Ik doe mijn bestquote:Op zondag 24 juni 2012 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat antwoord weet je zelf het beste idd
Sommige mensen drinken ook urine, wat is je punt?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De katten hier drinken het maar al te graag ehh.
Dat weet ik tochquote:Op zondag 24 juni 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De melk stond niet voor niets tussen aanhalingstekens hè!
Of nagellakquote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken ook urine, wat is je punt?
Het kan toch alsnog slecht zijn
Goedzoquote:
Ja maar is niet zo goedquote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De katten hier drinken het maar al te graag ehh.
Ook met smaakje?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik tochSojamelk is echt nasty.
Ze doen het allemaalllllquote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken ook urine, wat is je punt?
Het kan toch alsnog slecht zijn
Jaquote:
De yoghurts hebben wel een smaakje maar ik hou daar ook niet zo van. Het is nogal zoet ofzo,weeig.quote:
Oké dat is dan weer de next step. Het heet nagellak, geen slokdarmlak.quote:
Jouw katten zullen niet een lang leven hebben of niet lekker kakkenquote:
quote:De meeste katten zijn dol op melk. Toch is niet alle melk goed voor ze. Koemelk bevat namelijk lactose, wat niet goed is voor de spijsvertering van de meeste katten. WHISKAS® Cat Milk is een gezond alternatief, speciaal ontwikkeld door voedingsdeskundigen. Omdat het veel minder lactose bevat dan koemelk, zal je kat geen spijsverteringsproblemen krijgen van WHISKAS® Cat Milk.
Alle gezonde voedingsstoffen zoals calcium, vezels en eiwitten alsook de heerlijke smaak van melk hebben we natuurlijk wel in onze kattenmelk bewaard.
WHISKAS® Cat Milk is per stuk of per 3 verkrijgbaar in een 200ml fles.
WHISKAS® Cat Milk is er voor kittens en katten vanaf 6 weken.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké dat is dan weer de next step. Het heet nagellak, geen slokdarmlak.
Er zitten aardige oude katten tussen hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jouw katten zullen niet een lang leven hebben of niet lekker kakken
[..]
Hoe oud zijn ze dan nu?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zitten aardige oude katten tussen hoor
Geen idee nog nooit op. Soja wel omdat ik vleesvervangers gebruikquote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja
[..]
De yoghurts hebben wel een smaakje maar ik hou daar ook niet zo van. Het is nogal zoet ofzo,weeig.
Stuur terug als ik die pad kus wordt het een prins die veel knapper dan jou is.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dateding stuurt mij net een foto.
Van een coloradopad.
Hij haat mij
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken. Eerst even snel een paraplu ophalen bij m'n ouders
Hehehequote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs bij de sectie kun je dan nog shinen!
Ja ik ook, brandt fucking hard op je tongquote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb het wel eens geproefd, per ongeluk natuurlijk, maar er is niets drinkbaars aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |