abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113295420
who cares, jonge vrouwen ftw.
pi_113295979
Volgens mij is het ook alleen maar jaloezie...verlaag je niet naar hun niveau en ga gewoon door met waar je goed in bent.
  zondag 24 juni 2012 @ 01:17:56 #28
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_113299119
Gelukkig is niet iedere 50+ zo hoor.

De eeuwige discussie tussen ouderen. Is de jeugd lui en brutaal of gewoon zelfstandiger en open?

Ik denk niet dat het bewust is maar op de een of andere manier zijn deze verzuurde exemplaren een beetje de aansluiting met het moderne leven kwijtgeraakt.
Ben jij een heel open en direct persoontje dan ben je in hun ogen waarschijnlijk gewoon een brutale jonge hond die getemd moet worden.
Niks van aan trekken en gewoon jezelf blijven.
pi_113299232
Aleandra is een toffe vrouw ^O^
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 01:35:11 #30
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_113299515
Omdat jij een lekker, leuk vlot jong ding bent en zij 50+. Zij zien jou als bedreiging. Dat kan je zelf toch ook zeker wel verzinnen.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zondag 24 juni 2012 @ 01:38:26 #31
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_113299584
:D
Nee, Aleandra herkent het helaas zelf van vroeger.
Dit is iets van alle tijden.
Zal ook altijd zo blijven ben ik bang.
pi_113299592
Toen ik is OP las had ik zoiets van: So what?

Zij hebben een probleem, jij niet. Houd je gewoon bezig met de mensen die jij boeiend vindt :)
pi_113304022
so what? Dat mensen over je roddelen is een ding maar als mensen mijn spullen verstoppen, kapotmaken en mijn werk verwijderen, ik word al agressief als ik er aan denk.
pi_113306023
Zo extreem heb ik het nog nooit gehad maar ik wel al een aantal keer in een team gewerkt met uitsluitend vrouwen van 40-55 en dat is me ook niet goed bevallen.
Er was niets persoonlijks naar mij toe maar ik herken het valse feeksen gedrag meteen. Over alles en iedereen roddelen vreselijk.
Mijn advies: zoek een baan met een gemengd team met veel mannen uit!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_113306549
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 11:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo extreem heb ik het nog nooit gehad maar ik wel al een aantal keer in een team gewerkt met uitsluitend vrouwen van 40-55 en dat is me ook niet goed bevallen.
Er was niets persoonlijks naar mij toe maar ik herken het valse feeksen gedrag meteen. Over alles en iedereen roddelen vreselijk.
Mijn advies: zoek een baan met een gemengd team met veel mannen uit!
Mannen! *O*
Rustig aan.
pi_113306672
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mannen! *O*
Absoluut!
Als collega´s heb ik liever mannen dan vrouwen! (over het algemeen, je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen!)
Mannen zeggen gewoon in je gezicht wat je eventueel niet goed doet en na dat gesprek is het ook klaar. Vrouwen praten achter je rug om en houden lijstjes bij hoeveel je niet goed doet :r
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_113306734
Ik heb dat ook op mijn werk :') gelukkig blijft het maar bij één vrouw. Ze heeft al eens gezegd dat ik een kinderlijke blik op de wereld heb, dat ik speels ben en dat ik denk dat ik de wijsheid in pacht heb. Ik denk altijd maar dat zulke types in de overgang zitten ofzo.

Mannelijke collega's zijn inderdaad beter en niet zulke zeikerds.
pi_113306807
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Absoluut!
Als collega´s heb ik liever mannen dan vrouwen! (over het algemeen, je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen!)
Mannen zeggen gewoon in je gezicht wat je eventueel niet goed doet en na dat gesprek is het ook klaar. Vrouwen praten achter je rug om en houden lijstjes bij hoeveel je niet goed doet :r
Achterbakse gedoe :(

Vrouwen onthouden ook alles... 1 fout en je ligt er uit heb ik het idee wat betrefd bij haar in het krijt staan of niet.
Rustig aan.
pi_113306840
quote:
11s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef Ziba het volgende:
Ik heb dat ook op mijn werk :') gelukkig blijft het maar bij één vrouw. Ze heeft al eens gezegd dat ik een kinderlijke blik op de wereld heb, dat ik speels ben en dat ik denk dat ik de wijsheid in pacht heb. Ik denk altijd maar dat zulke types in de overgang zitten ofzo.

Speels... Je huppelt wat makkelijker heen en weer omdat je niet van die oude botten hebt.. Daar is ze jaloers op.

Ennuh kinderlijke blik? Wat moet dat inhouden dan? Kinderen kijken een stuk helderder en nuchterder op de wereld dan de meeste volwassen mensen naar mijn opinie.
Rustig aan.
pi_113306898
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Achterbakse gedoe :(

Vrouwen onthouden ook alles... 1 fout en je ligt er uit heb ik het idee wat betrefd bij haar in het krijt staan of niet.
Irritant is dat he!
Ik heb 1 keer stage gelopen in een team met uitsluitend vrouwen, langste 15 weken van mijn leven!
Meteen daarna liep ik stage bij een klein bedrijf met een mannelijke begeleider, wat een verademing was dat!
pi_113306959
quote:
11s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef Ziba het volgende:

Ja maar dat is ook zo'n irritant argument.
Totdat je 30 bent en 2 kids hebt ben je altijd een jong ding zonder levenservaring. Dat zijn hele irritante aannames waar je niets tegen kan doen omdat alles wat je zegt toch niet serieus genomen wordt omdat je nog zo jong bent |:(
pi_113307105
Ik werk in een team met 5 mannen en +/- 35 vrouwen van alle leeftijden. Geen enkele problemen mee en wij zijn een erg hecht team. Heeft denk ik ook erg met de beroepsgroep te maken. Ik krijg het idee dat die haat en nijd er meer is op kantoor waar mensen het tegen elkaar op moeten nemen om hogerop te komen. (kan ik mij in vergissen natuurlijk)
pi_113307141
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Irritant is dat he!
Ik heb 1 keer stage gelopen in een team met uitsluitend vrouwen, langste 15 weken van mijn leven!
Meteen daarna liep ik stage bij een klein bedrijf met een mannelijke begeleider, wat een verademing was dat!
Maarja, volgens mij heeft dat achterbakse gedoe ook minder effect op mannen, die denken gewoon - het zal me een worst wezen.. -
Rustig aan.
pi_113307154
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:24 schreef Sekhmet het volgende:
Ik werk in een team met 5 mannen en +/- 35 vrouwen van alle leeftijden. Geen enkele problemen mee en wij zijn een erg hecht team. Heeft denk ik ook erg met de beroepsgroep te maken. Ik krijg het idee dat die haat en nijd er meer is op kantoor waar mensen het tegen elkaar op moeten nemen om hogerop te komen. (kan ik mij in vergissen natuurlijk)
What u doin?
Rustig aan.
pi_113307187
ooh herkenbaar wat lotje_plusone zegt. Dat is inderdaad wel eens letterlijk tegen me gezegd door zo'n trien. Erg vervelend tijdens een vergadering.

Doen mannen dit ook tegen jonge mannen?
pi_113307219
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

What u doin?
Afdeling in het ziekenhuis...verpleegkundige.
pi_113307225
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maarja, volgens mij heeft dat achterbakse gedoe ook minder effect op mannen, die denken gewoon - het zal me een worst wezen.. -
Ben ik het niet helemaal mee eens want ik trek me er ook weinig van aan maar het maakt de werkvloer gewoon veel minder tof.
Vrouwen zijn over het algemeen poeslief tegen mannen, vrouwen onderling is echt anders dan vrouwen en mannen samen.
pi_113307240
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

*snijdt in polzen*
Help? :o
Rustig aan.
pi_113307265
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Oh nee ik heb juist het idee dat het daar nog 10 keer zo erg is..
Maar dat is gewoon mijn persoonlijke ervaring, ik werkte als leerling verpleegkundige op cardiologie.
Die verpleegkundige daar waren echt zo intens achterbaks bah!
pi_113307272
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens want ik trek me er ook weinig van aan maar het maakt de werkvloer gewoon veel minder tof.
Vrouwen zijn over het algemeen poeslief tegen mannen, vrouwen onderling is echt anders dan vrouwen en mannen samen.
Ja dat denk ik ook wel...
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')