Facebook is voor mij wel gratis...quote:Op zondag 24 juni 2012 00:12 schreef maan_man het volgende:
[..]
Facebook is niet gratis. Wij zijn het product en de adverteerder is de betalende klant.
Nee, ik moet niks betalen. Daardoor houd ik geld over voor een cursus begrijpend lezen, echt een aanrader.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Facebook is voor mij wel gratis...
Jij moet er voor betalen?
Ik denk dat 1 cursus voor derakker niet voldoende is.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:05 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nee, ik moet niks betalen. Daardoor houd ik geld over voor een cursus begrijpend lezen, echt een aanrader.
Je lult gewoon dom.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:05 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nee, ik moet niks betalen. Daardoor houd ik geld over voor een cursus begrijpend lezen, echt een aanrader.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je lult gewoon dom.
Het is gewoon gratis.
Dat het voor adverteerders niet gratis is weer wat anders.
Als je gratis flyers krijgt, reclame folders in de brievenbus of een gratis demo product bij het station is dit ook gratis.
Dat dit niet gratis is voor het bedrijf is wat anders.
Je moet het zien vanaf jou kant want jij klaagt erover, niet de adverteerders.
Ja dat snap ik maar het blijft gratis, ook al zijn wij het product.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef LXIV het volgende:
Hier Rakker. Een plaatje om het uit te leggen:
[ afbeelding ]
Wikipedia leeft ook van donaties.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:54 schreef LXIV het volgende:
Het geld niet bij alle sites. Er zijn ook sites die echt gratis zijn, zoals Wikipedia, of bijvoorbeeld overheidsites die informatie verstrekken van algemeen nut. Of hobbysites.
En er zijn ook sites waarvoor je gewoon betaald.
Ach joh, dat is ook zo met Google.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:26 schreef LXIV het volgende:
Iedere website kost geld, op de een of andere manier. Maar het verdienmodel is iedere keer anders.
De clue is dat in het geval Facebook, de klanten dus de adverteerders en dataminers zijn en de producten de klanten. Jij bent dus geen klant maar een product. Daarom betaal je geen geld.
Klopt, maar heeft iemand beweerd dat Google gratis is? Desondanks bedankt voor je bijdragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, dat is ook zo met Google.
uhm ja google is ook gratis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef maan_man het volgende:
[..]
Klopt, maar heeft iemand beweerd dat Google gratis is? Desondanks bedankt voor je bijdragen.
Probeer eens om het grotere geheel te zien en niet alleen vanuit de eigen perspectief te redeneren.quote:
Dat is niet waar het om gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef maan_man het volgende:
[..]
Probeer eens om het grotere geheel te zien en niet alleen vanuit de eigen perspectief te redeneren.
Mooi, dan zijn we eruit. Want deze hele discussie ontstond door volgende stellingname:quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat is niet waar het om gaat.
Voor mij is het gratis.
Als je vrienden google gebruiken ga je ook niet zeggen, pas op!! je moet er voor betalen.
Ik snap echt wel dat het geld kost.
Want het kost sowieso elektriciteit enz.
Maar daar gaat het niet om.
Dit is nu door jezelf weerlegd. Facebook is voor jou gratis, maar Facebook is niet helemaal gratis. Iemand betaalt.quote:
Ik praat toch voor mezelf en niet voor het bedrijf oid?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we eruit. Want deze hele discussie ontstond door volgende stellingname:
[..]
Dit is nu door jezelf weerlegd. Facebook is voor jou gratis, maar Facebook is niet helemaal gratis. Iemand betaald.
Dat kunnen wij toch niet ruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik praat toch voor mezelf en niet voor het bedrijf oid?
Kun je hier wat mee?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:06 schreef Renesite het volgende:
Waar is de vind ik niet leuk voor TS knop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |