Mjah hoeft ook niet per se maar ja soms spookt het wel ff door mijn hoofd.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Ik ga toch ook nog steeds naar mijn ex in Amersfoort
Tis raar... Eerlijk waar...quote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou had t vorig jaar ook, kwam iemand tegen, jaren niet gezien en zei toen dat we wel een keer bij zouden kletsen .. kreeg echt de volgdne dag al een sms of ik savonds kon... kreeg wel beetje de kriebels van. ook al kwam t bijkletsen vanaf mijn kant, betekend niet dak volgende dag al moet afspreken(alsof ik t zelf eerst ff moet verwerken ofzo
)
Het is toch altijd handig om je eigen kansen in te schatten.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm..
Toch iets waar je jezelf overheen moet gaan zetten... Over afwijzing nadenken maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf om iemand aan te spreken overigens.
snap je wel hoor... december is nog zo ver weg... en zoveel onzekerheden. maar aan de andere kant, als hij zoiets op "lange termijn" wil plannen, is hij blijkbaar toch el serieus bezig, das goed toch!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah hoeft ook niet per se maar ja soms spookt het wel ff door mijn hoofd.
En dan krijg ik weer een lief appje en dan is die hele gedachte weer weg
Er is een verschil tussen wanhopig zijn en wanhopig overkomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De enige goede oplossing is eigenlijk totaal niet wanhopig zijn.
True. Maar hoe langer het zich heeft opgestapeld, hoe lastiger dat wordt. Maar erkenning is stap 1 en ik probeer er wel aan te werkenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm..
Toch iets waar je jezelf overheen moet gaan zetten... Over afwijzing nadenken maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf om iemand aan te spreken overigens.
Nee. Het wordt niet gemakkelijker. In tegendeel. Misschien dat dat per persoon verschilt, maar voor mij werkt het echt andersquote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het wordt makkelijker naarmate het vaker gebeurd. Misschien is dat een troost.
RIP aan de nabestaandenquote:
Dat is het nadeel van smsjes, je kunt een berichtje zo verkeerd opvatten.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wanhopig zijn en wanhopig overkomen.
Vrouwen zijn tegenwoordig zo vol van zichzelf dat ze al snel denken dat een man wanhopig is ook al vraagt hij heel onschuldig of ze wat willen gaan drinken.
Kan ik ook de interactie leiden waarna zij mee gaat naar de wc en me vervolgens over haar vriendinnen aftrekt?quote:
Dat heeft niks te maken met de tijdspan van je sms'je.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De enige goede oplossing is eigenlijk totaal niet wanhopig zijn.
Als de gevoelens er nog zijn wel jaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige wat af en toe door mijn hoofd spookt nu is het feit dat dateding en ik in december naar een musical gaan.
Zou niet leuk zijn als het hele genieten dan al voorbij is. Dan krijg je een nogal awkward avondje musical namelijk.
Ja wel naarmate je ouder leer je beter dingen relativerenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
True. Maar hoe langer het zich heeft opgestapeld, hoe lastiger dat wordt. Maar erkenning is stap 1 en ik probeer er wel aan te werken
[..]
Nee. Het wordt niet gemakkelijker. In tegendeel. Misschien dat dat per persoon verschilt, maar voor mij werkt het echt anders
En mijn ego is net zo dun als een anorexiapatient.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, is pijnlijk voor je ego![]()
Maar ja niets aan te doen
Lol die kaarten had hij gekocht op dag 1 van het hele mee/date gebeurenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snap je wel hoor... december is nog zo ver weg... en zoveel onzekerheden. maar aan de andere kant, als hij zoiets op "lange termijn" wil plannen, is hij blijkbaar toch el serieus bezig, das goed toch!
Thnxquote:
Jup synchroniseren lukt ook niet.. dus dat is zeker RIPquote:
Ik vind het steeds pijnlijker worden voor de ander eigenlijk, ook al hebben ze het van zichzelf niet doorquote:Op zondag 24 juni 2012 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, is pijnlijk voor je ego![]()
Maar ja niets aan te doen
Gelukkig is je penis dat nietquote:Op zondag 24 juni 2012 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
En mijn ego is net zo dun als een anorexiapatient.
Geen idee, het is allemaal zo'n grijs gebied dat smsen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met de tijdspan van je sms'je.
Vervelendquote:Op zondag 24 juni 2012 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Jup synchroniseren lukt ook niet.. dus dat is zeker RIP![]()
maar hopen dat er nog garantie op zit..
Dat doe jij dus niet door erover na te denken en niet te geloven in de eerste gedachte die jou binnenschiet...quote:Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch altijd handig om je eigen kansen in te schatten.
Hoeft niet perse dat serieus zijn en met lange termijn plannenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snap je wel hoor... december is nog zo ver weg... en zoveel onzekerheden. maar aan de andere kant, als hij zoiets op "lange termijn" wil plannen, is hij blijkbaar toch el serieus bezig, das goed toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |