Hai WTquote:
Gewoon niet gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai WT![]()
Boh, ik probeer mezelf al 3u naar de sportschool te slepen en over 3u gaan ze dichtik krijg nu al een lichtelijk gevoel van haast hehe.
Heb je thuis geen spulletjes voor de gewilde bezigheden?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai WT![]()
Boh, ik probeer mezelf al 3u naar de sportschool te slepen en over 3u gaan ze dichtik krijg nu al een lichtelijk gevoel van haast hehe.
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:47 schreef kingtoppie het volgende:
Tis zondag, niet naar de sportschool gaan gewoon
quote:
Nee helaas, en het is ook niet echt lekker weer buiten om even een paar rondjes te rennen ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je thuis geen spulletjes voor de gewilde bezigheden?
Ja het weer motiveert niet echt tot actiequote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Overigens heb ik hetzelfde probleem, ik wil graag een wandklok kopen maar het regent enzo dus echt geen zin om naar buiten te gaan maarja anders wordt het weer zaterdag.
Lekker zo'n strakke spandex broek aan joh! Het voordeel is als je dan lekker gaat hardlopen dat het zweet wegvalt tegen de regendruppels. En dan thuisgekomen lekker de douche in kruipen.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]Ik heb volgende week de hele week geen tijd, dus wil eigenlijk wel echt gaan.
[..]
Nee helaas, en het is ook niet echt lekker weer buiten om even een paar rondjes te rennen ofzo.
Ach, het meeste valt ernaast.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja het weer motiveert niet echt tot actie
Of lekker op de bank te zitten met een boek of filmquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
Het is van dat weer om in huis te rommelen
Of een verslagje voor je werk in elkaar draaien. Of natuurlijk beetje rondFOK!ken.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of lekker op de bank te zitten met een boek of film
Ja, vandaag dusquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet je tijd maken en gaan naar de sportschool
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n strakke spandex broek aan joh! Het voordeel is als je dan lekker gaat hardlopen dat het zweet wegvalt tegen de regendruppels. En dan thuisgekomen lekker de douche in kruipen.
het is weer om vandaag in je bed te blijvenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
Het is van dat weer om in huis te rommelen
En dat ookquote:Op zondag 24 juni 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of lekker op de bank te zitten met een boek of film
Jij kunt in mijn hoofd kijkenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of een verslagje voor je werk in elkaar draaien. Of natuurlijk beetje rondFOK!ken.
Ik stond vandaag extra vroeg op omdat ik gewoon echt niets meer in mijn bed te zoeken had.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is weer om vandaag in je bed te blijven
Met films en warme chocolademelkquote:Op zondag 24 juni 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is weer om vandaag in je bed te blijven
Daam je schiep!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ah godver, ik heb gisteren de Wolter Kroes dag in Krommenie gemist
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |