan ook hard aan om zelf steeds meer met dingen die me dwarszitten op de proppen te komen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is ze nu niet open dan? Hij kan het zelf ook allemaal aangeven toch? Hij zou het zelf moeten aangeven, zelfs.
Ik maak er geen geheim van en ik mag niet in zijn mobiel kijken, maar hij wel in de mijne... ik ben beter te checken dan hij is.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:08 schreef Arriviste het volgende:
En als je de situatie nou eens omdraait? Jij staat in zijn schoenen en hij in die van jou. Hoe zou je er dan tegenaan kijken?
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Ik maak er geen geheim van en ik mag niet in zijn mobiel kijken, maar hij wel in de mijne... ik ben beter te checken dan hij is.
Idd... Niks aan de hand, maar met zo'n opmerking creeer je gewoon ellende, hoe zeer die er ook niet hoeft te zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef duracellkonijntje het volgende:
Wat bedoel je precies met dat je hem 'erg leuk' vindt?
Ik kan goed met hem opschieten, praten, hij is grappig en we hebben gewoon veel lol samen tijdens werk.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef duracellkonijntje het volgende:
Je vriend zit er waarschijnlijk mee omdat jij je collega op een regelmatige basis ziet en de rest van je vrienden wat meer ad hoc. Je moet er gewoon open over zijn, vragen waarom hij het niks vindt.
Wat bedoel je precies met dat je hem 'erg leuk' vindt?
Ik zie het probleem al.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Ik kan goed met hem opschieten, praten, hij is grappig en we hebben gewoon veel lol samen tijdens werk.
Mensen zeggen zelfs dat ik nu veel meer open ben naar mensen...
Hij neemt zijn mobiel altijd overal mee naartoe, zelfs naar de wc of douche. Maar ik vertrouw hem, dus hij zal vast met andere meiden whatsappen, maar hoef niet te weten wat.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef zarGon het volgende:
Waarom mag je niet in zijn mobiel kijken? Ik bedoel, ook niet als je het vraagt?.
Ik heb maar vmbo-t. Naar een ander bedrijf is geen keuze voor mij met zo;n lage opleiding.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef RonnieHansen het volgende:
Je kunt zelf een hoop doen door er voor te zorgen dat je vriend het belangrijkste is voor jou. Dit is ook een vreemde situatie. Jullie zijn collega's maar werken niet samen. Indirect heeft hij toch door wat er allemaal gaande is tussen jou en je collega zonder dat er wat gaande is. Omdat je vriend er zo dicht op zit kan hij bepaalde dingen anders gaan zien dan ze in werkelijkheid zijn. Als één van jullie bij een ander bedrijf zou werken zou dat een hoop ellende schelen. Dat is de makkelijkste weg maar jullie moeten er zo ook uit kunnen komen.
Als hij altijd dingen met haar alleen zou gaan doen, zonder mij te betrekken zou ik het ook niet leuk vinden. Maar ik vraag altijd of hij mee gaat... ik zou nooit gaan zonder hem te vragen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:26 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel.
Hoe zou jij het vinden als hij op regelmatige basis met een vrouwelijke collega omgaat die hij erg leuk vindt? Ik zeg niet dat hij het op een goede manier aanpakt, maar ik kan wel enigszins begrijpen waarom hij het niet leuk vindt.
Maar wat ie wil horen is dat je je collega niet leuk vindt op die manierquote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Als hij altijd dingen met haar alleen zou gaan doen, zonder mij te betrekken zou ik het ook niet leuk vinden. Maar ik vraag altijd of hij mee gaat... ik zou nooit gaan zonder hem te vragen.
Je kunt je ook afvragen of het wel zo gezellig is met een volstrekt onbekende tussen de werkgrapjes.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:49 schreef aami325 het volgende:
Ik vind hem een zeurpiet. Zeker omdat je hem er bij probeert te betrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |