Ik heb met haan toch ook afgesproken in Holly, als je mij vertrouwde hadden we gewoon ff kunnen meeten en een peukje roken.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef amenth het volgende:
[..]
kom Ik niet? Jy ben balhaar man denk je kga afspreke als jy je nie eens ff durf te belle
Hij, volwassen vent van 30 (?) doet dezelfde studie als jij?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat beschuldig jij mij van stalken?Ik ben er wel geïnteresseerd in ja, omdat hij dezelfde studie doet, maar ik ben niet zo'n schaamteloze graver.
Breda ook geen uni.![]()
Nee, ik werk als promovendus. Hij studeert geschiedenis, vandaar zijn interesse.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hij, volwassen vent van 30 (?) doet dezelfde studie als jij?
Hebben ze uberhaupt wel uni's beneden de rivieren?
Ja, hij is inmiddels geen student meer maar zit wel in hetzelfde vakgebied, ik ben net klaar met het eerste jaar van mijn bachelor, althans dat hoop ik. Verder ga ik geen informatie over hem verspreiden, zodat ik anderen op ideeën zou kunnen brengen. De vraag naar het ontrafelen van prive-informatie van een zeer bekende KLB-er als Frank, is immers groot me dunkt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hij, volwassen vent van 30 (?) doet dezelfde studie als jij?
Hebben ze uberhaupt wel uni's beneden de rivieren?
k woon nie eens meer roffa als je al me topics kyk wis je da wel odnertusse fnie dord colijn ben elke dag wel roffa da welquote:
Op het laatst waren er meer mannen dan chimeids en jij dan jongen?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef haan33 het volgende:
Maar fredje, heb jij nog gehosselt dan? Ik heb je gezien met chimeid
Dat is overal zo, daarom is het belagnrijk om meteen aan het begin van de avond een chimeid te scoren. Immers; hoe verder de avond vordert, hoe minder chimeids beschikbaar (wegens al gezette hossel door anderen of verlaten van dancing).quote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Op het laatst waren er meer mannen dan chimeids en jij dan jongen?
Ja, ga jij maar eens lekker de Amsterdam Bijlmer bezoeken.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja Jezus de Haagse markt is de hel op aarde. Dat lijkt geen ghetto, dat IS een ghetto! Maar ga eens gezellig Rotterdam Zuid bezoeken.
Vreemde ervaringen heb jij.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat is overal zo, daarom is het belagnrijk om meteen aan het begin van de avond een chimeid te scoren. Immers; hoe verder de avond vordert, hoe minder chimeids beschikbaar (wegens al gezette hossel door anderen of verlaten van dancing).
wees er dus snel bij ghettofredje, shit is aan.
quote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Nee, ik werd uitgescholden, ik wou hem wel ontmoeten..
Alleen geen telefoonnummer geven, alleen ping.
En toen zei hij dat ik hem belazerde en toen kreeg ik ziektes naar mijn hoofd geslingerd. Dus dat werd hem niet..
Bijlmer is tegenwoordig beter als Schilderswijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar eens lekker de Amsterdam Bijlmer bezoeken.Schatje toch.
Dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bijlmer is tegenwoordig beter als Schilderswijk.
ja man een beetje gezoend net toen jij weg was. Ze wilde me hoofd geven maar toen was ik haar kwijtquote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Op het laatst waren er meer mannen dan chimeids en jij dan jongen?
Groningen wordt ook veeeeelsteveel gehypt heurquote:Op zondag 24 juni 2012 08:55 schreef Etsu het volgende:
Positief zijn over Rotterdam
Gewoon Groningen
Typisch Amenth is dat jaquote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Nee, ik werd uitgescholden, ik wou hem wel ontmoeten..
Alleen geen telefoonnummer geven, alleen ping.
En toen zei hij dat ik hem belazerde en toen kreeg ik ziektes naar mijn hoofd geslingerd. Dus dat werd hem niet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |