abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113316770
Hallo,

Ik weet niet precies waar ik moet beginnen:

Ik heb al een tijdje een relatie met een jongen ( 4 maanden ).

Hij is een werknemer van mijn stiefvaders bedrijf, en we hebben elkaar ook via mijn stiefvader leren kennen. We gaan nu zo'n 4 maanden met elkaar, maar kennen elkaar al wat langer.

Omdat mijn school bijna eindigt ( wachten op de laatste resultaten ) heeft mijn stiefvader een baan aangeboden in zijn bedrijf. Ik was helemaal blij en mijn vriend ook!

Nu gaat het om een nieuw product en dit betekent dat ik op een andere afdeling dan mijn vriend kom te zitten. Ik heb ook al kennis gemaakt met mijn nieuwe collega waar ik de verkoop mee moet gaan doen. Een aardige jongen en we kunnen goed met elkaar opschieten, dit vind ik erg belangrijk, want ik ga dan ook met plezier naar mijn werk!

In het begin konden mijn vriend en mijn collega goed met elkaar opschieten. Hebben nog samen voetbal gekeken, uit eten geweest en hun zijn een paar wat wezen drinken zonder mij.

Nou niks aan de hand, dacht ik! Nu dat ik steeds meer tijd met mijn collega doorbreng reageert mijn vriend steeds raarder en afstandelijker. Best gek, want al mijn vrienden zijn ook mannen en hier heeft hij geen problemen mee. Als ik met mijn vrienden bel is het ook geen probleem, maar met mijn collega is het direct meeluisteren, terwijl ik hier nooit een geheim van maak. Ik ga niet stiekem in een hoekje bellen zoals hij.

Nu waren we vrijdag op kantoor en ging mijn vriend eerder weg met de vraag of ik mee ging. Ik zei dat we eerst iets af moesten maken en dat ik mijn collega mee zou rijden: als hij op dat moment weg zou gaan. Nou, goed volgens hem en ik zie je later zei hij. Na een uurtje waren we klaar en vroeg mijn collega of ik wat wou drinken. Nou dat vond ik wel leuk want we hadden ook een leuke dag gehad! Ik vroeg mijn vriend om mee te gaan via whatsapp maar hij wou niet mee was zijn antwoord.

Toen mijn collega me naar huis had gebracht en ik mijn vriend vroeg wanneer hij me op kwam halen voor het weekend is hij al aan het chagrijnen over het feit dat ik wat ben wezen drinken en we zoveel tijd samen doorbrengen.....

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik mijn collega erg leuk vind, maar mijn gevoelens voor mijn vriend zijn!

Ga ik te ver of is hij te jaloers ? Want hij wil er ook niet over praten....
pi_113316891
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik mijn collega erg leuk vind, maar mijn gevoelens voor mijn vriend zijn!

Jij denkt dat je vriend gek is :')
pi_113316954
Je bent er inderdaad open en eerlijk over. Je vraagt je vriend zelfs mee. Hij zegt er verder niets over (geeft niet aan als hij iets niet wil) en wil er verder ook niet over praten. Ja, dan kun je moeilijk weten wat hij nou wél wil. Zelfs als je te ver zou gaan, zou hij dat op z'n minst kunnen aangeven en met je bespreken.

Hij moet leren praten met je.
pi_113317001
En als je de situatie nou eens omdraait? Jij staat in zijn schoenen en hij in die van jou. Hoe zou je er dan tegenaan kijken?
pi_113317012
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Jij denkt dat je vriend gek is :')
Hij kan er normaal over praten, toch? Waarom is de collega wel een probleem en al haar andere mannelijke vrienden niet?
  zondag 24 juni 2012 @ 16:12:28 #6
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_113317194
Je vriend zit er waarschijnlijk mee omdat jij je collega op een regelmatige basis ziet en de rest van je vrienden wat meer ad hoc. Je moet er gewoon open over zijn, vragen waarom hij het niks vindt.

Wat bedoel je precies met dat je hem 'erg leuk' vindt?
Ignorance is bliss
pi_113317344
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef duracellkonijntje het volgende:
Je vriend zit er waarschijnlijk mee omdat jij je collega op een regelmatige basis ziet en de rest van je vrienden wat meer ad hoc. Je moet er gewoon open over zijn, vragen waarom hij het niks vindt.
Hoe is ze nu niet open dan? Hij kan het zelf ook allemaal aangeven toch? Hij zou het zelf moeten aangeven, zelfs.
quote:
Dit wil ik ook wel weten.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:17:41 #8
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_113317437
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe is ze nu niet open dan? Hij kan het zelf ook allemaal aangeven toch? Hij zou het zelf moeten aangeven, zelfs.
Dat klopt, hij moet er ook zelf mee komen, maar zo zit nou eenmaal niet iedereen in elkaar. Ben zelf ook zo'n type die een beetje gepushed moet worden als het om praten gaat en ik werk er dan ook hard aan om zelf steeds meer met dingen die me dwarszitten op de proppen te komen. ;)
Ignorance is bliss
pi_113317485
Ik zou de kant van je vriendje ook wel eens willen lezen. Volgens mij komt daar een heel ander verhaal uit :').
Who motivates the motivator?
pi_113317665
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:08 schreef Arriviste het volgende:
En als je de situatie nou eens omdraait? Jij staat in zijn schoenen en hij in die van jou. Hoe zou je er dan tegenaan kijken?
Ik maak er geen geheim van en ik mag niet in zijn mobiel kijken, maar hij wel in de mijne... ik ben beter te checken dan hij is.
pi_113317757
Waarom mag je niet in zijn mobiel kijken? Ik bedoel, ook niet als je het vraagt? :P.
pi_113317771
Je kunt zelf een hoop doen door er voor te zorgen dat je vriend het belangrijkste is voor jou. Dit is ook een vreemde situatie. Jullie zijn collega's maar werken niet samen. Indirect heeft hij toch door wat er allemaal gaande is tussen jou en je collega zonder dat er wat gaande is. Omdat je vriend er zo dicht op zit kan hij bepaalde dingen anders gaan zien dan ze in werkelijkheid zijn. Als één van jullie bij een ander bedrijf zou werken zou dat een hoop ellende schelen. Dat is de makkelijkste weg maar jullie moeten er zo ook uit kunnen komen.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_113317793
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:

[..]

Ik maak er geen geheim van en ik mag niet in zijn mobiel kijken, maar hij wel in de mijne... ik ben beter te checken dan hij is.
Dat is niet wat ik bedoel.

Hoe zou jij het vinden als hij op regelmatige basis met een vrouwelijke collega omgaat die hij erg leuk vindt? Ik zeg niet dat hij het op een goede manier aanpakt, maar ik kan wel enigszins begrijpen waarom hij het niet leuk vindt.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:26:17 #14
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113317811
quote:

Idd... Niks aan de hand, maar met zo'n opmerking creeer je gewoon ellende, hoe zeer die er ook niet hoeft te zijn :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113317861
quote:

Ik kan goed met hem opschieten, praten, hij is grappig en we hebben gewoon veel lol samen tijdens werk.

Mensen zeggen zelfs dat ik nu veel meer open ben naar mensen...
  zondag 24 juni 2012 @ 16:29:55 #16
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113317988
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:

[..]

Ik kan goed met hem opschieten, praten, hij is grappig en we hebben gewoon veel lol samen tijdens werk.

Mensen zeggen zelfs dat ik nu veel meer open ben naar mensen...
Ik zie het probleem al.

Als je niet duidelijk kunt zeggen dat je hem volstrekt oninteressant vindt op die manier dan kun je het wel shaken denk ik met je relatie.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113318013
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef zarGon het volgende:
Waarom mag je niet in zijn mobiel kijken? Ik bedoel, ook niet als je het vraagt? :P.
Hij neemt zijn mobiel altijd overal mee naartoe, zelfs naar de wc of douche. Maar ik vertrouw hem, dus hij zal vast met andere meiden whatsappen, maar hoef niet te weten wat.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef RonnieHansen het volgende:
Je kunt zelf een hoop doen door er voor te zorgen dat je vriend het belangrijkste is voor jou. Dit is ook een vreemde situatie. Jullie zijn collega's maar werken niet samen. Indirect heeft hij toch door wat er allemaal gaande is tussen jou en je collega zonder dat er wat gaande is. Omdat je vriend er zo dicht op zit kan hij bepaalde dingen anders gaan zien dan ze in werkelijkheid zijn. Als één van jullie bij een ander bedrijf zou werken zou dat een hoop ellende schelen. Dat is de makkelijkste weg maar jullie moeten er zo ook uit kunnen komen.
Ik heb maar vmbo-t. Naar een ander bedrijf is geen keuze voor mij met zo;n lage opleiding.
pi_113318191
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:26 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik bedoel.

Hoe zou jij het vinden als hij op regelmatige basis met een vrouwelijke collega omgaat die hij erg leuk vindt? Ik zeg niet dat hij het op een goede manier aanpakt, maar ik kan wel enigszins begrijpen waarom hij het niet leuk vindt.
Als hij altijd dingen met haar alleen zou gaan doen, zonder mij te betrekken zou ik het ook niet leuk vinden. Maar ik vraag altijd of hij mee gaat... ik zou nooit gaan zonder hem te vragen.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:35:49 #19
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113318273
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:

[..]

Als hij altijd dingen met haar alleen zou gaan doen, zonder mij te betrekken zou ik het ook niet leuk vinden. Maar ik vraag altijd of hij mee gaat... ik zou nooit gaan zonder hem te vragen.
Maar wat ie wil horen is dat je je collega niet leuk vindt op die manier :)
pi_113318532
In elkaars telefoon kijken :')
  zondag 24 juni 2012 @ 16:46:07 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_113318760
Klinkt als een jaloezietje van zijn kant inderdaad. Mannen doen vaak wel stoer, maar meestal zijn het gewoon wijven. Alleen doen we liever alsof dat niet zo is. Daarom praat hij er ook zo moeilijk over, want toegeven dat hij jaloers is, dat is natuurlijk eerverlies.

Het klinkt alsof jij er wat relaxter in staat. Wat kan jij doen: het bespreekbaar maken. En als hij gevoelig lijkt voor bepaalde woordkeus ("ik vind m'n collega errrrg leuk"), misschien daar voor nu een beetje voorzichtig mee zijn tot hij wat meer is gewend aan het idee en niet meer zo jaloers is. Want meestal ebt dat ook wel weer weg. Niet al te veel op je tenen gaan lopen, dan word je een soort nepversie van jezelf in de relatie.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_113318910
Ik vind hem een zeurpiet. Zeker omdat je hem er bij probeert te betrekken.
pi_113320168
Tsja, ik snap hem wel. TS zou niet bepaald de eerste zijn die als gebondene in een affaire terecht komt met een collega. Ik vind het ook een beetje overdreven om met een collega waar je al 40 uur per week mee werkt (neem ik aan) na het werk ook nog eens wat te gaan drinken. Ik zou dat ook niet helemaal jofel vinden, maar wie weet is dat volledig onterecht. Moeilijk te zeggen, maar blij zou ik er zeer zeker niet mee zijn, enige argwaan zijnerzijds is misschien wel op zijn plaats.
pi_113321955
Als er spanning is tussen jou en je collega, of als je met hem wel een beschuitje zou kunnen eten, merkt je vriend dat.

Gewoon even meer bevestiging geven en hem duidelijker maken waarom je wel iets voor hem voelt en niet voor je collega.

En doe iets aan die ongelijkwaardigheid, anders kan het je gaan irriteren. Of je kijkt beide in elkaars mobiel, of niet. Of het is voor beiden oke om met mensen van het andere geslacht wat te gaan drinken zonder je geliefde, of niet.
Raak en plezierig.
  zondag 24 juni 2012 @ 17:59:20 #25
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113322111
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:49 schreef aami325 het volgende:
Ik vind hem een zeurpiet. Zeker omdat je hem er bij probeert te betrekken.
Je kunt je ook afvragen of het wel zo gezellig is met een volstrekt onbekende tussen de werkgrapjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')