Of dat je achteraf denkt oh dat was niet zo handigquote:Op zondag 24 juni 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie wel waar ik beland
Dit dusquote:Op zondag 24 juni 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie wel waar ik beland
Je was te snel met je smsjes. Daardoor kwam je wanhopig over en dat kan een afknapper zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt het nu wel op, maargoed.... Ik probeer nu te zeggen dat nadenken wel eens goed kan zijn omdat de fout wel eens bij jezelf zou kunnen liggen.
Hahaha heerlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je dan 9 van de 10 keer tot de conclusie komt dat je plan niet zo geniaal is als gedacht.
Lekker boeiend, doe het gewoon, jammer dan dat je op je bek gaatquote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je dan 9 van de 10 keer tot de conclusie komt dat je plan niet zo geniaal is als gedacht.
Oh dan houd ik er nu over op okquote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer met angst te maken... Dat is een veel spiritueler dillema.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
nog geen 40... weet haar exacte leeftijd niet... maar t was zo raar, ze ging met de trein naar haar broer. had trein kaartje gekocht, trein komt er aan, zet haar tas neer en loopt zo onder de trein. niemand weet nog of t opzet/zelfmoord was of een ongeluk. ze had al mensen uitgenodigd voor haar verjaardag enzo, was dus helemaal niet bezig met zelfmoord.
zullen ook wel nooit antwoord krijgen denk ik, zo zielig voo mn tante ook, want daar was ze net geweest voor haar verjaardagsplannen enzo
Dit dus. Gewoon genieten van vandaag en wat morgen ons gaat brengen zien we welquote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Mensen die vooruit denken en shit, mensen die teveel nadenken, allemaal eenwaard
Niks aan toe te voegenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon genieten van vandaag en wat morgen ons gaat brengen zien we wel
Afwijzing. Ik trek dat heel slecht.quote:
Yeah, misschien.... Je weet het niet, maar blijkbaar kunnen mensen de vraag om iets te drinken linken aan een wanhopig persoon als die ''snel'' komt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was te snel met je smsjes. Daardoor kwam je wanhopig over en dat kan een afknapper zijn.
Ik ken weinig tot geen mensen die op een afwijzing kicken, maarja heb wel altijd iets van tja lekker boeiendquote:
I second that.quote:
nou had t vorig jaar ook, kwam iemand tegen, jaren niet gezien en zei toen dat we wel een keer bij zouden kletsen .. kreeg echt de volgdne dag al een sms of ik savonds kon... kreeg wel beetje de kriebels van. ook al kwam t bijkletsen vanaf mijn kant, betekend niet dak volgende dag al moet afsprekenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah, misschien.... Je weet het niet, maar blijkbaar kunnen mensen de vraag om iets te drinken linken aan een wanhopig persoon als die ''snel'' komt.
Ehm..quote:
Het enige wat af en toe door mijn hoofd spookt nu is het feit dat dateding en ik in december naar een musical gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen
Ik word ook moe van mensen die zeggen ja maar over 3 maanden kan het anders zijn, ja jammer dan maar je kan het dan wel 3 maanden nog leuk hebben
Ach het wordt makkelijker naarmate het vaker gebeurd. Misschien is dat een troost.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I second that.
Kijk, je kan niet altijd mazzel hebben, that's life. Maar als je altijd achter het net vist dan hou je op een gegeven moment op met vissen, al dan niet bewust
Hoezoquote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige wat af en toe door mijn hoofd spookt nu is het feit dat dateding en ik in december naar een musical gaan.
Zou niet leuk zijn als het hele genieten dan al voorbij is. Dan krijg je een nogal awkward avondje musical namelijk.
De enige goede oplossing is eigenlijk totaal niet wanhopig zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was te snel met je smsjes. Daardoor kwam je wanhopig over en dat kan een afknapper zijn.
Yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |