Mannen!quote:Op zondag 24 juni 2012 11:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo extreem heb ik het nog nooit gehad maar ik wel al een aantal keer in een team gewerkt met uitsluitend vrouwen van 40-55 en dat is me ook niet goed bevallen.
Er was niets persoonlijks naar mij toe maar ik herken het valse feeksen gedrag meteen. Over alles en iedereen roddelen vreselijk.
Mijn advies: zoek een baan met een gemengd team met veel mannen uit!
Absoluut!quote:
Achterbakse gedoequote:Op zondag 24 juni 2012 12:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut!
Als collega´s heb ik liever mannen dan vrouwen! (over het algemeen, je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen!)
Mannen zeggen gewoon in je gezicht wat je eventueel niet goed doet en na dat gesprek is het ook klaar. Vrouwen praten achter je rug om en houden lijstjes bij hoeveel je niet goed doet
Speels... Je huppelt wat makkelijker heen en weer omdat je niet van die oude botten hebt.. Daar is ze jaloers op.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef Ziba het volgende:
Ik heb dat ook op mijn werkgelukkig blijft het maar bij één vrouw. Ze heeft al eens gezegd dat ik een kinderlijke blik op de wereld heb, dat ik speels ben en dat ik denk dat ik de wijsheid in pacht heb. Ik denk altijd maar dat zulke types in de overgang zitten ofzo.
Mannelijke collega's zijn inderdaad beter en niet zulke zeikerds.
Irritant is dat he!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achterbakse gedoe
Vrouwen onthouden ook alles... 1 fout en je ligt er uit heb ik het idee wat betrefd bij haar in het krijt staan of niet.
Ja maar dat is ook zo'n irritant argument.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef Ziba het volgende:
Ik heb dat ook op mijn werkgelukkig blijft het maar bij één vrouw. Ze heeft al eens gezegd dat ik een kinderlijke blik op de wereld heb, dat ik speels ben en dat ik denk dat ik de wijsheid in pacht heb. Ik denk altijd maar dat zulke types in de overgang zitten ofzo.
Mannelijke collega's zijn inderdaad beter en niet zulke zeikerds.
Maarja, volgens mij heeft dat achterbakse gedoe ook minder effect op mannen, die denken gewoon - het zal me een worst wezen.. -quote:Op zondag 24 juni 2012 12:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Irritant is dat he!
Ik heb 1 keer stage gelopen in een team met uitsluitend vrouwen, langste 15 weken van mijn leven!
Meteen daarna liep ik stage bij een klein bedrijf met een mannelijke begeleider, wat een verademing was dat!
What u doin?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:24 schreef Sekhmet het volgende:
Ik werk in een team met 5 mannen en +/- 35 vrouwen van alle leeftijden. Geen enkele problemen mee en wij zijn een erg hecht team. Heeft denk ik ook erg met de beroepsgroep te maken. Ik krijg het idee dat die haat en nijd er meer is op kantoor waar mensen het tegen elkaar op moeten nemen om hogerop te komen. (kan ik mij in vergissen natuurlijk)
Ben ik het niet helemaal mee eens want ik trek me er ook weinig van aan maar het maakt de werkvloer gewoon veel minder tof.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja, volgens mij heeft dat achterbakse gedoe ook minder effect op mannen, die denken gewoon - het zal me een worst wezen.. -
*snijdt in polzen*quote:Op zondag 24 juni 2012 12:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Afdeling in het ziekenhuis...verpleegkundige.
Oh nee ik heb juist het idee dat het daar nog 10 keer zo erg is..quote:Op zondag 24 juni 2012 12:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Afdeling in het ziekenhuis...verpleegkundige.
Ja dat denk ik ook wel...quote:Op zondag 24 juni 2012 12:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens want ik trek me er ook weinig van aan maar het maakt de werkvloer gewoon veel minder tof.
Vrouwen zijn over het algemeen poeslief tegen mannen, vrouwen onderling is echt anders dan vrouwen en mannen samen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |