Dit en niet zo miepen, geniet gewoon van de leuke dingen.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:14 schreef RoBo87 het volgende:
En je vraag is wat nu te doen?
Wees eerlijk tegen hem, en vertel waarom je soms afstandelijk bent, en doe het gewoon rustig aan.
Before you jump to conclusions.. mijn vader wilde vroeger scheiden..dat is iets anders dan permanent geen aandacht krijgen.quote:
Dankjewel!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef kodak_ het volgende:
Een ander echt leuk vinden is dus het probleem niet, dat is al een groot voordeel. Het maakt het alleen wel ingewikkeld dat je een bepaalde verwachting hebt die je kennelijk ook waar maakt: tot hier maar niet verder kunnen. Dat botsts. Feitelijk maak je dus onbewust een keuze waar je het niet helemaal mee eens bent. En dat is niet zo gek - iemand erg leuk vinden is iets waar je nauwelijks controle over hebt - maar het beslissen om wel of niet verder te willen gaan is het gewoonlijk wel. Je geeft zelf al aan dat er dingen kunnen spelen die je mogelijk tegenhouden. Emotioneel worden tegen je bewuste gedachten in is een kernmerk dat er iets speelt. En je geeft zelf een concreet voorbeeld waarin je denkt dat het vandaan kan komen - je vader waarin je een herkenning ziet in eerder gedrag.
Goed nieuws: jij bent jij. Als je iets doet is het vast ergens goed voor, zelfs als je het bewust doet. Stukje zelfbehoud. Misschien wil je nog iets, misschien wil je iets juist niet, of allebij. Ik neem aan dat je vader inmiddels minder vaak weg wil - misschien kan je ontdekken wat er voor zorgde waarom dat minder is geworden. Maar nog beter is om het bij jezelf te zoeken: wat zijn de dingen waar je tegenop ziet als je met iemand gaat en wat zijn de voordelen die je hebt als je dat niet doet. En dat even los van emoties - dat een uitting als een reactie op iets wat je ervaart als iets negatiefs of positiefs. Schrijf t op, maak een lijstje, dan heb je een begin. Je hebt het over integer, heb je misschien negatieve ervaringen met andere personen die je bedrogen hebben waardoor je een ander niet makkelijk vertrouwd?
ps: met 22 hoef je je absoluut nog geen zorgen te maken dat je nog geen vaste relatie hebt en als je gemiddeld iedere 4 maanden een date hebt zit je nmm ver boven het gemiddelde wat betreft wederzijds interesse tussen personen. Wat zou het gevolg zijn als je minder ging daten?
Het was maar een dom grapje omdat je de nadruk erop legt met die laatste zin in je OP.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:31 schreef bruni het volgende:
[..]
Before you jump to conclusions.. mijn vader wilde vroeger scheiden..dat is iets anders dan permanent geen aandacht krijgen.
>"These days, people say a woman has daddy issues
when she appears to be seeking attention from men in order to compensate for the
attention she may not have received from her father. When we talk about her
daddy issues, we⤙re generally talking about things like aggressive flirtation,
promiscuity, a tendency toward exhibitionism, and certain emotional
hang-ups."
Dat heb ik allemaal niet, ik heb juist niet de aandacht van mannen nodig om me goed te voelen.. want ik kan juist prima zonder
ja misschien til ik er wel te zwaar aan.. mr het is niet vreemd als je je het gaat afvragen wanneer het systematisch gebeurd..quote:Op zondag 24 juni 2012 12:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het was maar een dom grapje omdat je de nadruk erop legt met die laatste zin in je OP.
Maar de rest meen ik wel, niet zoveel nadenken over alles maar gewoon voor iets gaan.
No offence maar ik vind dit altijd van die non-problemen, eigenlijk is er helemaal niets aan de hand maar je praat jezelf van allerlei problemen aan.
Er is maar 1 manier om dat op te lossen en dat is jezelf een schop onder je kont verkopen en zorgen dat je er anders instaat.
Anders zit je hier over 10 jaar nog mee en dan ben je 32 zonder relatie.
Nee dat is ook niet vreemd maar over analyseren werkt averechts dat merk je nu wel. Kijk gewoon hoe het loopt met die jongen en geniet er een beetje van.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:40 schreef bruni het volgende:
[..]
ja misschien til ik er wel te zwaar aan.. mr het is niet vreemd als je je het gaat afvragen wanneer het systematisch gebeurd..
Herkenbaar.. doe ik ookquote:Op zondag 24 juni 2012 12:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het was maar een dom grapje omdat je de nadruk erop legt met die laatste zin in je OP.
Maar de rest meen ik wel, niet zoveel nadenken over alles maar gewoon voor iets gaan.
No offence maar ik vind dit altijd van die non-problemen, eigenlijk is er helemaal niets aan de hand maar je praat jezelf van allerlei problemen aan.
Er is maar 1 manier om dat op te lossen en dat is jezelf een schop onder je kont verkopen en zorgen dat je er anders instaat.
Anders zit je hier over 10 jaar nog mee en dan ben je 32 zonder relatie.
Het grappige is dat je het ook om kan draaien: stel je moeder wilde nooit bij iemand weg en dat is iets wat je ook denkt te willen. Zou dat dan door haar komen of omdat je een bepaalde manier van denken hebt over wat positief of negatief voor jezelf is?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:40 schreef bruni het volgende:
[..]
ja misschien til ik er wel te zwaar aan.. mr het is niet vreemd als je je het gaat afvragen wanneer het systematisch gebeurd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |