Gecondoleerdquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef marbasnarf het volgende:
hellow !!
hoor net dat ik dinsdag een begrafenis heb, mn nicht is donderdag overleden en wordt begraven op haar verjaardag... zo triest
Je kunt niet verwachten dat de uitkomst veranderd als je steeds hetzelfde doet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij moeten jullie allemaal niet zoveel nadenken
Wat wel gek is, het is me een aantal keer -wel- gelukt om te flirten...met succes!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep, er zit niets anders op. Alsof je leert schaatsen en telkens valt op het begin. Je staat steeds langer op het ijs = de interacties worden steeds langer. Daarna kan je een rondje draaien = haar telefoonnummer vragen etc.
Maar dat kan ik niet eens. Ik denk altijd na over de consequenties.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij moeten jullie allemaal niet zoveel nadenken
Dus volgens jou zijn alle vrouwen precies hetzelfde en zal elke vrouw op precies dezelfde manier reageren jou en jouw acties?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat de uitkomst veranderd als je steeds hetzelfde doet.
Haha, gezellig zeker, wel snelquote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelliggewoon blijven hier het is hier gezellig
waarom denk je daar over na?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet eens. Ik denk altijd na over de consequenties.
Damnquote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
nog geen 40... weet haar exacte leeftijd niet... maar t was zo raar, ze ging met de trein naar haar broer. had trein kaartje gekocht, trein komt er aan, zet haar tas neer en loopt zo onder de trein. niemand weet nog of t opzet/zelfmoord was of een ongeluk. ze had al mensen uitgenodigd voor haar verjaardag enzo, was dus helemaal niet bezig met zelfmoord.
zullen ook wel nooit antwoord krijgen denk ik, zo zielig voo mn tante ook, want daar was ze net geweest voor haar verjaardagsplannen enzo
Dat is zo. Maar er allerlei theorieen op los laten zet blijkbaar ook geen zoden aan de dijkquote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat de uitkomst veranderd als je steeds hetzelfde doet.
Herkenbaar hoor, soms gaat het heel erg goed achter elkaar, en soms weer totaal nietquote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat wel gek is, het is me een aantal keer -wel- gelukt om te flirten...met succes!
Soms loopt het -ineens- allemaal goed, als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
nog geen 40... weet haar exacte leeftijd niet... maar t was zo raar, ze ging met de trein naar haar broer. had trein kaartje gekocht, trein komt er aan, zet haar tas neer en loopt zo onder de trein. niemand weet nog of t opzet/zelfmoord was of een ongeluk. ze had al mensen uitgenodigd voor haar verjaardag enzo, was dus helemaal niet bezig met zelfmoord.
zullen ook wel nooit antwoord krijgen denk ik, zo zielig voo mn tante ook, want daar was ze net geweest voor haar verjaardagsplannen enzo
Ja beetje wel jaquote:
Oh dat is heftig zeg!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
Shit man.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef marbasnarf het volgende:
Nee, daar lijkt het nu wel op, maargoed.... Ik probeer nu te zeggen dat nadenken wel eens goed kan zijn omdat de fout wel eens bij jezelf zou kunnen liggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus volgens jou zijn alle vrouwen precies hetzelfde en zal elke vrouw op precies dezelfde manier reageren jou en jouw acties?
Waar ben je bang voor?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
tnx allemaal..quote:Op zondag 24 juni 2012 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit man.
Maar goeie kans dat je er nooit achter zult komen. Misschien waren er videobewakingsbeelden gemaakt?
Gecondoleerd Snarf
Ik niet. Ik zie wel waar ik belandquote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga daar maar van uit. One-trick-horse.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef dawg het volgende:
firefly weer hier met zijn idiote propaganda?
Niets mis met zelfreflectie inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 14:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt het nu wel op, maargoed.... Ik probeer nu te zeggen dat nadenken wel eens goed kan zijn omdat de fout wel eens bij jezelf zou kunnen liggen.
Omdat je dan 9 van de 10 keer tot de conclusie komt dat je plan niet zo geniaal is als gedacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |