Zegt de man die niks anders dan je moeder grappen kan maken.quote:
Dat is MET DLC en kan gewoon met ideal, heb ik net gedaan namelijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is toch alleen de DLC? Of zit daar ook de normale bij?
Verder zijn al de grappen te makkelijk over jouquote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt de man die niks anders dan je moeder grappen kan maken.
Oke chill.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is MET DLC en kan gewoon met ideal, heb ik net gedaan namelijk
Grappen worden altijd leuker als ik jullie stemmen erbij bedenkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik geef liever MS points uit aan je moeder, maargoed, die doet het ook gratis, dus dat is niet nodig.
Bevredigend he?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappen worden altijd leuker als ik jullie stemmen erbij bedenk
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappen worden altijd leuker als ik jullie stemmen erbij bedenk
Er staat stand-alone, dus dat is alleen de dlc, maar wel speelbaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zou http://www.onlinekeystore(...)rd-CD-KEY-STEAM.html halen.
Nou ik ben nu gewoon via steam shogun 2 aan het downloaden.... dus raarquote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er staat stand-alone, dus dat is alleen de dlc, maar wel speelbaar.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, ik krijg dat vieze matras wel stil.
Het is wel het spel natuurlijk, maar de main campaign van de 16e eeuw zit er volgens mij niet bij. Alleen een campaign van de 19e eeuw, maar laat maar weten hoor, als je aan het spelen bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou ik ben nu gewoon via steam shogun 2 aan het downloaden.... dus raar
.nfo lezenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:40 schreef Michhas het volgende:
Weet iemand hoe ik (via SpotNet) gedownloade games kan draaien zonder dat ik daarvoor Steam hoef te starten?
Zit er niet bij? Normaal staat daar wel in, want je precies moet doen om een spel te draaienquote:
vuiger piraartquote:Op zondag 24 juni 2012 17:40 schreef Michhas het volgende:
Weet iemand hoe ik (via SpotNet) gedownloade games kan draaien zonder dat ik daarvoor Steam hoef te starten?
Nou bij steam stond download van shogun 2 en de dlc.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is wel het spel natuurlijk, maar de main campaign van de 16e eeuw zit er volgens mij niet bij. Alleen een campaign van de 19e eeuw, maar laat maar weten hoor, als je aan het spelen bent.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit er niet bij? Normaal staat daar wel in, want je precies moet doen om een spel te draaien
quote:
Kwam 'm gewoon tegen. Geen reactie op die post hoor.quote:
Tuurlijk, die jongen is zwart en werkt elke avond met zijn Pretty Huge Penis.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, werk jij toevallig met PHP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |