Ja, als je naar de haagse markt gaat midden in de schilderswijk. Vreemd joh! Dat is net alsof je gaat klagen dat Amsterdam kut is omdat je in de Bijlmer bent geweest, of Rotterdam omdat je in een of andere achterwijk terecht kwam.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen....
We zijn op de haagse markt geweest, ik had de auto in een zijstraat gezet achter het politie bureau, en ik vond de sfeer daar bepaald minder als in Rotterdam als ik eerlijk mag zijn, het leek wel een ghetto in bepaalde straten..
Ik vond Rotterdam dus veel veiliger ogen.
Hoe herkende je hem danquote:Op zondag 24 juni 2012 11:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zag fred in de hardstyle zaal en gelijk gepraat enzo toen los gegaan. De dansvloer die opeens omhoog ging
Amen.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:18 schreef junkiexp het volgende:
Rotterdam is gewoon tof, ik heb 21 jaar in dorpen gewoond en woon nu 7 jaar zo'n beetje op de hoek van de Coolsingel.
Het lijkt misschien alsof er alleen maar boze Marokkanen en blowende Antillianen rondlopen maar dat is zeker niet het geval, er is een hele grote diversiteit aan kunst en cultuur met bijhorende festivals.
Maar de echt leuke dingen worden je hier niet zoals Amsterdam op een presenteerblaadje aangereikt.
Mensen komen hierheen en gaan dan stappen op Stadhuisplein
Daar ben ik in die 7 jaar 5 keer geweest.
En daar is het kut want daar loopt dus voor 70% opgefokte provincialen.
In Rotterdam moet je gewoon de weg een beetje kennen en dat maakt het zo leuk.
Daarnaast hou ik verschrikkelijk van de combinatie van het industriële oude panden en de havens maar daarnaast hebben we ook de meest moderne en mooiste gebouwen van NL en daar komt steeds meer bij.
Juist Rotterdam is een stad waar je van moet leren houden. En dan blijkt het de mooiste stad van Nederland te zijn. Het nieuwe station wordt ook geweldig.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:18 schreef junkiexp het volgende:
Rotterdam is gewoon tof, ik heb 21 jaar in dorpen gewoond en woon nu 7 jaar zo'n beetje op de hoek van de Coolsingel.
Het lijkt misschien alsof er alleen maar boze Marokkanen en blowende Antillianen rondlopen maar dat is zeker niet het geval, er is een hele grote diversiteit aan kunst en cultuur met bijhorende festivals.
Maar de echt leuke dingen worden je hier niet zoals Amsterdam op een presenteerblaadje aangereikt.
Mensen komen hierheen en gaan dan stappen op Stadhuisplein
Daar ben ik in die 7 jaar 5 keer geweest.
En daar is het kut want daar loopt dus voor 70% opgefokte provincialen.
In Rotterdam moet je gewoon de weg een beetje kennen en dat maakt het zo leuk.
Daarnaast hou ik verschrikkelijk van de combinatie van het industriële oude panden en de havens maar daarnaast hebben we ook de meest moderne en mooiste gebouwen van NL en daar komt steeds meer bij.
we liepen elkaar wel steeds misquote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
We pingde tot we elkaar hadden gevonden, haha
hosselen op zaterdagnacht (terwijl je ook nog eens uit bent)quote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef amenth het volgende:
Fred kwas er uurtje jy was of die gozer met legerbroek of die kk ecto n witte hemd kmoes nr hossel dus was er ni lang
jy snap er niet veel van hequote:Op zondag 24 juni 2012 13:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
hosselen op zaterdagnacht (terwijl je ook nog eens uit bent)
kleintje dus.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef amenth het volgende:
Fred kwas er uurtje jy was of die gozer met legerbroek of die kk ecto n witte hemd kmoes nr hossel dus was er ni lang
Was jij die turk met lang haar en stropdas die in de hoofdzaal dansde?quote:
Exact hoe ik hem voor me ziequote:Op zondag 24 juni 2012 13:35 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Was jij die turk met lang haar en stropdas
SHUT UP FOOL!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:35 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Was jij die turk met lang haar en stropdas die in de hoofdzaal dansde?
En die met die legerbroek was de portier als je weer weg ging naar buiten die neger
haha noh man das emre die loopt voor mij beetje sjappiequote:Op zondag 24 juni 2012 13:35 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Was jij die turk met lang haar en stropdas die in de hoofdzaal dansde?
En die met die legerbroek was de portier als je weer weg ging naar buiten die neger
wallah welke plek was jij danquote:Op zondag 24 juni 2012 13:37 schreef amenth het volgende:
[..]
haha noh man das emre die loopt voor mij beetje sjappie
genoeg om te snappen dat als je snachts uit een club weggaat om te hosselen dat je er niet genoeg verdient.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |