SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 18-10-2011 t/m 31-12-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso Xbox.
PS3 is voor mensen met kleine piemels of die hun kindertijd niet ontgroeid zijn.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso Xbox.
PS3 is voor mensen met kleine piemels of die hun kindertijd niet ontgroeid zijn.
Jawel, je keek.![]()
Plaatje doet het niet.quote:Ik begon met Super Ninendo (SNES), daarna PS1, maar toen die 1e Xbox uitkwam alleen maar dat nogquote:Op zondag 24 juni 2012 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ermee opgegroeid, begon met de PS1..
Xbox 360
. Ontkennen dat alleen al de online experience ultiem is op de Xbox
.
![]()
XBL is wel baas ja, maar PSN is gratis.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.
[..]
Ik begon met Super Ninendo (SNES), daarna PS1, maar toen die 1e Xbox uitkwam alleen maar dat nog.
Xbox 360
. Ontkennen dat alleen al de online experience ultiem is op de Xbox
.
Ik had zelfs de Pikachu edition.quote:
If not now, then when.![]()
Nou nou, Xbox Live ¤35 per jaarquote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
XBL is wel baas ja, maar PSN is gratis.. Dat is precies ¤0,10 per dag
. Zo scheidt je wel het kaf van het koren
. Voor de meerwaarde betaal ik dat graag.
Nou nouquote:.
![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Heb jij geen vierkante ogen van al die series en films kijken?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind dat echt zo'n baas in series![]()
![]()
Noujaaaa segquote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij geen vierkante ogen van al die series en films kijken?![]()
hahahaahahha wat is deze. Kom maar nog een keer.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had iets in mijn oog man, je zag me toch stilstaan.Deathlift or Die.![]()
Heb je "Ja" aangeklikt?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hahahaahahha wat is deze. Kom maar nog een keer.If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: