Top hier thuis hoor,alleen heb ik maar 3 uur geslapen en de hele dag gewerkt,dus ben niet zo heel actiefquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
Beetje normale muziek erbij, en die kerel gaat straks mij een smile op zijn gezicht naar de schoonfamilie
Ah dacht dat je toenstraks zei dat je niet heel nodig naar huis toe moestquote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Top hier thuis hoor,alleen heb ik maar 3 uur geslapen en de hele dag gewerkt,dus ben niet zo heel actief
Zeker fantastische race, echt genoten.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:06 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een heerlijke race en dat zelfs op Valencia.![]()
Crashes, inhaal acties, een soft en een medium band onder de auto bij Massa.![]()
![]()
Bazenspin van Senna met 250km per uur en dan toch weer recht de baan opkomen.
En van Malle Donna en Hamilton was btw een race ongeluk.![]()
En Vettel had zeker gewonnen mjaa. En dan Grosjean ook nog eens kapot.
Maldonado was er niet helemaal voorbij en wordt daarna door Hamilton naar buiten gedrukt. Daarna houd Hamilton gewoon zijn race lijn. En dan crash. Ik denk dat beide evenveel schuld hebben. Maar goed Hamilton zal wel weer straf krijgen aangezien die zwart is.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mja ik had eerst het idee dat Hamilton te vroeg naar binnen kwam
Heb jij een credit card? Zou jij die voor mij kunnen kopen? Dan maak ik het geld wel over.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef KneusTeun het volgende:
Die TW shogun2 kost ook al niks meer! http://www.onlinekeystore(...)-2-CD-KEY-STEAM.html
Word er helemaal gek vanquote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hier ook. Voor het eerst dat ik zo veel last heb van "oogpoep", teveel traanvocht enshit..
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar goed Hamilton zal wel weer straf krijgen aangezien die zwart is.
Ja hier hebben ze gewoon evenveel schuld aan, maar goed Maldo kon ook niet meer weg daar he.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maldonado was er niet helemaal voorbij en wordt daarna door Hamilton naar buiten gedrukt. Daarna houd Hamilton gewoon zijn race lijn. En dan crash. Ik denk dat beide evenveel schuld hebben. Maar goed Hamilton zal wel weer straf krijgen aangezien die zwart is.
Homefrontquote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb hier nog een cadeaubon van Media Markt liggen, iemand nog tips voor een leuke game?
quote:
MW2/3.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb hier nog een cadeaubon van Media Markt liggen, iemand nog tips voor een leuke game?
Ook wel eens die shit gehad? Oogdruppels helpen maar even.quote:
Denkt het ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hier hebben ze gewoon evenveel schuld aan, maar goed Maldo kon ook niet meer weg daar he.
Denk dat wel met sisser afloopt
Heb niet alles gezien, maar dit was nu toch GP van Europa?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denkt het ook wel.
Was echt een mooie race. Als ik in het begin van seizoen een race zou mogen kiezen die overslagen zou mogen worden dan was het normaal Valencia wel want dat was de afgelopen 3 jaar 1.5 uur drama. Maar vandaag
ja hoezo?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien, maar dit was nu toch GP van Europa?
Nee zomaarquote:
Dagelijks, dikke witte klodders met traan/troep, soms kan ik met één oog nog maar half zienquote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook wel eens die shit gehad? Oogdruppels helpen maar even.
Normaal had Duitsland altijd 2 races in het jaar. Maar nu is dat Spanje daarom wordt er een dan GP van Europa.quote:
Ja ik dacht al dat er nog een race was in Spanje, maar veranderd elk jaar toch? Die GP van Europaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Normaal had Duitsland altijd 2 races in het jaar. Maar nu is dat Spanje daarom wordt er een dan GP van Europa.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
en elke lul die er in is geweest, ik maak mij geen zorgen. ik ben als eerste geweest
Was te makkelijk geweest denk ikquote:
Het is nu gelukkig ook stukken minder.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dagelijks, dikke witte klodders met traan/troep, soms kan ik met één oog nog maar half zienMaar volgens mij niet zo erg als jij hebt.
Volgens mij niet meer. Duitsland wisselt elk jaar van circuit. Dan Hockenheim en dan weer Nurnberg. Net zoals als Japan. Suzuka en dan weer Fujiquote:Op zondag 24 juni 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat er nog een race was in Spanje, maar veranderd elk jaar toch? Die GP van Europa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |