Stiekem ziet die op het eerste gezicht heel lief uit omdat het bloemetjes zijnquote:
Ja was ook echt heel lang geledenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef princess-a het volgende:
Goed geshopt MM! Leuke smaak heb je ook
daarom juist! Ik heb ook meestal doodskoppen met bloemetjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef megamandy het volgende:
Die TT klopt wel ja![]()
[..]
Stiekem ziet die op het eerste gezicht heel lief uit omdat het bloemetjes zijn
[..]
Ja was ook echt heel lang geledenSinds ik in de stad werk is het soms even snel in een pauze naar een winkel gaan maar niet meer echt winkelen. Dus dat was wel leuk en ook hele leuke winkels in Rotterdam die wij niet hebben hier (Monki, Pull&Bear, New Look)
En dankje voor het complimentje over mijn smaak
Leuke winkels zijn dat he! Ik heb heel veel uitgaanskleding van New Look en Pull&Bear. In Rotterdam kun je heel goed shoppenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef megamandy het volgende:
Ja was ook echt heel lang geledenSinds ik in de stad werk is het soms even snel in een pauze naar een winkel gaan maar niet meer echt winkelen. Dus dat was wel leuk en ook hele leuke winkels in Rotterdam die wij niet hebben hier (Monki, Pull&Bear, New Look)
En dankje voor het complimentje over mijn smaak
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuke winkels zijn dat he! Ik heb heel veel uitgaanskleding van New Look en Pull&Bear. In Rotterdam kun je heel goed shoppen
Logisch dat je dan losgaatquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaen bij de Pull&Bear had ik dus 5 dingen en dat was voor ¤98,- dus dan ga ik helemaal los haha.
En zo'n hemdjes zijn gewoon fijn. Met mijn cup vind ik het niet mooi uitzien (vooral op het werk) om iets te dragen met spaghettibandjes, voel ik mij dan ook niet fijn in. Dus heb ik nu deze kleren als "basics".
Scharrelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef princess-a het volgende:
Sjaan ik lees in het Lush topic iets over een man?
Nee ik snap heel goed dat het niet gemeen bedoeld is haha. Het is ook echt grappig. En ook een heel groot verschil met de Bijenkorf waar ik ook een tijdje heb gewerktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Logisch dat je dan losgaatpast ook goed bij de winkel waar jij werkt
ik zou ontslagen worden als ik doodskopshirtjes ga dragen
dat bedoel ik niet gemeen, vind het juist leuk zon verschil, ook in 'dresscode' op werk
Mijn kat schrokquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb in mn broek gezeken van het lachen
http://www.froot.nl/categ(...)vreemdste-hond-ooit/
how come babe?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb alleen steeds last van een avonddip, ben ik heel onaardig en wil ik vooral heel hard jankenis zo kut na zo'n leuke avond
Neee, de opi was in Rotterdam! Ik ga donderdgquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar je bent nu dus al in Parijs? Hoe is het
oh niet zo heul veul te vertellen hoorquote:
Klinkt leuk ja! Zie je het ooit nog meer worden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh niet zo heul veul te vertellen hoorgewoon af en toe afspreken endeso
het is geen relatie ofzo maar wel gezellig en leuk
Ik weet het niet zo goed, we doen steeds een gok en tacklen dat, en dan wordt het niet beter.. Ik denk dat ik even in de put zit omdat het idee van een jaar niets doen voor mij best deprimerend is, en dat ik daar niet zo makkelijk uit kom. Want ik voelde me al sinds mn vorige prikpil niet zo blij, misschien was dit een laatste duwtje? Idk..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |